Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jeje2: ei ainakaan kassiopeian kengissä.
    I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Näin on... Mullakin alkoi paino nousta tuossa vuodenvaihteen jälkeen... Nyt on jo 5 kg tullut lisää

...mutta onneksi viime perjantaina alkoi mun pyöräilykausi, tulen töihin pyörällä, päivässä yhteensä n. 30 km pyöräilyä.

Jos ei muuta, niin ainakin ruokahalu ja jano kasvaa

Comment

• Joo no oma päivittäinen liikunta koostuu yleensä kävelystä koululle ja takaisin = n. 500 m.
          Pesistä ja jalistakin olen kyllä kaveriporukalla harrastanut, ja painokin on pudonnut aavistuksen verran. : ) ?
          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Itse olen lähes aina ollut reippaasti ylipainoinen.

Kerran tosin laihdutin yli 40kg viidessä kuukaudessa vain pari vuotta myöhemmin todetakseni läskin olevan ikuista. Toiste en ole moista virhettä sittemmin tehnyt.

Comment

• Jeje2 on siis sielunveljiä, luulen mä. Ei silti, nyt ensi kesänä olisi kovasti Tavoitettakin päästä kuntoon.
              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• 40 kg viidessä kuukaudessa... no olit ehkä hiukan ylipainoinen
                Kaikenmaailman oppaiden mukaan mäkin olen ylipainoinen, Ihannepaino 75, nykypaino 92... Jos tuohon 75:een joskus joudun, niin eihän musta ole silloin jäljellä kuin säkillinen luita.

Comment

• Päivittäinen liikunta on tietenkin kotiovi - bussipysäkki - bussipysäkki no.2 - koulu - bussipysäkki no.2 - bussipysäkki - kotiovi. Matkaa jalan tulee n. 500 m.

Silti menee kuupperissa ainakin 2300m

Huoh, joskus jaksoi liikkuakkin kolme kertaa viikossa, mutta nykyään matkat rajottuu ovi - tietokone - sänky - linjalle. Pitänee alottaa sulkis uudelleen..
                  Ei kannattais.

Comment

• Hei Veroporo, hyvä idea! Sulkis on, eh... nastaa. (Luoja kun kuulostaa teinixiltä)

Comment

• aaglo: Jep, syntymäpainokin oli päälle 5kg mikäli oikein muistan.

Ja paino pysyi pari vuotta silloin hyvin kurissa kunnes aloitin opiskeluni&/ryyppyputkeni polilla. (Vältin krapulaa todella pitkään kaljan avulla - lopputulos oli tosin lohduton painolleni. )

Mutta kyllä pahin ongelma on etten harrasta riittävästi liikuntaa, kerta viikossataiparissa ei riitä...

Comment

• Jeje2: 4800 grammaa

Wiuu, pesistä torstaina... tästä se lähtee...

Comment

• kassi: Olemmeko todella sielunveljiä?

Comment

• Jeje2: se on se iän mukanaan tuoma kirous. Ei vanhemmiten voi enää syödä/juoda samanlaisia määriä/ruokia kuin nuorempana, mikä on surullista. Sillä onhan syöminen yksi ihmisen perusnautinnoista. Ja pesis on tosimiesten ja naisten laji!

Niinjoo: muistaakseni 4550 rammaa

Comment

• Mutta palataampas asiattomuuksiin taas...

Olettekos kuulleet ehdotusesta uudeksi teostolaiksi jo? Ku halutaan tehdä rankaistavaksi esim. DVD:en hankinta ulkomailta ym.
                              Kukakohan on taas päässyt voitele...ööö lobbaamaan ministereitämme?

Comment

• Jeje2: no ehkä ei ihan totaalisesti, mutta kyllä nyt ainakin kaksikymmentä kiloa pitäisi menettää. On tuota suvussakin, isä on herkkä lihomaan ja setä on jotain 150-kiloinen. Suomalaista, niin suomalaista että oikein hirvittää.

Ja pesis on tosimiesten ja naisten laji!
                                Se on siitä hyvä että vähän huonokuntoinenkin voi pärjätä mukavasti. Ja taktiikkaakin se on. Mutta niin vaarallista..
                                Ei jaksa toistaa, toiselta foorumilta; *clips*

Minä olen ollut näissä pesäpalloturmissa aina sinä vastaanottavana osapuolena.
                                Kerran viime kesänä pallo tuli oikeaan jalkaan, *hyvin* yläkanttiin, siinä oli 'miehuus' melkein tulilinjalla. (Aaglo: Siinä ne tosimiehet sitten hiljalleen katoavatkin lajista )

Nyt viime kahtena viikkona kun palloilukurssilla on tullut pelattua, niin kerran reiteen ja kerran polveen täysillä. Sattuu...

Kahdesti olen onnistunut väistämään pallon loikkaamalla ilmaan sen tieltä (olen aina etukentällä kopparina). Olen siis - syystä - kehittänyt lievän pallokammon.

Comment

Working...
                                X