Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi VIII: Suomi-threa-di! Rautavuori! Suomi-threa-di! Rautakuori!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja tiedän kuitenkin että minulla on joka aineesta moraalinen kymppi
    You make my life and times
    A book of bluesy Saturdays

Comment

• Juu, mullakin on moraalinen oikeus päästä sisään. Osasin kokeen, ja se oli helppo. Olen myös lähtötasolta parempi kuin se abi, joka ei tiennyt mihin hakisi joten haki vähän kaikkiin ja sattui omaamaan ruotsista hyvän tuloksen. Väärin on se!
      In da butt.
      "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
      THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
      "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• ompa täälä hilijasta.
        My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Niin muuten, Kassi tulee tipahtamaan Lukiossa. Hahahahaha... Minunkin akateeminen ura on ollut laskusuhdannetta - etsa-alalla 9 oli "no mikäs nyt meni pieleen" numero, kymppimiikka ei mikään iso juttu ja 8½ huonoin numero mistään kokeesta, etsaälyllä numerot liikkui yleensä siinä 8½-9½ välillä ja huonoin oli olikohansenyt 7+ ruotsin kokeesta, ja nyt lukiossa huonoin numero ikuna oli kutonen, kympit ovat harvinaisuuksia (ainoastaan matikan kursseista on kymppejä revitty) ja 8 erittäin normaali numero useassakin aineessa. Huokaus.

No, mieluummin minä lukiossa oon kun etsaälyllä. And you can take that to the bank!
          "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
          "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Ei kannattais.

Comment

• Originally posted by Andemagne
              yyy!!! se on varmaan kauheeta?
              siis tuo opettaja homma, ja muutenki.
              eikö se oo nykyään muuallaki ongelmana että
              äijät on liian nais maisia ja naiset liian äijä maisia?
              Mulla ei ole mitään vastaan...itsekin melkein kääntynyt. Ja mun mielestä homot on vaan söpöjä. Sitäpaitsi se opettaja on paras opettaja mitä mulla on ikinä ollut! Hauska etc., eikä hän edes ole likkamainen kädenheiluttaja kuten osa homoista...

Yoda on sampiooni. Tottakai hän pakenee, kun jedit kerran tuhotaan!
              "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Stefu: toi sun tarinas arvosanojen kulusta kuulostaa tutulta... Se on se luonnonlaki. Jotkut hassut friikit sitten poikkeaa ja saa niitä pelkkiä kiitettäviä myös lukiossa. Mutta ne onki friikkejä. Jep. Friikkejä.
                "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• äijät on liian nais maisia ja naiset liian äijä maisia?
                  Ei haittaa minulla. Naismaiset äijät eivät ainakaan tule vittuilemaan ihan helposti, enkä minä nyt niin paljon välitä vaikka nainen olisi vähän, öö, epänaisellinen (Käännös: Minulle kelpaa mikä tahansa, kunhan sillä on römpsötin eikä lopsotin.)

Tosin on meidän koulussa yksi sellainen miespuolinen(?) eppuluokkalainen joka heiluu lähinnä naisten seurassa, puhuu niin naismaisella äänellä että ei ole tosikaan, muutenkin käyttäytyy silleen vähän swish-swish, jututkin ovat just sitä teinityttö-tasoa mitä olen sattunut kuulemaan, ja sen penaalissa lukee "Fantsua". Minä kutsun sitä nimellä "Nainen nimeltä Antti". Selän takana tietenkin.
                  "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                  "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Mä olin tuollaisen jätkän kaveri yli vuoden, kunnes yksi kaunis päivä tajusin että hän on homo. Kylläpä kesti.

Comment

• Yrititikö edes iskeä?

Comment

• Muahhahhahhaa.

Ei.

Comment

• Originally posted by Kristalli
                          Yoda on sampiooni.
                          siiiis siksi se on niin viheriä jä ryppynen.
                          My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Minun kirjahyllyssä on sellainen 25 cm korkea yoda-'patsas' , tuotu joskus 80-luvulla ameriikasta. Tyttöystäväni kummityttö (6 vee) kun näki tuon patsaan, hän kysyi, että "miksi sillä on homejuustoa päässä?"
                            I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Stefu taitaapi olla oikeassa. Minullakin kun tahtoo alkaa olla sellainen tunne että olen muuttumassa vähitellen ihan normaaliksi ihmiseksi. Sain ruotsin viime kurssista seiskan, ja matematiikkakin tuntui vähän siltä että (vaikka ysi tulikin) niin siihen oli mahdotonta keskittyä. Siis niin että kokeessa sai ihan todella ponnistella että ei alkanut ajatus harhailemaan. Tämä on ikävämpi juttu, en nimittäin ole koskaan ennen joutunut kokeissa ponnistelemaan...

Linux tuli asennettua. Debian testing + Opera 6.02 + mach64 XFree kahdensadan Mhertsin * 32 MB:n koneessa on suunnilleen yhtä nopea ellei nopeampi kuin IE + Windows 2000 Professional viiden(en ole varma)sadan Mhertsin * 128 MB:n koneessa ... no... ei tuo ehkä kuitenkaan ole mikään yllätys .
                              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Edit: ei mitään

Last edited by Meticulous Man; June 5, 2002, 08:53.

Comment

Working...
                                X