Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jaa... eihän sillä ole mitään tekemistä teoston kanssa. Tai siis kyllä ulkomailla myydyistäkin menee teostomaksu (edellyttäen, ettei kyseessä ole piraatti )

Elikä piraatit on PC-stä, piratistit pitäis nitistää ja mankeloida niin epämuodostuneiksi, ettei niitä enää ihmisiksi tunnista. Munat pois ja linnaan. Jalat poikki hakataan. Ranteiden luut murskaksi murskataan. Kalloon porataan gyproc-ruuveja niin pitkälle, kuin 15 Nm momentilla pääsee.

*aaglo palaa todellisuuteen* Puh! Mitä tuo oli?
    I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• tosimies on tosimies, vaikka ilman munia!

And you can quote me on that!

Comment

• Minäkin olin aina etukentällä kopparina - eikä kertaakaan sattunut. Mutta hyvin usein räpsäkäsi räpsähti, ja pallo singahti salamana ykköselle - kuolettavasti polttaen lyöjän. Huh - on se raaka laji tuo pesäpallo...

Comment

• Aaglo, kokemus puhuu?
          Hirvittää että koska paukahtaa otsaan.
          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Muistan joskus ala-astella ollessani saaneeni pallon suoraan vatsaan.
            (Kävelin pelipaikan ohi ja lukkarina ollut tyttö ei uskaltanut ottaa koppia jumppamaikan suht lujasta heitosta - avot ku sattu, vielä ku en edes katsonut peliä.)

Itse pidän kyllä pelaamisesta, vaikken osaa osua palloon, mutta katsominen ei ole koskaan pahemmin sytyttänyt.

kassi: Jep, voisin itse laihduttaa huoletta taas ne 40kg, mutta ei oikein nappaa...
            (Mitä jos laihduttisit puolestani? )

Comment

• Olen etukentällä koska en jaksaisi heittää takaa

Se tässä vähän ongelma onkin, katsos, ne pallot olisi kiva saada kiinni ennenkuin ne osuvat.
              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• jeje2: 60 kiloa?!?! Eihän siitä jää kuin luuranko.

Comment

• Niin kassi: Käytä räpylää räpylänä, älä päätä!

Comment

• kassi: miun paino mie pyysin siu pudottaa en omaasi...
                    (Toivottavasti asut kaukana... )

Comment

• Olen oikeakätinen, vasemmassa kädessä räpsä = se käsi, jonka koordinaatio silmän kanssa on noin 10 kertaa parempi, ei ota koppeja. Koska minun vasurillani ei voi tehdä oikein muuta kuin kirjoittaa näppiksellä ja uida. Ja pitää asioista kiinni.
                      Pitäisiköhän kokeilla vasurin räpsällä? Ne yleensä menevät kaikki, kun niitä on luonnollisesti niukemmalti.

Comment

• Jeje2:

*huitaisee etelään päin - minähän istun etelään katsoen! 1337!*
                        Jotain 300 kilometriä ehkä välimatka...

Comment

• Kassi: mä en ymmärtäny mitään sun vasuriräpsä -kommentista. Tai ymmärsin että pidät vasurissa räpsää, mutta ajattelit kokeilla vasurin räpsää nojoo... onneksi en ole ainoa täällä, jolla on vakavempia vaurioita kuin suomalaisuus

Comment

• Vasurin räpsä on oikeassa kädessä (tätä konfiguraatiota ajattelin kokeilla)

Oikeakätisen räpsä on vasemmassa kädessä (tämä on ollut aikaisemmin kun olen oik. kätinen)

Tajuaako aaglo nyt? Heittäminen voi kärsiä, mutta parempi sekin kuin laakapallo jalkoväliin, siinä kärsisi koko mies.

Comment

• Jahas, aika mennä riman alta tyylikkäästi...

Originally posted by kassiopeia
                              Tajuaako aaglo nyt? Heittäminen voi kärsiä, mutta parempi sekin kuin laakapallo jalkoväliin, siinä kärsisi koko mies.
                              Kuvitteletko nytkään omaavasi jotain mitä moisesta todellakaan kärsisi kohdallasi??

P.S. Anteeksi ilkeyteni - se on täysin tahallista

Comment

• Okei, okei, I get the point
                                Mutta tulevaisuutta ajatellen tuollaisilla vahingoilla voi olla 'kasvuun' heikentäviä vaikutuksia...

PS. Rimahan on kohta yhtä matalalla kuin kuntoni

Comment

Working...
                                X