Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomalaisten nimenhuuto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja 300.

On tämä kyllä erinomainen threadi. Vanhaa kunnon suomalaista höpinää turhuuksista. Tulee ihan tippa silmään

Ja sitten asiaan, eli elämän katalogoimiseen. Orjapäivä oli, tuli ja meni. Meitä oli kolme orjuuttajaa ja kolme orjaa. Vaatteet orjille olivat lähinnä tyypillistä kaapinpohjasekoitusta, vaikka minun tuoma märkäpuku näyttikin erittäin hienolta. Sitten vaan kaupungille kaasaria myymään. Niin juuri, kaasaria. Ei me tiedetty minkä kaasari se oli. Kunhan vaan oli kaasari. Vitonen pistettiin hinnaksi, ja saatiin kuusikymppiä. Kaasari ei vaan mennyt kaupaksi. Rahat saatiin lähinnä säälistä. Eräs karkkikauppias olisi halunnut ostaa kaasarin, jos oltaisiin myyty naispuolinen orja mukana. Hyvä että nämä Jammu-sedätkin sopeutetaan nykyisin yhteiskuntaan. No, ei sitten myyty - oli nimittäin erään koulutoverin pikkusisko, ja pelättiin jälkiseuraamuksia.

Tässä minä nyt sitten olen, istumassa alushousuisillani, kuuntelemassa Nightwishiä ja postittamassa Apolytoniin, parhaaseen ryyppäysaikaan. Tähän voi asettaa sen elämättömyysvitsin.
    "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
    "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Mun piti ryypätä eräitten tuttavieni kanssa mutta käsitin ettei läsnäoloani arvostettu ja ryyppään nyt himassa sekä kuuntelen örinää...

KUOLEMAAAAAAHHHHHH!!!!!

Förlåt, jag är under påverkan av olika slags rusmedel

Comment

• Niin, ja tässä minä nyt olen, parhaaseen nukkumisaikaan postittamassa täysissä vaatteissa Apolytonille ja kuuntelemassa FF4:sen maailmankarttamusiikkia noin kolmattakymmenettä kertaa peräkkäin, MIDinä.

Huomenna aikainen herätys. Lähden kävelemään Kurunnevan lintujärvelle ollakseni siellä yläasteelaisia vastassa, ihan piruuttaan .
        This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Ja tässä minä olen, täydessä garderoobissa postaamassa, heräsin kaksi minuuttia sitten ja panin merkille radion huutavan täysillä Radiomafiaa - nukahdin kesken Alivaltiosihteerin jo toistamiseen peräkkäin - vastailemassa sähköposteihin ja kuuntelen Radio Novaa... Nyt taitaa soida Samuli Edelmann featuring Vintiöt: Karavaanari! Parempaakin on tullut, niin kuin Elokuun 11. (Suurlähettiläät)
          Ryyppäämistä? ongelmalapset

Paras FF-musiikki finns i FF7, kun hilippasee pohjoisen mielettömään kraateriin, ja pelkästään kävellessä tulee bossimusiikeista parempi.
          Kuuntelisin luultavasti sitä tällä hetkellä, jos äänikorttini toimisi! Asensin Win96:n uudelleen enkä löydä -98 malliin ajureita netistä
          Päivitys odottaa horisontissa. 4200 ,- jo säästössä
          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by kassiopeia
            Älkääkä unohtako teiniäxiä, ne on niin fantsun hiileitä!
            Noinko te nuoret nykyään puhutte? Täytyy seurata trendejä vähän tarkemmin...

Yliopisto on varsinainen alkoholisoitumislaitos. Ekan viikon aikana neljä baari-iltaa, ja sosiaalinen paine on kovin kova - pakkohan sitä on siideriä litkiä.

Comment

• Ai että. Tänään vasta huomasin että se kun menee yläasteelta lukioon on kuin . Nimittäin. Lyseoväki sentäs ymmärtää mitä minä puhun, mikä oli yläasteen puolella melkoinen harvinaisuus.

Pitääpi ihan kysyäkin veljeltäni että pitääkö tuo yliopistosta puhuttu paikkansa .

Ai että, itse olen päivittänyt konettani viimeksi varmaan tuossa viime vuosituhannen puolella, enkä senkään viimeisenä vuonna. Mutta mitäpä sillä on väliä, Linuxilla nyt on hauska leikkiä ihan vain nähdäkseen kuinka paljon koneestaan oikein saakaan irti. SoftaRAIDeja kenelläkään? Eipä tietenkään.
              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Kyllä se lukio on yksi siunaus. Johtunee varmaan siitä että (lähes) kaikki c00l d00dit menevät amikseen, ja jos on tarpeeksi epäsuosiossa, voi tehdä niin kuin minä ja varmistaa, ettei tunne uudesta lukiosta ketään. Nyt minäkin olen keskikastissa - yläluokka voi puhua minulla eikä joudu häpäistyksi sen takia, ja voin itse tehdä julmaa pilaa itseäni epäsuositummista hyypiöistä. Tätä olen aina halunnutkin.
                "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• blurgh

oliks siinä jotain kysymyksiä alussa? unohdin jo...

Stefu! Du bist mein sklave!

ihan vanhojen aikojen muistoksi.
                  -Cthol
                  Kropotkin="Finland=lunie"
                  ppl="I don't get it..."
                  Kropötkin="i sort of said that some newbie must be a lunie. since he was from finland."

Cthol; your sig just get's lunier and lunier everytime i see it
                  Kropotkin

ProvostB, are you my sister. .
                  connorkimbro

HA HA HA HA HA HA H(ãMing 1999, All rights reserved)

i love ming! ProvostB

<I>This is...A true example of a signature that is:
                  1. Way too long
                  2. Complete rubbish

Comment

• Sinä senkin hulu!

Comment

• Täytyy vain odottaa että Ming joko sulkee tuon Amerikka threading jonka aloitin, sitten voin kadota jälleen puoleksi vuodeksi. blörg

Ich bin din Vater!
                      -Cthol
                      Kropotkin="Finland=lunie"
                      ppl="I don't get it..."
                      Kropötkin="i sort of said that some newbie must be a lunie. since he was from finland."

Cthol; your sig just get's lunier and lunier everytime i see it
                      Kropotkin

ProvostB, are you my sister. .
                      connorkimbro

HA HA HA HA HA HA H(ãMing 1999, All rights reserved)

i love ming! ProvostB

<I>This is...A true example of a signature that is:
                      1. Way too long
                      2. Complete rubbish

Comment

• Kysely

Oletan että odotatte Civ3 peliä, kuten minäkin...

Nyt ajattelin sitten tiedustella että ketkä teistä harrastaa/haluaisi harrastaa monipeliä. (Oletan siis nyt että Civ3:ssa tulee olemaan MP)

Itse olen kokeillut Civnet:ä kerran, kauan sitten huonoilla muistoilla, mutta voisin olla halukas uuteen yritykseen joskus...

Joten saisimmeko hakkapeliitta-peliryhmän kasaan?

Comment

• Hakkapeliita! Hakkapeliitta!

Jos vaikka voisinkin. Katsomma, koemma.

Ctholin threadi suljettiin! Nyt ei ole kaikki kohdallaan.

Comment

• Odotan kyllä innolla Civ 3:a, mutta:

a) olin ja olen surkea civaaja
                            b) aika tuskin tulee riittämään pelaamiseen

Comment

• Noinko te nuoret nykyään puhutte?
                              Älä jumalautsi minulta kysy miten nuoret puhuvat! Minä puhun huolellisesti ja artikuloin kuin virkamies

Ja lukio on as far as I see it ihan niin kuin Stefukin asian ilmaisi - kaikki "kuulit" pojat katoavat amikseen, joten oma yhteiskuntaluokitus loikkaa aimo harppauksen, varsinkin kun lukiossa varmaankin arvostetaan koulunkäyntitaitoja, eikö mitä?

Mäntässä vain on se huono puoli että lukio ja amis ovat vain parin sadan metrin päässä toisistaan
                              Siirtäisivät mokoman Vilppulaan

Hakkapeliita! Hakkapeliitta!
                              Voisihan tuota joskus parit matsit raapaista, kunhan vain saadaan mokoma peli tännekin (ulkomailta en sitä tilaa).
                              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by kassiopeia
                                Älä jumalautsi minulta kysy miten nuoret puhuvat! Minä puhun huolellisesti ja artikuloin kuin virkamies
                                No itsepähän sitä noin hienosti imitoit, mistä mä tietäisin.

Ja lukio on as far as I see it ihan niin kuin Stefukin asian ilmaisi - kaikki "kuulit" pojat katoavat amikseen, joten oma yhteiskuntaluokitus loikkaa aimo harppauksen, varsinkin kun lukiossa varmaankin arvostetaan koulunkäyntitaitoja, eikö mitä?
                                Enpä usko, että koulunkäyntitaitoja arvostetaan koskaan missään, mutta nörttipojalle hierarkiassa nouseminen on tosiasia. Yläasteella oli hyvä jos tytöt joskus sanoi mulle jotain, lukiossa ne hyrräsi ympärillä - ja sama tahti tuntuu jatkuvan yliopistossa.

Comment

Working...
                                X