Mutta kyllähän nuo sodankin vastaiset laulut varsinkin Vietnamin sodan vastaiset oli aika hyviä ralleja, että ei siinä mitään..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXXII: Taustalla aurinko joka ei lämmitä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ignorance
Mistä niitä venäläisiä ilmatorjuntaohjuksia voi ostaa?
emmie tiiä voiko niitä postata tänne? mitäse Markoskin ajattlee?
Originally posted by Jeje2
No todistustaakka on sinulla Andemagne
(Juridiikasta: väittäjä on todistusvelvollinen )
siis kumman sie nyt haluat todistettavaksi, TKK:n korkea kouluisuuden vai sen ettei filosooffi (tai mie) ole humanisti?
taidan kaivaa verta nenästäni
no okei, aletaan. (tämä on tehty sit tinkaus muotoon, joten sinun pittää väittää vastaan)
*jos TKK on kerran yli opisto, niin miksei sitä ole sitte aikasemmin kututtu yli opistoksi?
*oulun yli opistossa on teknillinen tiedekunta, joka ajjaa saman asian ku TKK, miten sie tämän selevität?
*TKK kuullostaa paremmalta ku TKY tai TY (, jokka molemmat muuten ovat ihan muita asioita).
niin ja.
*filosooffia on keksitty kaks tuhatta vuotta (pyöreesti) ennen humanismia.
*filosooffia "tutkii" muutakin kuin vain ihimiseen liittyviä asioita. eikä aina siitä ihimisen näkö kulumasta.
*käytännöllisen filosooffian laitos on valtiotieteellisessä tdk:ssa (kuin myös matematiikan laitos nykyään).
*jos sie tuntisit minut, sie et pitäis minua humanistina.
*mie oon kirijoilla vielä myös MatLussa.
*nii'in, yli opistossa on muitaki "osastoja"[sarkasmia] ku humanistinen.
*humaNISTI on koukussa, mie en ole.
aletaan näillä.
EDITTI: typot pois
toinenki EDITTILast edited by Andemagne; November 14, 2004, 12:57.My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Originally posted by Pekka
patriqvium, juu oikeassa olet.. tuossa pari vuotta taaksepäin tampereen yössä kaverilla oli semmonen pruju missä oli kaikki noi ajan laulut ja me sitten hoilattiin niitä ympärisoseessa, korkealta ja kovaa. Hävettää vieläkin.
koskahan ne Jejen ja Kauhan tilastot saapuu?
niin miten se on mahollista että mie en oo edelleenkään ku kolomen teistä "buddy listillä"? te ootta kaikki kuiteski minun. juu juu, mie kyttään teitä.Last edited by Andemagne; November 14, 2004, 13:01.My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
Jäähyväiset aseille.
Ja Ultra Bra oli hyvä bändi. Ei kylläkään Ultra Bran esittämänä.This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
ARGH!!! kahreksantoista viesatii uudessa tghredissä jo...
puretaampa asialistaa pikkasen:- Tilastot teen töissä - eli saatte ne joskus huomenna
- Ei ole kiinteätä yhteyttä - nyt vaan on menossa jokavuotuinen evakkoretkeni ja moteemia käytän...
- Ultra bra oli hyvä bändi
- Ande: tarkoitin väitetäsi ettet ole humanisti (sinä väitit ettet ole ensin - minä en koskaan väittänyt että olet... )
- MITÄH!!! Minä rikkomassa 500 "virallisen" postin rajaa täällä - APUA!!!
- VANHA PARTA on aina saanut editoida oman avatarin - mistäs luiulette minun nykyisen tulleen... (En vain ole trehn yt siitä isompåaa vaikka saisin)
- Nykyään näen avatarit ja sigut - en nyt muista miksi kytkin ne tässä taannoin päälle
- kannatan kirkkojen aukioloajan rajoittamista
Unohdinko kommentoida jotain? - kertokaa mitä niin vastaan huomenna...
Comment
-
mailman vanhin ammatti
Originally posted by Andemagne
*jos sie tuntisit minut, sie et pitäis minua humanistina.Spoiler:humalistina
Sattuipa kerran että puutarhuri, muurari ja sähkömies väittelivät että kenellä on vanhin ammatti.
No muurari tokaisi että hänen ammattinsa on vanhin - hehän olivat jo baabelin tornia rakentamassa
Tähän puutarhuri tokaisi että missäs luulit Aatamin ja Eevan käyskennelleen ennen karkoitusta? Jo puutarhurien tekemässä puutarhassa
Sähkömies tähän tokaisee ettei tuo mitään - jumalahan tokaisi ekana päivänä että "tulkoon valo" - no meikäpojjat oli kaapelit siell vetäny...
Sattuipa ohi juuri tällöin kävelemään matemaatikko, joka hymähti vain sähkömihelle että etkös tiedä että alussa oli kaaos...
Joten ainaskin mailman kaksi vanhinta ammattia on "teknisiä" - humanistit väittäkööt ja omikkot mitä haluaa, faktat puhuu puolestaan...
Sori Ande: En Voinut Vastustaa Kiusasusta (=EVVK)
Comment
-
Minä luulin että kaaos oli lakimiesten syytä...This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Originally posted by Kassiopeia
SubtvLast edited by laurentius; November 14, 2004, 16:32.Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.
- Paul Valery
Comment
-
Stefu, tutustutit meidät kerran sivustoon, joka liittyi lapsuuden pilaamiseen - siellä onnistuttiin löytämään fetissisivustoja, höyryistä fan fictionia ja karmaisevaa fan arttia aina Puuha-Petestä Muumeihin. Et sattuisi sen osoitetta enää muistamaan?Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
Comment