Ei ole W2K-konetta käytettävissä tässä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXX: NAKED FINNISH POSTERS!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oh, a propos Finland. I've read in one book that Finland alone exports more than all Arabic countries in we don't count oil. Is Finalnd that good or are the Arabic states so weak?"I realise I hold the key to freedom,
I cannot let my life be ruled by threads" The Web Frogs
Middle East!
Comment
-
Hiiiiiittttoooooooo....
Operakaan ei sitten toimi, ei osaa lukea mitään sivuja. Vaatisi luultavasti yhteyden proxyn kautta, mutta kun minä en tiedä että minkä proxyn kun Explorer ei luonnollisestikaan päästä minua tutkimaan asetuksiaan...This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Doih. Sain adminilta sentään proxyn osoitteen tietoon, voi käyttää Operaa.This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Originally posted by Urkki
jaa niin olihan mulla asiaakin...miksi minun profiili sanoo, että total posts = nolla?
Miksi ei olisi nolla, ethän ole muun arvoinenkaan...
(einoleino joukkijoukkina )
Selityksiä on jokunen:
* Olet saanut PCR rangaistuksen admineilta
* OT postauksia ei lasketa (Suomithreadi on OT:ssa)
* Muuten vaan huono karma
Comment
-
Re: Re: Re: IRC
Originally posted by Jeje2
No sai jokaisen kanavan nätisti omaan ikkunaan kehittymään.
Ikkunan oikeassa laidassa läsnäolijalista kanavalla
_
|_|Last edited by Hakkapeliitta; April 17, 2004, 09:46.:p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
You wanna see me spank my monkey?
I'll shake your hand later, I have an...itch.
Comment
-
OMG. Jeki on tätä menoa saamassa kaksinkertaisen määrän purkkilihaa minuun verrattuna tästä threadista. Asialle täytyy nyt kyllä ehdottomasti tehdä jotain.
Heresson:
Is Finalnd that good or are the Arabic states so weak?
(2) Finland's economy is largely based on exports to central Europe. In 2003 GDP of Finland was $135 billion, while exports were more than $40 billion - exports which cover more than ¼ of the GDP are pretty high.
[/Mulkomaalaisten kieli]
niin ja ST:ssäkö on jo yli 1500 postia!
Oli tässä perheen kanssa muuten kränää siitä, miten Suomen mestaruus kirjoitetaan.
hitto, mulla unohtu taas äänestää siinä/tuosa Apon Hall Of Fame jutskassa.
Kyllä mie tiedän ettei kyseessä ollut IRC:n vika, vaan mIRC:n.
Lisäksi pääsin "malliesimerkiksi" huonosta tavasta ATK-koulutukseen...
Niin, ja Patriqviumin uusi Puhuva Pää -avatar on Pelottava. Melkein yhtä pelottava kuin Rasbelinin uusi avatar, joka ei muuten sulaudu taustaan kunnolla, vaikka en uskoisi tiedostonnäpräilyn transparentiksi (tuohon pitää äkkiä keksiä uusi sana, se ei oikein sulaudu hyvin suomen kieleen) montaa sekuntia vievän.Last edited by RGBVideo; April 17, 2004, 10:04.
Comment
-
Re: Suomithreadi XXX: NAKED FINNISH POSTERS!
[QUOTE] Originally posted by Stefu- Ikä?
- Sukupuoli?
- Asuinpaikka?
- Työpaikka/Opiskelupaikka?
- Poliittinen näkökanta?
- Savolaisuus?
- Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero?
- Haluttu osa suomalaisten suuressa Apolytoninvaltaussuunnitelmassa?
- Provost Harrisonin ****eriusaste...
hei :vowey:
-23
-miäs
-Lapinjärvi
-mikrotukihenkilö
-lievästi vasemmalla
-0%
-2, olin niin paljon poissa (toim. huom. asteikko 1-5)
-Suur Lordi Apo
-enpä taida
Lisä tietoja saatte ottamalla yhteyttä tekniseen tukeen. (This message brought to you by Aragno spore. Fatal spore with a funny name).
Comment
-
Huomenta Kuninkaallekin. Vetääkö miehen tänne Civ2, Civ3, SMAC tai kenties joku muu peli, vaiko kaikki kolme? Vai oletko näitä asian vierestä puhumisen asiantuntijoita joille niillekin tilaa on?
Asialle täytyy nyt kyllä ehdottomasti tehdä jotain.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Vuoropohjaiset strategiapelit vetävät puoleensa, nyk. lähinnä GalCiv ja C3C. Joskus puhun myös asian vierestä.
PS. älkää antako nickini häiritä, sen tarkoitus on hämätä non-finnish väestöä. Jotka sitten kääntävät replyissään sen muotoon, kunningas, kunisgan, kubigas jne.
Comment
Comment