* näkee kassin postin ja ajattelee kuunnella seuraavaksi Popcornin sellaisella äänenvoimakkuudella että kuolleet nousevat haudoistaan ja tönivät toisiaan ahtautuessaan busseihin jotka vievät poispäin tästä melusta *
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi VIII: Suomi-threa-di! Rautavuori! Suomi-threa-di! Rautakuori!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
-
Tukkiminen? Miten me muka tukimme sen?
/me kuuntelee Lasse MÃ¥rtensonin Myrskyluodon MaijaaThis is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
'me sitä tuki. Sitäpaitsi minun sekopäiset... sekoiluni ovat enemmän saatavilla chatissa. Katsotaan jos saan sieltä logia teille ihmeteltäväksi.
Siinä on paikka! MIKSI ET LAUO?Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Andemagne: älä nyt hullu ole, ei niitä laite & kassipoika juttelevat mukavia jaksanut tyhmäkään lukea. Jos ne vaikka postais yhden koosteen kyllösen tyyliin "Kassin & Laitteen yhteyset rupattelutuokiot" sen vois sitten olla lukematta selaamatta viittä sivua päivässä yhtä järkevää kommenttia vartentai no, ei niitäkään kyllä esiinny.
Ei kannattais.
Comment
-
Tuota on kyllä niin paha lukea että.
Aina en kirjoita näin epäselvästi / pelkillä Capseilla; vain yleensä.
10:56:42 [kassiopeia] JEAN MICHEL JARRE IS A GOD!
10:58:32 [kassiopeia] HE IS THE SUPREME BEING! ALL BOW DOWN TO THE GLORY THAT IS JEAN MICHEL JARRE!
10:59:25 LightEning enters this room
10:59:41 [LightEning] Kerrankin puhut järkeä
10:59:52 [LightEning] * LightEning pistää Oxygene ysin soimaan
11:00:56 [LightEning] * LightEning hoksaa kappaleen Kuka Näkee soittolistassaan ja tulee viitisen minuutin ajaksi toisiin ajatuksiin
11:02:17 Aivo½so enters this room
11:03:26 PolPot enters this room
11:03:41 [LightEning] Hän ei ikinä nähnyt kuinka kaunis hän onkaan... Muut näki, mutta yksi tahtoi enemmän...
11:04:29 [PolPot] Was ist los?
11:05:02 PolPot exits from this room
11:05:05 [LightEning] Finnish...
11:05:10 [LightEning] Pah.
11:05:20 [Aivo½so] Finnen sind los
11:05:48 [LightEning] POPCORN!
11:06:40 [LightEning] Odotas... eihän tämä ole alkuperäinen versio...
11:07:43 [LightEning] Mutta mitä siitä!
11:08:14 [kassiopeia] Ack, Opera sekoilee
11:08:57 [LightEning] No minä jo ihmettelinkin miksi se on niin hiljaa...
11:09:24 [LightEning] * LightEning lataa ihan vain perinteen vuoksi useampaa versiota Myrskyluodon Maijasta
11:10:13 [kassiopeia] Tuota noin, tuota noin, minä tunnen itseni helvetin hyperaktiiviseksi kun olen nyt viimeiset puoli tuntia kuluttanut kuunnellen Popcornia, uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan
11:10:27 [Aivo½so] kassiopeia: hulu
11:10:49 [LightEning] Sitä sattuu... voin sanoa, kokemuksesta
11:11:07 [Aivo½so] Millanen on Myrskyluodon Maija
11:11:12 [LightEning] Helvetin paljon olen kyllä viime aikoina käyttänyt hymiöitä. On pitänyt ihan tosissaan jo rajoittaa tietoisesti...
11:11:28 [kassiopeia] Ruudunpäivitys taitaapi vikuroida, minun on varmaan bootattava kone. Lataan Oxygenen kyllä ensin. Viva la Laserharppu!
11:11:45 [LightEning] Et ole koskaan Myrskyloudon Maijaa (Stormskärs Maja, IIRC) kuullut?
11:12:00 [LightEning] Windows ...
11:12:04 [kassiopeia] Saatanan Winamp kaatui! Popcoooooorrn....
11:12:11 [Aivo½so] En tiiä... muistan kuulleeni Båklandets vackra Majan
11:12:22 [Aivo½so] Maijoja on ihan liikaa
11:12:34 [LightEning] Jos sähkölaskusta ei tarvitsisi välittää, /me käyttäisi konettaan päällä 24/7/52...
11:12:50 [LightEning] No kuuntele sitten Myrskyluodon Maija. Johan tuo kuuluu yleissivistykseenkin...
11:13:24 [LightEning] * LightEning kuuntelee vangeliksen FIFA-teemaa - rytmikästä, melkein etnoa! Hauskan kuuloinen kappale...
11:13:53 [kassiopeia] Minulla on Jope ruonansuun haluatko ampua juontajan - eikun siis haluatko ostaa vokaalin mutta POPCORN!
11:13:58 [LightEning] Pöh... kuoro ei oikein sovi näiden rytmien jatkoksi...
11:14:26 [kassiopeia] Herrajumala. Katson Goldwave tämän kappaleen käyrää ja se on aivan käsittämätön. Aivan kuin kappale soisi kokoajan ja joka paikassa.
11:14:50 [kassiopeia] Ja jokikisellä kuultavissa olevalla taajuudella.
11:14:52 [LightEning] ?
11:15:16 [LightEning] * LightEning ei tajua
11:15:21 [kassiopeia] Ja Winampin equaliser-visualisation-käyrä on kokoajan katossa. * ihmettelee *
11:16:22 [kassiopeia] Okei, katsotaan, tässä menee aikaa kun hankin screenshotin 'tavallisesta' käyrästä ja Popcornin käyrästä. Aivan käsittämätöntä, suorastaan ennennäkemätöntä. Kappale on kuin... omnipotentti. Jumala. Täydellinen Kappale. * sekoaa tyystin *
11:16:39 [LightEning] * LightEning kuuntelee Linda Lampeniuksen versiota Myrskyluodon Maijasta ja köhii - liian... ööh... en tiedä tyylin nimeä...
11:17:12 [LightEning] Viesti maan ulkopuolelta?
11:17:35 [kassiopeia] ehkä!
11:18:09 [LightEning] * LightEning pistää Popcornin Fourier-muunnoksen läpi
11:18:11 [kassiopeia] Perkele, resurssienhallinta ei pelaa. Koko kone hajoaa käsiin, vain ääniohjelma ja, yllätys yllätys, Opera pelittävät. POPCORN!
11:18:35 [kassiopeia] Fourier-minkä?
11:19:13 [LightEning] ... perin oudoksuttavaa... Särjettyä kitaraa Myrskyluodon Maijassa? Kauniilta tämä kyllä kuulostaa, mutta ajatus sinänsä on jotakuinkin outo...
11:19:34 [kassiopeia] "Objekti, johon pikakuvake C:TyöpöytäWindows\Paint.ink viittaa ei ole käytettävissä, tai sitä ei löydy." Kaikki pikakuvakkeet antavat samanlaisen vasteen. * huolestuu toden teolla *
11:19:52 [LightEning] Fourier-muunnos. SETI@home käyttää pika-Fourier-muunnosta (fast Fourier transformation) etsiessään merkkejä maan ulkopuolisesta älystä
11:20:13 [LightEning] * LightEning huolestuu siitä että kassiopeia käyttää sanaa "vaste"
11:20:18 [kassiopeia] * tajuaa *
11:20:41 [LightEning] Jos Windows ei pelitä niin siinä ei nyt ole mitään huolenaihetta .
11:20:49 [kassiopeia] Itse asiassa 1. kerta pitkään aikaan kun käytän sanaa "vaste". * huolestuu vielä enemmän *
11:21:11 [LightEning] Ellei sitten säilytä luottokorttinsa numeroa tai muita yksityisiä tietoja kovalevyllään... Tai edes mitään tärkeää...
11:21:53 [kassiopeia] Kiintolevylläni ei ole mitään tärkeää... paitsi POPCORN!!!!!!!!!!!
11:22:42 [LightEning] * LightEning kuuntelee Quantum Leapin teemaa (lähtien kohdasta 0:57)
11:23:12 [kassiopeia] Okei. Resurssienhallinta on totaalisen pimahtanut. Mikään pikakuvake jonka ääripää on Työpöytä - kansiossa ei toimi.
11:24:05 [LightEning] Hei, tämähän on vähäsen tämmöistä bungalowia ... * taputtelee näppäimiä *
11:24:32 [kassiopeia] * kassiopeia kehoittaa LightEningiä hyödyntämään chatin /save toimintoa sillä oma vastaava ei tunnu toimivan mutta tästä olisi hauska saada muisto kun selkeän.
11:24:41 [LightEning] Mistä lähtien Windows on ollut Työpöydän alihakemisto? Tuo on vähäsen epäloogista...
11:25:23 [LightEning] * tutkii * En ole itse asiassa varma siitä että toimiiko se täälläkään oikein niin kuin pitää...
11:25:49 [kassiopeia] Siis C:Windows\Työpöytä. Höps. Minä yritän vain kuunnella musiikkia, multitasking ei ole alaanai
11:25:57 [LightEning] Jess. /savettaa
11:26:18 [LightEning] Noniin, tämä tarkoittaa sitä että otat seuraavaksi DOS promptin...
11:27:00 [kassiopeia] Odotas odotas, Ctr Alt Del valikosta tasisin saada tämän henkiin
11:27:06 [LightEning] * LightEning miettii että toimiiko /save-toiminto enää 11:27:22
[kassiopeia] TOIMIIIII! * rupeaa tekemään creenshtttejea*
11:27:32 [LightEning] * LightEning hoksaa että pop-upit olivat poissa päältä ja save-toimintohan ei toimi ilman niitä...
11:28:12 [LightEning] Tuo kuulostaa jotakuinkin... Avaruudelliselta . creeshttejea...
11:28:25 [LightEning] * LightEning ei osaa kirjoittaa
11:28:38 [LightEning] * LightEning käyttää /me-toimintoa aivan liian usein
11:30:10 [kassiopeia] Dodiih, aikaa menee, kuvat on muunnettava jpgeiksi ja upattavakin nettiin
11:30:47 [LightEning] Niin, mitä minä siitä... Voinhan minä odottaa. Ainakin seitsemään asti, sitten lähden kävelemään...' 11:32:14 [LightEning] * LightEning kiroaa koneensa prosessorin alimpaan helvettiin
11:34:36 [LightEning] Öhh... kannattaisi varmaan sitten asentaa GLX...
11:34:55 [kassiopeia] Noniin. Kuva yksi > 'Tavallinen' kappale (tässä tapauksessa SW - Duel of the Fates): http:// personal.phpoint.net/nortti/duel.gif
11:35:48 [LightEning] 332.09 MB free? Mikä helvetin superkone sinulla oikein on?
11:36:10 [kassiopeia] Kiintolevyä tarkoittaa... Ylempi on vasemman kajarin ja alempi oikean ääni.
11:36:32 [LightEning] Ai... jaa...
11:36:56 [LightEning] Linuxissa tämäkin on tehty selvemmin:
11:37:03 [LightEning] Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on
11:37:13 [kassiopeia] Okei, kuva kaksi > Täydellinen Kappale. Popcorn. Jumalan käsialaa. http://personal.phpoint.net/nortti/ popcorn.gif . Näetkö mitä tarkoitan?
11:37:24 [LightEning] * LightEning ei viitsi sittenkään copypastetaa kaikkea tuota tietoa...
11:37:49 [LightEning] Ei helvetti.
11:38:45 [kassiopeia] ?
11:39:24 [LightEning] Onko sinulle muuten tuo versio http://www.audiogalaxy.com/list/song.php?&g=25037 ?
11:39:35 [LightEning] Kaikkea... (älä huoli siitä)
11:40:13 [kassiopeia] Ymmärrät siis miksi olen ihan ymmälläni. En ole koskaan aiemmin nähnyt tällaista.
11:40:34 [kassiopeia] Oxygene on tulossa jossain vaiheessa.
11:41:21 [kassiopeia] Tämä Popcorn on IMO se joka tulee 1. hakutuloksena kun haetaan sanoilla "Jean Michel Jarre".
11:42:00 [kassiopeia] Kuuntelemalla löydän noin neljä viisi 'tasoa' tästä kappaleesta...
11:42:16 [LightEning] Tjoo. Tarkoitat siis toiseksi.
11:42:45 [LightEning] http://www.audiogalaxy.com/pages/thread.php?&t=20309740 11:42:47 [kassiopeia] Niinniiniin. Eka Popcorn.
11:43:37 [kassiopeia] WHooOOOOT!!!
11:43:44 [LightEning] * LightEning lataa Oxygene nelosen ja kuuntelee sillä välin ainakin Viimeisellä Rannalla taas kerran
11:43:56 [kassiopeia] Eikö JMJ olekaan Jumala????
11:44:08 [kassiopeia] * on AIVAN pihalla
11:44:35 [LightEning] Kyllä hän on yhä Jumala. Pidä uskosi ja kilvoittele hyvä kilvoittelu.
11:44:54 [kassiopeia] Tämä on tarkistettava, * copypastettaa linkin "oikeaan" kappaleeseen ".... onko siis se surkea Hot Butterin kappale joka minulla joskus oli niin se alkuperäinen? Mitä helvettiä!
11:46:17 [kassiopeia] * rupeaa downloadailemaan kaikkia Popcornin versioita jotka löytää *
11:46:18 [LightEning] 404!
11:46:42 [kassiopeia] Ota ne numerot (20) ja prossanmerkit pois
11:47:51 [LightEning] Öh, minulle siihen ei edes luotu %20:tä... Poistin serverin nimestä yhden välin mutta taisi jäädä kappaleen nimeen toinen...
11:49:20 [kassiopeia] Joo no itsellä on downloadi Operalla menossa, paitis että tahti on 70 tavua per sekunti!
11:49:55 [LightEning] Jee .
11:50:16 [kassiopeia] Minä olen nyt kovasti pettynyt. Mutta tämä on silti aivan hel-ve-tin hieno kappale (Hot Butter - Popcorn kuulostaa muuten näin äkkiseltään hillittömän loogiselta) 11:50:23 [LightEning] Pah... MIME-tyypit sekaisin, käytänpä chattia hyväkseni...
11:50:26 [LightEning] http://emusic.nm.ru/Mp3_Wma/Jean_Mic...e-Pop_Corn.mp3
11:50:35 [LightEning] No helejetti....
11:52:04 [kassiopeia] `?
11:53:05 [LightEning] No kun X:n uudelleenasennus sai asiat vähäsen omituisiksi...
11:53:52 [LightEning] Backspace ei toimi xtermin alla kun käytetään joitain komentoja (esim. cat)... emacs ei pyöri X:ssä... Pah!
11:54:50 [LightEning] Operassa olen saanut asetukset sen verran hauskoiksi että mp3-tiedostojen lataus toimii vain linkkejä napsuttelemalla, ei osoitteeksi laittamalla...
11:55:08 [kassiopeia] 52 tavua sekunnissa... pitäisiköhän antaa olla (12 tuntia vielä menisi ja rapiat)
11:55:09 [LightEning] * LightEning muistaa lynx -dump : in ja lyö itseään päähän paketilla pakasteseitä *
11:56:30 [LightEning] Pelottaa vähäsen että tuo lataus pysähtyi kuin seinään.. Mutta ei! Luultavasti, jos pidän konettani päällä viikonlopun yli, tuo saattaisi olla ladattuna jo maanantaina... Ja minullahan ei ole kiire
11:56:57 [kassiopeia] Ihan miten vaan...
11:57:05 [LightEning] Noh... * päättää kuunnella odotellessaan jotain muutakin kuin Viimeisellä Rannalla *
11:57:25 [kassiopeia] 34 t / sekunti, 20 tuntia.
11:57:59 [LightEning] 18 t/2, 37 tuntia . Yhdessä vaiheessa oli sellaiset vähäpätöiset 96 tuntia odotettavissa...
11:58:30 [LightEning] Ettei tämä serveri sattuisi olemaan kiinni muussa netissä 1200bps-yhteydellä ?
11:58:32 [kassiopeia] * kassiopeia pistää nimen Kraftwerk muistiin ja lopettaa imuroinnin koska voi aina mankua sitä Laitteelta
11:59:18 [kassiopeia] Sitä kappaletta siis kun saat sen imuroitua
11:59:19 [LightEning] Juu... * lähtee kohta kävelemään *
12:00:04 [kassiopeia] * kassiopeia lopettaa Popcornin kuuntelun...
12:00:05 [LightEning] Mutta odotan minä nyt ainakin siihen asti että tulee kymmenes kilotavu ennen kuin lähden ... WOW! Kolme tavua sekunnissa, 225 tuntia odotettavissa!
12:00:58 [kassiopeia] Vaikka tekee kipeää niin ei haittaa!
12:01:05 [LightEning] Täh? Tämä oli äsken kyllä pidemmällä kuin tuossa 4.1 KB:ssä...
12:02:14 [kassiopeia] Spooky...
12:02:44 [LightEning] ... how fortunate the man with none...
12:03:32 [kassiopeia] Mikä tuo kappale on?
12:04:57 [LightEning] Dead Can Dancea... En oikeastaan sanoisi edes kappaleeksi, pikemminkin on kyse runonlausunnasta jota ei ole kuitenkaan tehty mill??n palialla tavalla vaan niin ett? se todella miellytt?? korvia..
12:05:07 [LightEning] Lyriikat l?ytyy muutaman sekunnin googletuksella.
12:05:23 [LightEning] Opera muuten kaatui ?sken enk? viitsi en?? jatkaa tuota latausta...
12:05:57 [kassiopeia] Mitä nuo kyssärit tekevät?
12:06:28 [LightEning] Minä tässä kokeilen eri encodingeja ja asiat saattavat mennä vähäsen sekaisin..Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
No voi perkele, tähänkö se on nyt sitten tullut?"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Comment
-
Kyllä... tuo kaikki olisi luultavasti ilman chattia ollut Suomithreadissa.
Kysymys; "It would of been fun." vai "It would have been fun."? Lausunta on melkein sama (kun minä puhun) niin en ole varma että kummin päin se menee.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
Comment