No kah kun olen löytänyt noin n eri versiota eikä yksikään ole vielä imuttautunut, mutta minulta pyydetään mielipidettä ja ajattelin että sinun mielipiteelläsi pääsisi ainakin alkuun.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi VIII: Suomi-threa-di! Rautavuori! Suomi-threa-di! Rautakuori!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Öhh... no, minä kokeilen tuolta jotakin jossa lukee että FF theme, toivotaan että on kyse samasta kappaleesta.This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Helvetin palomuurit
! Eihän täältä saa mistään mitään!
/me menee valittamaan SoneralleThis is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Stef-uulla on pointti tässä.Originally posted by Stefu
Minä ehdotan sellaista ratkaisua, että minä olen hyväntahtoinen diktaattori, ja te alistutte häpeällisesti siihen, että minä aloitan kaikki threadit tästä lähtien, jotta niille tulee kunnon nimet eikä teidän palikkanimiä. Ja nyt lopetatta kitinän taikka iti tuuttuu.
Frederikin biisit vaan alkaa loppua. Onko ehdotuksia?
ookko sie tarpeeksi vahva suvereeni suojelemaan meitä niin
ulkoisilta kuin sisäisiltäkin uhilta? (oottako te tutustunu
thomas hobbesin leviathan-teokseen?)
miksi mejän pitää HÄPEÄLLISESTI alistua?
käsi kädessä kuljemme taloon autioon..... (dinko: aatio talo)
ja elämä on helppoo ku on joku josta pitää kii (dinko: levoton tuhkimo)Last edited by Andemagne; May 28, 2002, 08:26.My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
no se on minun kämppää lähin parturi .Originally posted by Kristalli
Missä ihmeessä sä käyt parturissa? 34 euroa?
Meidän äidillä saisit saman 15 eurolla. Ja tunti? Menikö siihen TUNTI? Huoh...toi on just tota. Nykyajan palvelualan ihmiset luulee olevansa niin pop ja trend että...
emmie käyny sitte sielä ku sielä oli niin huono palavelu.
pittää mennä jonnekki muualle.
hmmm, viiellätoista eurulla parturi turuus... sietää harkita
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
niin ja kass: mie yhtenä päivänä tein google haun andemagne
sanalla ja sieltä tuli joku, tietääkseni sinun tekemä, olikose
yhteen veto suomithreadeista, vitonen tais sillo olla uusin threadi.
niinku että mitä mitä mitä?My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Ai jaa! Kiva.Originally posted by Andemagne
niin ja kass: mie yhtenä päivänä tein google haun andemagne
sanalla ja sieltä tuli joku, tietääkseni sinun tekemä, olikose
yhteen veto suomithreadeista, vitonen tais sillo olla uusin threadi.
niinku että mitä mitä mitä?
Itse asiassa, se on tuollainen keskeneräinen projekti joka olisi määrä saada 'loppuun' (threadithan kasvavat kuin pupujussukat) kesäloman alussa. Ei 'loppuun', nykytahtiin kiinni.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
Comment