Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suo! Suo! SUOMITHREADI! Kaikkien naapurithreadien alistaja!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• What? Ei viestiä tuntiin? Häpeä!

Löysin muuten signature-ainesta:

Toisin kuin ennen luulin, kylla sina sittenkin olet ihan kunnioitettavan alykas, jarkeva, fiksu ja filmaattinen tyyppi.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Mikä hätänä, Andemagnus, maa frieend?
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Tullaanko tänne kahdelta ensi yönä ja spämmätään 500 täyteen?

Comment

• Siat.
            "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
            "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Originally posted by kassiopeia
              W00t?! Olet täällä koko ajan, ja poissaolosi täällä on satunnaista?
              Mitä sitten odotit?
              Ihmettäkö? - Mene sitten kirkkoon

Mihinkäs kaikki viestit katosivat?
              Oletin Mingin jo sulkeneen tämän threadin ku sen verran sukkelaan noita viestejä vielä eilen tänne tuli, mutta ei. Olen pettynynt teihin kanssakirjoittajani...

Comment

• Okei... onko tämä taas sitä "perskääpiöt" -sarjaa?

Comment

• Originally posted by Stefu
                  Siat.
                  Katso peiliin vaan...

Comment

• Mitä sitten odotit?
                    Ihmettäkö? - Mene sitten kirkkoon
                    Ei kun minä luulin että sinulla on wappuna jotain muutakin tekemistä... NOT!

Comment

• No niin heti kun ilmestyin niin johan tänne tuli elämääkin

Comment

• Palatakseni edellämainittuun asiaan - onko muita Princeä korkeampia suomalaisia Stefun, Laitteen ja minun itseni ohella?

Comment

• Originally posted by kassiopeia
                          Ei kun minä luulin että sinulla on wappuna jotain muutakin tekemistä... NOT!
                          No onhan minulla, mutten anna niitten häiritä.

Lomallani on tarkoitus suunnitella kaverini polttarit, joten jos hyviä (tai huonompiakin) ideoita vastaanotetaan.

Comment

• kassi:
                            vaikka sulla onkin jokin "king" arvonimi, ei se tarkoita että kunnoittasin sinua yhtään enempää...

(Itse pidin pitkään 300 viestiä rajana, jonka yli ei saa mennä. - Tuli muuten harkitttua silloin tosi tarkaan mitä kirjoitti. Onneksi nyt täällä OT:ssa saa hälistä täysin vapaasti ilman mitään pelkoa )

Comment

• No onhan minulla, mutten anna niitten häiritä.
                              Oikea asenne.

Lomallani on tarkoitus suunnitella kaverini polttarit, joten jos hyviä (tai huonompiakin) ideoita vastaanotetaan.
                              Ja mikä olisikaan parempi paikka hankkia näitä ideoita kuin tasottomuudestaan maankuulu Suomithreadi?

Comment

• kassi:
                                vaikka sulla onkin jokin "king" arvonimi, ei se tarkoita että kunnoittasin sinua yhtään enempää...

Comment

Working...
                                X