The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Oh. Not that it matters any longer, I'm dead and soon enough they'll realise that I wasn't the Mafia. Which leaves Jamski, who is rather fluent in German but didn't correct my translation... making him even more suspicious. Now that the idiots voted me to death, I'd rather not even find out what the crucial part is.
This one doesn't translate sentences only single words
I don't think there's a free translator of that sort on the web, if you don't count the Finns themselves. Besides, most of those sentence translators simply replace the words like a simple dictionary.
By the way Kassi, I am in awe of your translation skills and your excellent knowledge of many languages
I am flattered, but most of that translation was done by a dictionary, even though I've had a handful of courses in German. I can truly converse only in Finnish and English. Young Finns generally do have a good grasp of at least English, Finnish being the small language it is.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Originally posted by VJ
Agatha Christie [snip]...
Vaikka kyllähän ne sukulaisuussuhteet muuttuivat melkein jokaisessa Christien kirjaksi aika huvittavan monimutkaisiksi loppua kohden, kun hän alkoi vyöryttämään jatkuvalla tahdilla vaihtoehtoisia motiiveja eri henkilöille hänen tuotantoonsa tutustumattomien päitä sekoittamaan.
Joo, Marplen kirjat menivät joskus pikkasen hämäriksi...
Esim. Itse en ole tajunnut Bertramin hotellia kunnolla laisinkaan.
Eikö kukaan muuten enää halua pelata Civilizationia moninpelinä?
No edelleen puuttuu nettiyhteys ja olen niin loistava etten viitti nolata teitä...
Kaikille ylpeille äänestäjyytensä julistajille: Osaatteko suoralta kädeltä sanoa, mikä on Euroopan Parlamentin tehtävä? Pystyttekö nimeämään yhdenkään Euroopan Parlamentin (tulevaisuudessa tai menneisyydessä) päättämän asian, josta äänestämänne ehdokas on avoimesti ottanut kantaa?
Vaikean heitit - ei nyt tule mieleen.
Mutta kun kerran äänestäminen on demokratiassa se laillinen tapa mattimeikäläiselle vaikuttaa olisi tyhmää olla äänestämättä.
(Kieltäydytkö sinä ilmaisesta namipalasta jos et tiedä sen tarkkaa koostumusta, tekijää & tekkopäivää?)
(Kieltäydytkö sinä ilmaisesta namipalasta jos et tiedä sen tarkkaa koostumusta, tekijää & tekkopäivää?)
Mutta entä jos sen antaa sinulle joku ventovieras vastaantulija kadulla? Ainahan näitä vertauksia voi hatusta kiskaista, hyviä tai vähän huonompia.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Mihin EP:n ryhmään RKP edes kuuluu? Kansanpuolueeseen eli konservatiiveihin?
Edit: VJ:n threadista selvisi, eli liberaaleihin. Noh, RKP:lle paikka suotakoon, kun kannattajansa kävivät uskollisesti äänestämässä. Kristillisdemokraatit menettivät ainoan paikkansa, siinäkin suhteessa hyvä tulos. Lisäksi Oras Tynkkynen nousi nyt eduskuntaan Hassia paikkaamaan.
Originally posted by Hakkapeliitta
ja sitten kolmas, mutta silti äärimmäisen tärkeä asia. täytä ÄKKIÄ se threadin ykkössivulla oleva kuulus...kyselykaavake kolmena kappaleena, ja postaa tänne. mikäli olet jo näin tehnyt, postaa linkki siihen postiin jotta tiedämme varmasti suorittaneesi suomithreadivelvollisuutesi.
Ihan mielelläni, mutta olen tehnyt sen joskus threadien 1-10 aikaan, ja off-topic-arkistossa vanhin threadi on XXI, eli eipä taida olla enää nähtävillä =)
Minulla oli kovalevyllä arkistoituna threadit 1-10 mutta ne taisivat kadota sen siliän tien kun vaihdoin konetta. Dumppasin vanhasta koneesta paljon dataa kyllä uuteen, pitää penkoa.
Ja Jarouikin tiedot löytyvät minulta kyllä mahdottoman virallisesta tilastosta, jota ei kyllä ole päivitelty sitten vuoden 2002. (Mies, Helsinki, 21 joulukuussa '02, TKK/Helsingin yo, ruotsi kymppi, politiikassa vihreähkö, ei sitten tippaakaan savolainen.)
omintakeisesti postattu jejen toimesta
No edelleen puuttuu nettiyhteys ja olen niin loistava etten viitti nolata teitä...
no esmes VJ on jo pitkään parkunut irkissä lisää pelaajia, ja etenkin sellaisia jotka voisivat antaa hänelle kunnolla selkään. <- OTA SILMÄT KÄTEEN JA KATSO JEJE!!!1
kassi
Jos sopiva tilaisuus tulee.
ei kassi, en usko että drogue tulee sinua Kellariin tapaamaan
jaeerasddaasdIhan mielelläni, mutta olen tehnyt sen joskus threadien 1-10 aikaan, ja off-topic-arkistossa vanhin threadi on XXI, eli eipä taida olla enää nähtävillä =)
no irkkiin sitten siitä. turha mainostaa teekkariuttaan jollei irssaa meidän kanssa #suomi. ;NNIIIII
Originally posted by Kassiopeia
Minulla oli kovalevyllä arkistoituna threadit 1-10 mutta ne taisivat kadota sen siliän tien kun vaihdoin konetta. Dumppasin vanhasta koneesta paljon dataa kyllä uuteen, pitää penkoa.
Ja Jarouikin tiedot löytyvät minulta kyllä mahdottoman virallisesta tilastosta, jota ei kyllä ole päivitelty sitten vuoden 2002. (Mies, Helsinki, 21 joulukuussa '02, TKK/Helsingin yo, ruotsi kymppi, politiikassa vihreähkö, ei sitten tippaakaan savolainen.)
Kiitos paljon henkisestä tuesta minuun kohdistettuja vastaamattomuussyytöksiä vastaan Nuo tiedot pitävät edelleen pääosin paikkansa.
No, mielestäni (mutu-tuntumalla siis) vuoret olisi taatusti väärin. Juu, kyllä se taitaa olla monikossa vuorit. Vaatteiden vuorit olivat menneet resuisiksi.
Kuulostaa varsin oikealta (tältä puolelta tarkasteltuna).
I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
Eivätköhän ne ole vuorit, juuri siksi ettei niitä sotketa maantieteellisiin muodostumiin.
Jarouik: Voi olla että olet antanut tietosi 2001 ja olen unohtanut päivittää ikääsi, listan mukaan minäkin olisin ollut joulukuussa 2002 15-vuotias vaikka olinkin itse asiassa 16 vuotta.
No, teillä oli vissiin ihan mukavaa miittaillessa? Ehkä siinä drougen tännetulon yhteydessä voisi pitää sen perinteisen miitti #2. Koska D on tulossa?
Comment