The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Originally posted by Kassiopeia
Lähetin Arille tekstiviestin ja pyysin olemaan tulematta.
Nuh, minä olen Itä-karjalassa reissussa hetikohta (paluumatka taitaa olla kahdeksas päivä tai jotain ja voinen kiertää siinä samalla Mäntässä), katsotaanko sitten siinä vaiheessa että kykenetkö ottamaan vieraita vastaan?
harry potter ei ei ja ei
se pilaa kokonaan fantasia kirjallisuuden tyhmillään kliseillään "walt disney " poika joka pelastaa koko maailman tai vaihtoehtoisesti vaikka koira joka tulee kotiin pitkän matkan jälkeen
ha huispaus mitä juttua esim paljon parempaa luettavaa on vaikka Tuhkimo tai prinsessa ruusunen sanoo minä!
aijuu, eilen tuli väsy eikä ihan kaikkeen kerinny vastailla.
joo portto harry on kyllä jonkun laista blashemyä pyhää fantsua kohtaan.
mutta sen onki kirijottanu joku yksin huoltaja äiti (tietääkseni) jonka ainoa tavoite onkin ollu to sell out.
niin ja sitä tapaamista pitäs jotenki jälki puida.....
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Siis, hän viittasi siihen, ettei tapaamisesta mitään tiennyt ennen kuin jälkikäteen.
...ja mikä salainen ihastuminen Rasbelinilla on syntynyt tuota Halmeen Tonya kohtaan, kun häneen liittyviä uutisartikkeleita koko ajan linkittää.
EDIT:
Niin, ja pistetään tähän vielä valituksenpoikasia ja pilkun viiltelemistä: Zapnicilla on pointteja, mutta sitä kirjoitusasua voisi hioa paremman näköiseksi. Ande voisi taas editoida tuon asiansa jälkikäteen postiin sisälle, jos asia tulee parin minuutin jälkeen heti mieleen alkuperäisen (sen) yo. viestin postaamisesta. Laurentius saattaisi pystyä pelkästään linkittämään nuo kuvansa tänne sen suoran pistämisen sijaan, ihan vain näin tuota huumorin tasoa kommentoimatta.
...ja mikä salainen ihastuminen Rasbelinilla on syntynyt tuota Halmeen Tonya kohtaan, kun häneen liittyviä uutisartikkeleita koko ajan linkittää.
Ehehe. Vai niin... no, tuo vain pisti silmään eilen kun kävin läpi HS:n online-uutisia. Jatka samaan malliin, niin saamme kaikki hyvät naurut tuosta pilkunussinnasta.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Jossei kaikilla muillakin luokallasi ollut yhta huono, niin turha syyttaa opettajia.
"In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison
tai no jaa ainakin mä syytän mun opettajia ne oli täysin leipääntyneitä kuivia ja tylsistyneitä ihmisiä eikä pätkääkään ollut kiinostunnut että joku oppii vai ei
Nuh, minä olen Itä-karjalassa reissussa hetikohta (paluumatka taitaa olla kahdeksas päivä tai jotain ja voinen kiertää siinä samalla Mäntässä), katsotaanko sitten siinä vaiheessa että kykenetkö ottamaan vieraita vastaan?
En voi, ei tarvitse kiertää.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment