The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suo! Suo! SUOMITHREADI! Kaikkien naapurithreadien alistaja!
No johan nyt on. Sinulla on kai sitten lahja siihen. Itselläni on sellainen lahja, oikeastaan kirous, ettei minun tarvitse tehdä työtä oppiakseni. Tunneilla kirjoitan muistiinpanoja oikeastaan vain kahdesta syystä: Jotta näyttäisin "hyvältä oppilaalta", ja jotta olisi jotain tekemistä. Kiitos hajamielisyyden, siis multiplanaarisen keskittymiskyvyn, minun ei tarvitse näpelöidä matopeliä (eikä minulla kyllä matopeliä olekaan) tai hanoin torneja jotta olisi hauskaa - päiväuneskelu näyttökorteista ja tekoälyistä riittää kyllä. Ja runojen kirjoittaminen, aiheena maailmanloppu. Tällä kertaa vain pienemmällä määrällä tahtoa julkaista ne kaikkien nähtäväksi ..
Itsekin tarkoitin kyllä 'työnteolla' lähinnä sitä, että muistan tehdä kaikki kirjalliset läksyt, tuoda kirjat kouluun, ja lukea kokeisiin.
Jokainen taaplaa tyylillään...
Mutta todellakin, pykälän pudotuksen (oik. kaikissa) numeroissa huomaa tyhmempikin. Minimal effort.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Ja ainahan voi lohduttautua sillä tiedolla, että jos lukisi edes pikkaisen, niin numerot olisivat korkeampia... mutta kun minä en tarvitse korkeampia numeroita! Se olisi aivan turhaa ajanhukkaa! Nih.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Lite: 'pisteydy' oli suoratsaan tarkoituksellinen höläytys.... sen oli tarkoitus laittaa aivot loksumaan (koska suomeahan se ei ole - siis siinä merkityksessä missä sen laitoin, ja missä sen ymmärsit).
Ihan vaan noista numeroista: EI JAKSA MUISTAA!
ps. olettepas kovia höpäjämmään...
I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
Tällä vauhdilla Suomithreadi taitaa olla kahdessatuhannessa jo tänään... Pliis, kassiopeia, älä rasita meitä enää, alenna rimaa postimäärän kohdalla! (edit: annoin väärän kuvan. Siis älä sano että kolmastuhat posti tulee sitten ennen juhannusta!)
kass: Ai sellaista työntekoa? No, pakko on myöntää, että kyllä sitä tulee aina silloin tällöin esseitä kirjoitettua ja matematiikan läksytkin tehtyä jos koulu alkaa myöhään, mutta siihenpä se jääkin... Totta turiset siitä että mihinpä sitä työtä tarvitsisi kun muutenkin osaa.
Hönm. Perjantaiksi pitäisi saada valmiiksi esittely jostain ruotsalaisesta kirjailijasta. Pitääpi kai alkaa poraamaan...
Miksi? Minä olen äärimmäisen raadollisessa, surullisessa tilassa, joka silti viittaa täydelliseen ja ihmettelevään huvittumiseen, joka taasen yhdistyy epäluuloon ja epäilykseen.
Aika tunnespektri siis.
*miettii, miten tytön saa vieroitettua yaoista*
Comment