Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aivo: onko sulla kaikki päivitykset?
    mullakaan se ei aluksi toiminu, mutku
    hommas sen päivityksen niin se alako
    pelittään.

kymysys muille: pelataanko me 1.16f:ää
    vaiko 1.17f:ää?
    My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• No mä ainakin tässä noin viikko sitten päivitin uusimpaan versioon... Vaikuttaako se sitten seiveihin?

Comment

• no ainakkaan mulla ei 1.16f:n seivit toiminu
        latikko versiossa. ymm.

niin ja Aivo, pellaakko sie vaiko pellaako furri?
        Last edited by Andemagne; February 22, 2002, 11:01.

Comment

• Mitäs saatanan vittua täällä meinaa tapahtua??! Post counttini kun on tipahtanut parin päivän aikana 62:sta kuuteenkymmeneen?? Ja olen kyllä lähetellyt viestejä useampiakin...
          You make my life and times
          A book of bluesy Saturdays

Comment

• Minä pelasin ensimmäisellä kierroksella yksiyksikutosella, tokan yksiyksiseiskalla, tai ainakin avasin sen tarkistaakseni että toimiiko sen seivit sillä versiolla. 1.16:a ja 1.17:a savet ovat yhteensopivia IIRC.

Sovitaanko että seuraavassa suksessiossa kaikilla on joku tietty versio? Luultavasti 1.17, toivon mukaan vähän uudempi

Pahuksen Valko-Venäjä. Harmin paikka, ei ihan Ihme Jäällä -02.
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Nyt on huutava tarve postata sellaista lyriikka jossa on kunnon suomalaista miehistä -henkeä.

Mä tapoin miehen, sain maineen puukkojunkkarin, vaik itseäni puolustin.
              Kruunun kyyti minut siperiaan vei, se juna palasi, mut ruumiini vain ei.
              Mut vaikka sinne jäin mä palaan takaisin, mä elän vieläkin.

Mä puita uitin, tanssin päällä tukkien, vein monen neidon sydämen.
              Suma seisoi, yksin tukit panostin, lanka paloi loppuun liian aikaisin.
              Pato murtui multa parrun alta vei, mua kukaan nähnyt ei.

Mä olin sotamies, jouduin kaukopartioon, rintamalle Petsamoon.
              Me rata katkaistiin ja tultiin kotiinpäin, se ryhmä vihollisen väijytykseen jäi.
              Sain kuulan rintaani jäin hankeen makaamaan, mä elän vieläkin.

En suostu kuolemaan....

Mä olin kuningas, lailla Virran Olavin, sain kultaa sain myös timantin.
              Koskaan kenellekkään sanonut en ei, mut auki revittiin ja viina minut vei,
              Mä nousin tähtiin, palata en sieltä voi.

Mä elän vieläkin.

Mun levyt vielä soi, ja soi, ja soi.....
              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• mjaa mitähän sille mejän pelille kuuluu?
                Kass: lähtikkö sie sen seivin furrille vaiko
                vuoro vielä aivolla?

Comment

• Toimi, ja pelasin 30 vuoroa, joskin aika laaduttomasti, kun oli kiire

Ëdit: eli joko Furri pelasi myös 30 vuoroa, vai lähetänkö oman saveni hänelle
                  Last edited by Meticulous Man; February 23, 2002, 15:13.

Comment

• kassiopeia , jag hoppas att du gillar min nya avatar, den är gjord speciellt för dig. Jag ändrade inte signaturen.
                    Creator of the Civ3MultiTool

Comment

• What avatar?

Ah, that avatar. I'm simply too fast for a 56k connection. I can take in information so quickly that a modem simply isn't enough for me...
                      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Originally posted by Gramphos
                        kassiopeia , jag hoppas att du gillar min nya avatar, den är gjord speciellt för dig. Jag ändrade inte signaturen.
                        Ja tänkte jag hade 24 timmar. Tommy Salo är ny tillbaken!

Comment

• Juu emminä sitä seiviä jaksanut soturikuninkaalle lähettää. Lähetä Puoliso vainen se save Furrille niin jatketaan.

Comment

• Originally posted by kassiopeia
                            I så fall blir jag tvungen att återställa min signatur.
                            Creator of the Civ3MultiTool

Comment

• OK, save lähetetty. Stooria myöhemmin, mutta kuten sanottu, pelasin aika kämäisesti.

Originally posted by kassiopeia

Comment

• Originally posted by Gramphos

I så fall blir jag tvungen att återställa min signatur.
                                Well, look at my signature then!

Aivo, Gramphos uhkaili tehdä pahojaan jos Salon Tommi ei lähde maalilta - siis, avatarista. Antoi eilen yöllä yhdeltä 24 tuntia aikaa, mokoma. Jos oli virhe tunti-sanan pluraalin kanssa niin saa mainita. Ja tuo "är tillbaken" oli vanhasta "joulukuusi palaa - julsex är tillbaken" -vitsistä... voi olla phersellään.

Comment

Working...
                                X