Minä taas syön mämmiä enkä halua sitä näppäinhattujen väliin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXX: NAKED FINNISH POSTERS!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re: IRC
Originally posted by Jeje2
Nyt käytän F-Securen SSH Clientia jolla otan yhteyden kouluin Unix koneisiin. Sitten avaan Unix sessiossa IRC:n. Toimii tuo jotenkin näinkin, on vaan melko suppee eikä sisällä mIRC hienoja fiitureita.:p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
You wanna see me spank my monkey?
I'll shake your hand later, I have an...itch.
Comment
-
Isoveli sanoi aamulla kymmeneltä lähtevänsä juhlimaan Kärppien suomenmestaruutta.
Onneksi en ollut näsäviisas.This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Oli tässä perheen kanssa muuten kränää siitä, miten Suomen mestaruus kirjoitetaan. Ehdotettiin muotoja suomenmestaruus, Suomen-mestaruus, Suomen Mestaruus ja Suomenmestaruus, mutta minusta se kyllä on Suomen mestaruus.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Re: Re: IRC
Originally posted by Hakkapeliitta
mitä mirkissä on mitä irssissä ei olisi, ja mille on oikeasti käyttöä? ei mitään.
Ikkunan oikeassa laidassa läsnäolijalista kanavalla
Tuossa kaksi nopeasti keksittyä hyöyllistä ominaisuutta.
Comment
-
Originally posted by Andemagne
niin ja ST:ssäkö on jo yli 1500 postia!
ei olla saatu jejen tilastojakaan pitkään aikaan.
Viimeksi olen tilastoni postitaanut tähän threadiin.
(Tuli toiselle sivulle minulle esiin - nyt ollaan yhdeksännellä minun jaollani.)
Lista tullee aina kun vanha threadi on suljettu ja olen päivittänyt lukuni uuteen threadiin.
Onko toi muka siis pikä aika?
Mikäli vastasit kyllä -> sinun täytyy vaan saada nämä suomithreadit nopeammin täyteen (=500 postausta) Eli, kannappa vaan kortesi kiltisti kekoon...
Comment
-
Originally posted by Jeje2
No sai jokaisen kanavan nätisti omaan ikkunaan kehittymään.
Ikkunan oikeassa laidassa läsnäolijalista kanavalla
Tuossa kaksi nopeasti keksittyä hyöyllistä ominaisuutta.
Ja Suomithreadi täytyy kyllä viimeistään kesäkuussa saada täyteen, jotta pääsen minä etuoikeuttani käyttämään ja uuden aloittamaan ennen kuin Stefu kotiutuu. Tämä siis olettaen että hän on vain 180 vrk kiinni.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Originally posted by Kassiopeia
Ja Suomithreadi täytyy kyllä viimeistään kesäkuussa saada täyteen, ...
P.S. Mitä minä teen siellä en laisinkaan ymmärräLast edited by Jeje2; April 13, 2004, 08:34.
Comment
-
Kassi,
Bersirc on nykyään avoimen lähdekoodin ohjelma.
Jeje2,
muista sitten päivittää tilastoihin minun nimeksi Rasbelin. Asuka taitaa vielä kummitella siellä."Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment
-
Miul on x-chat, ihan hyvä mut vaatii hivenen tottumista mircistä, jtnkin tökömmän näköinen.
Täs saa läpinäkyvän taustan, saa taustakuvalle lisää käyttöä. Mut vaatii paremman koneen kuin miun vanhan luuskan, tökkii ärsyttävästi koko ajan, mut en jaksa enää vaihtaakaan.Why dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
Comment
-
PÄÄSTÄKÄÄ MINUT POIS TÄÄLTÄ!
Tämän lukion "tietokone"järjestelmässä on kaksi konetta, joilla ei pyöri Windows (niillä Mandrake 9.2 ja Redhat *5.2*, kyllä, puhun totta - ensimmäinen kerta elämässäni kun näen Linux 2.0:aa pyörittävän koneen), lopuilla on sekä 9x- että NT-sarjaa vähän kaikilta osiltaan. Yritin asentaa Mozilla Firefoxia omaan hakemistooni (quota 50 megatavua, *onneksi sentään*) tältä W2K Pro -koneelta mutta se ei vaikuttanut toimivan. En saa ssh-yhteyttä lyseon serverille, hyvin luultavasti siksi että joku admini on halunnut estää ihmisiä tekemästä mitään hyödyllistä. Juuri mitään komentoa ei pysty ajamaan - mukaanlukien command. Se ei kylläkään näemmä estä väkeä asentamasta tänne kaikkia HL-servereitä ja Lieroja (noo, Liero ei nyt ole turha mutta koulun koneet eivät kuitenkaan ole sille aivan oikea paikka).
Voisiko joku laittaa minulle ladattavaksi W2K:lla toimivan command.comin (vai onko se command.exe nykyään?), jotta voisin asentaa sen kotihakemistooni nimellä explorer.exe ohittaakseni ainakin joitain näistä idioottimaisuuksista? Ja onko kenelläkään tietoa siitä, miten saada ssh-yhteys verkosta joka ei nähtävästi päästä oikein mitään läpi?
Ai niin, ja näillä koneilla vaikuttaa olevan selaimina jokin versio Operasta (sitähän voisi melkein käyttää) ja Internet Explorer 5.0. Bugittaa rankasti, lomakkeiden lähettäminen aiheuttaa kysymysdialogin vaikka sille on sanonut, ettei sellaista halua...This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
Comment