Kattokaa ny! Eiks mulla oo hiano passo! Tää kuva on sieltä meikäläisen paremmalta suunnalta... otettu studiossa n. 1 kk sitten...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi VIII: Suomi-threa-di! Rautavuori! Suomi-threa-di! Rautakuori!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuli kiusaus pistää muutama basistivitsi, mutta olet varmaan jo kuullut kaikki."In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison
Comment
-
Originally posted by Andemagne
niin ja LightE: kerro ny mitä sie teet.Mitäs mystistä siinä nyt on että mitä minä teen?
This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Basistit kusee. Miehet kusee. Ne on kaikki valehtelijoita. Rakastaa niin perkeleesti, mutta sitte ku tulee tylsää pomppii naisen luota toisen luo. Mä en luota enää basisteihin. Piste."Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
-
Basistit kusee. Miehet kusee. Ne on kaikki valehtelijoita. Rakastaa niin perkeleesti, mutta sitte ku tulee tylsää pomppii naisen luota toisen luo. Mä en luota enää basisteihin. Piste.
Jos olet, niin on aika pistää stereotypinen sovinistivitsi juuri tähän kohtaan...
pahus kun en muista yhtään... Stefu, voisitko kertoa yhden?
Comment
-
Stefu, hyss...
Ja kyllä mä aika tosissani olen, ainakin miesten suhteen. Ja on ne basistitkin aika hankalia ku ne hengaa koko ajan kämpillä. Okei, mulla on kokemusta vaan tosta yhdestä basistinpaskasta, mutta silti.
/me on erittäin vihaisella ja pettyneellä tuulella juuri tänään"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
-
Ei miehissä mitään vikaa ole. Vika on täysin naisissa, ne ei aina ymmärrä antaa, vaikka antaa ymmärtää.
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Comment
-
Originally posted by LightEning
Mitäs mystistä siinä nyt on että mitä minä teen?
keskustelun vuoksi, ju nou, smool tolkkia.
mutta voit sie silti kertoamitä teet kesätöikses.My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Originally posted by Pekka
Ei miehissä mitään vikaa ole. Vika on täysin naisissa, ne ei aina ymmärrä antaa, vaikka antaa ymmärtää.
antamisesta ole kiinni.My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Juu ei se antamisesta todellakaan ollut kiinni.On vaan kyseessä mies joka taas kerran on ihastunut korviaan myöten...puoli vuotta sitten hän vielä rakasti minua....vuosi sitten seurusteli yhden kolmanen kanssa jne. Ette todella halua kuulla loppuja.
Andemagne: emmää jaksa muistaa mitä bändejä siellä on, katso netistä!"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
Comment
Comment