Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi VIII: Suomi-threa-di! Rautavuori! Suomi-threa-di! Rautakuori!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kristalli:
    Siis mikä kesti?

Se että hänestä tuli homo, vai?

Comment

• Stefu & LightEning;
      Mulla on mennyt numerotilanne lähinnä päinvastoin... mutta eipä valittamista
      You make my life and times
      A book of bluesy Saturdays

Comment

• Kristalli: kyllä kaikilla tippuu lukiossa keskiarvo yhdellä. Niillä jotka saa vaan kymppejä siellä niin olisi pitänyt olla yksitoista yläasteella
        Ei kannattais.

Comment

• Originally posted by Jeje2
          Siis mikä kesti?
          Se että hänestä tuli homo, vai?
          Näinpä juuri. Ja kaikki ihan mun ansiota...
          "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• ihimeellistä seittemän eri postaajaa seittemän
            viimesen postin aikana, ja kaikki tämä viimosen
            vuorokauven aikana.

kyllä se siitä LightE, se on vain tämä vuoden aika.....
            My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• jooo löysimpä tuosa eilen hyllystäni semmosen pelin
              stud mäyer's (eiku mikä se oli) alffa kentauri. oon joskus
              jouluna 99 laittanu sen ja muutaman kerran kokkeillu
              sitä about vartin verran ja vaihtanu sitte takasi civ2:een.
              nyt ajattelin sitä kokkeilla vähän vakavammin.
              teilä joilaki on varmaan siitä kokemuksia. elikkä mitenkähän
              sitä kannattis pelata? mikä porukka kannattis valita
              jne.? oon taipumassa yliopiston taikka sparttalaisten puolelle.

Comment

• Alpha Centauri on hyvä peli, pelaa ihmeessä!

Minä pelaan yleensä Peacekeepersejä (Diplomatic Victory on aivan sairaan helppo, kunhan vaan rakentaa Empath Guildin) tai Morganiitteja, jälkimmäisiä lähinnä siksi koska tietokone on aivan onneton niitten kanssa ja keltainen on niin style väri että sitä pitää olla yltympäri kartaa. Kele!
                "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Originally posted by Veroporo
                  kyllä kaikilla tippuu lukiossa keskiarvo yhdellä. Niillä jotka saa vaan kymppejä siellä niin olisi pitänyt olla yksitoista yläasteella
                  Heh, no kuten sanoin, itselläni on asia täysin päinvastoin. Yläasteella pärstäkerroin ja käyttäytyminen laski omia numeroitani ihan saatanasti. Ja muunmuassa se etten tehnyt läksyjäni juuri koskaan. Saatana, jos mä kokeesta sen 10- saan niin kai se osoittaa että osaan ne vitun asiat mutta ei, kun numero on 9 tai 8 kun en ole "tunnollisesti hoitanut tehtäviäni" tai "osallistunut aktiivisesti opetukseen" tai olen "osoittanut negatiivista asennetta asioita kohtaan". Wittusaatana! Mä tungen negatiivista asennetta niille lekalla peräaukkoon!!
                  Mutta enpä ole enää katkera. Olen jo näyttänyt niille paskoille. Bwahahahah!!

Mutta joo, Alpha Centauri on hyvä peli, kyllä. Etsiskelin tässä netistä topografisia karttoja (maapallolta, siis) joita voisin MapUtilityn kautta siirtää AC:n kartoiksi.

Comment

• Hi. Can I spam here?
                    ...people like to cry a lot... - Pekka
                    ...we just argue without evidence, secure in our own superiority. - Snotty

Comment

• Originally posted by Caligastia
                      Hi. Can I spam here?
                      et! = no!

Comment

• Missasin sitten Tähtiportin perskele.
                        Oliko hyvä jakso? Mitä tapahtui?
                        "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Originally posted by Ade
                          Etsiskelin tässä netistä topografisia karttoja (maapallolta, siis) joita voisin MapUtilityn kautta siirtää AC:n kartoiksi.
                          maapallohan on tehty jo smac kartaksi, jopa mulla on sellanen,
                          voit löytää sellasen tuolta smac osiosta apolytonina.
                          (tietenki näin jos sulla ei vielä oos sitä)

Comment

• Originally posted by Ignorance
                            Missasin sitten Tähtiportin perskele.
                            Oliko hyvä jakso? Mitä tapahtui?
                            kele! sama täälä.

Comment

• jaaa pitäsköhän se smac:n pellaamine alottaaa iliman
                              smac-x:ää vaiko sen kans? muita tarpeellisia tiedostoja
                              ku smacpatch4 ja smacxpatch2? mitä hjyviä mod:eja on?

Comment

• Originally posted by Andemagne
                                maapallohan on tehty jo smac kartaksi, jopa mulla on sellanen,
                                voit löytää sellasen tuolta smac osiosta apolytonina.
                                (tietenki näin jos sulla ei vielä oos sitä)
                                Joo, onhan mulla se mutta se on aivan paska. 128x128-kartalle ei oikein saa yksityiskohtia mahtumaan jos koko maailma on mukana. Mulla on sellanen topografinen world-map josta olen tehnyt karttoja mm. Euroopasta ja Aasiasta, mutta se kun on sellanen projektio joka vääristää napa-alueet aivan saatanan suuriksi niin ei ole kiva pelata kun jotkut pohjoismaat ovat puolet koko Euroopan koosta.

Comment

Working...
                                X