The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Kristalli: kyllä kaikilla tippuu lukiossa keskiarvo yhdellä. Niillä jotka saa vaan kymppejä siellä niin olisi pitänyt olla yksitoista yläasteella
jooo löysimpä tuosa eilen hyllystäni semmosen pelin
stud mäyer's (eiku mikä se oli) alffa kentauri. oon joskus
jouluna 99 laittanu sen ja muutaman kerran kokkeillu
sitä about vartin verran ja vaihtanu sitte takasi civ2:een.
nyt ajattelin sitä kokkeilla vähän vakavammin.
teilä joilaki on varmaan siitä kokemuksia. elikkä mitenkähän
sitä kannattis pelata? mikä porukka kannattis valita
jne.? oon taipumassa yliopiston taikka sparttalaisten puolelle.
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Minä pelaan yleensä Peacekeepersejä (Diplomatic Victory on aivan sairaan helppo, kunhan vaan rakentaa Empath Guildin) tai Morganiitteja, jälkimmäisiä lähinnä siksi koska tietokone on aivan onneton niitten kanssa ja keltainen on niin style väri että sitä pitää olla yltympäri kartaa. Kele!
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Originally posted by Veroporo
kyllä kaikilla tippuu lukiossa keskiarvo yhdellä. Niillä jotka saa vaan kymppejä siellä niin olisi pitänyt olla yksitoista yläasteella
Heh, no kuten sanoin, itselläni on asia täysin päinvastoin. Yläasteella pärstäkerroin ja käyttäytyminen laski omia numeroitani ihan saatanasti. Ja muunmuassa se etten tehnyt läksyjäni juuri koskaan. Saatana, jos mä kokeesta sen 10- saan niin kai se osoittaa että osaan ne vitun asiat mutta ei, kun numero on 9 tai 8 kun en ole "tunnollisesti hoitanut tehtäviäni" tai "osallistunut aktiivisesti opetukseen" tai olen "osoittanut negatiivista asennetta asioita kohtaan". Wittusaatana! Mä tungen negatiivista asennetta niille lekalla peräaukkoon!!
Mutta enpä ole enää katkera. Olen jo näyttänyt niille paskoille. Bwahahahah!!
Mutta joo, Alpha Centauri on hyvä peli, kyllä. Etsiskelin tässä netistä topografisia karttoja (maapallolta, siis) joita voisin MapUtilityn kautta siirtää AC:n kartoiksi.
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Missasin sitten Tähtiportin perskele.
Oliko hyvä jakso? Mitä tapahtui?
"In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison
Originally posted by Ade
Etsiskelin tässä netistä topografisia karttoja (maapallolta, siis) joita voisin MapUtilityn kautta siirtää AC:n kartoiksi.
maapallohan on tehty jo smac kartaksi, jopa mulla on sellanen,
voit löytää sellasen tuolta smac osiosta apolytonina.
(tietenki näin jos sulla ei vielä oos sitä)
jaaa pitäsköhän se smac:n pellaamine alottaaa iliman
smac-x:ää vaiko sen kans? muita tarpeellisia tiedostoja
ku smacpatch4 ja smacxpatch2? mitä hjyviä mod:eja on?
Originally posted by Andemagne
maapallohan on tehty jo smac kartaksi, jopa mulla on sellanen,
voit löytää sellasen tuolta smac osiosta apolytonina.
(tietenki näin jos sulla ei vielä oos sitä)
Joo, onhan mulla se mutta se on aivan paska. 128x128-kartalle ei oikein saa yksityiskohtia mahtumaan jos koko maailma on mukana. Mulla on sellanen topografinen world-map josta olen tehnyt karttoja mm. Euroopasta ja Aasiasta, mutta se kun on sellanen projektio joka vääristää napa-alueet aivan saatanan suuriksi niin ei ole kiva pelata kun jotkut pohjoismaat ovat puolet koko Euroopan koosta.
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Comment