Minulla taasen on lomaa enää 28 päivää jäljellä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXXI: Stefu lähtee himaan
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hei, antakaas nopiasti jokin sopiva kuva josta käy selväksi että olen lomilla... (ja työasiat voi viedä minne pippuri kasvaa)
Pitäisis saada tuollainen huomenna oveeni (ulkopuolelle) kiinni.
-o-o-
P.S. Pari kesää sitten laitoin oveeni ja puhelivaastaajaani viestin
Olen lomilla - hätätapauksissa soita 112
Comment
-
Oliskin lomaa... Hyvää lomaa vaan sinne Katkerana tänään iltavuoroon..."Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
-
No mutta Kristalli, onhan työssä yksi hyvä puoli: Siitä saa rahaa. Niin taitaa nykymaailmassamma tosin saada laiskottelustakin.
"Hätätapauksissa soita" -heitto on aika hyvä. Pitääpä sitten, kun tulee todella tarvetta omaan puhelimeen, pitää mielessä tuo puhelinvastaajaviesti. Kiitos ideasta.
Onko Jejellä nyt oma tietokone jo Internet-yhteydellä, kun hän voi lomallakin täällä piipahdella? Minä kun luulin, että sinä jä[TISSIT] tänne viestejä vain työaamuinasi?
Patriqviumin Japski-ministeri-avatar herättää uteliaisuutta -- mitä vikaa Stubbin ilmeessä oli?Last edited by RGBVideo; July 16, 2004, 09:09.
Comment
-
aaglo: ei se oo niin tarkkaa
Ja ei tosta mun työstä todellakaan niin paljoa rahaa saa et innolla töihin menis. Paskahommista paska palkka"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
-
Kukas tappoi CGNnän?"In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison
Comment
-
Vaan katkoinpas hiuksia vaihteeksi.
Delta noin -50 senttimetriä."In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison
Comment
Comment