i don't know what stefu said, and i'm sure it's hilarious, but i can't understand
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suo! Suo! SUOMITHREADI! Kaikkien naapurithreadien alistaja!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"My little bubble has brick walls.""Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Comment
-
Originally posted by ColdWizard
valehdella
JA TE MUUT! MItäs hittoa tällainen spämmäys oikeen meinaa, laatu kärsii ja hermot menee kun lukee posteja! No, ainahan täällä hermot menee...
Ja huomauttaisin sen verran että se oli kuitenkin vain yksi siideri...piti hiukan juhlistaa maanantaita. Vai ettekö te tiedä että baarit on auki myös maanantaisin??
Ecthelion: mua ei lätkäjätkät niin vaan vie! Ai mutta hitto, mä en olekaan sun nainen...
Hei mulla on idea, 3000 rikki vappuun mennessä! Eihän se tunnu olevan paha rajapyykki tällä vauhdilla. Samaa mieltä olen kyllä siitä että jos ajatustenvaihto on näin kiivasta, kannattaa harkita jotain muuta yhteydenpitotapaa...mut saa kiinni irkistä..."Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
-
3000 vappuun... Hmh. Jos vain satun olemaan vapunpäivänä jossain välissä kotona ja tarpeeksi selvänä koneen käynnistämään niin kyllähän sitten lähtee...
...enkä sanois että baarissa maanantaina käyminen on vielä kovin paha, verrattuna meidän lukiolaispoikien muutamiin tempauksiin Viimeksi tänään aamulla lähti pari kaveriani (heh, itse sentään pidin kiinni itselleni lupaamasta tauosta vappuun asti...) heti aamusta lemmenpolun metsikköön vetämään alkoholia (eikä siis mitään pikkuhuppeleja... vaan oikein vappu/juhannus/uusivuosi-tasoa ) ja paistamaan makkaraa. Ja iltapäivästä vielä liikuntatunnille lihaskuntotestiin... Harmitti kun en itse ollut sitä näkemässä.You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Comment
-
Jaahas. Täytyy sitten spämmätä jotain ku irkkiservut vaan kaatuilee ja irkissä haudanhiljasta...
Tiesittekö, että 1+ on oikeesti ihan kunnioitettava arvosana fysiikan kurssista? Ja jos joku väittää muuta, puukkoa selkään...murr....
Viimeksi vaan soiteltiin suuta kun kysyin tätä, mutta kysynpä uudestaan: kuinkas moni täältä harrastaa aatelisten lajia, idlauksen jaloa taitoa vaativaa irkkausta??"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
-
Ohhoh, Eerolla ja minulla on sitten jotain yhteistäkin. Itse kylläkin yritin vain kerran, mutta se jo riitti sen huomaamiseen että todelliset maailmankansalaiset ovat nykyään melko tasapuolisen kokonaisvaltaisesti p3310ja.
Niin ja muuten: Kansa postaili, miehet kertovat. Tai toisin sanoen, nyt on kello 03:13 yöllä - arkipäivänä - ja minä olen Apolytonilla postaamassa. Että pistäkääpä paremmaksi .This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
No perkele... eipä tuossa sen kummempaa, tarkoituksena kun on olla hereillä koko yö tästä lähin, ellei nyt sitten yht'äkkiä satu alkamaan kovasti nukuttamaan... Meinaan että menin tuossa illalla/iltapäivällä (en tarkkaan muista mihin aikaan) makaamaan sohvalle ja onnistuin vieläpä nukahtamaan siihen. Ja sitten heräsin, kuola valuen oikeasta suupielestä ja jalat jäykkinä, kuunvaloon.This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
kato mulle kävi vähän sama homma, nukahin vähän liian
aikasin => heräsin ihan liian aikasin.
niin ja 1+ on ihan hyvä arvosana physiikan kurssista.
joo koitin mieki kerran sitä irkkausta mutta eise ottanu
oikeen tuulta purjeisiinsa.My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Niin, nyt olisi kyllä kovasti hyötyä korvakuulokkeista, meinaan kun että ei uskalla kuunnella mitään musiikkia kun isoveli nukkuu viereisessä huoneessa ja äiti toisessa.This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
Comment