Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXVII: Seiskakadun statiikki

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Kassiopeia
    Lähetin Arille tekstiviestin ja pyysin olemaan tulematta.
    Nuh, minä olen Itä-karjalassa reissussa hetikohta (paluumatka taitaa olla kahdeksas päivä tai jotain ja voinen kiertää siinä samalla Mäntässä), katsotaanko sitten siinä vaiheessa että kykenetkö ottamaan vieraita vastaan?
    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

    Comment


    • harry potter ei ei ja ei
      se pilaa kokonaan fantasia kirjallisuuden tyhmillään kliseillään "walt disney " poika joka pelastaa koko maailman tai vaihtoehtoisesti vaikka koira joka tulee kotiin pitkän matkan jälkeen

      ha huispaus mitä juttua esim paljon parempaa luettavaa on vaikka Tuhkimo tai prinsessa ruusunen sanoo minä!
      gowabunga!!!!!!

      Comment


      • Potter V oli suhteellisen jänskä kirja, mutta täysin epäuskottava

        ...
        I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

        Comment


        • *Andemagnus ei muista enää mitä hänen piti postata*
          My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

          Comment


          • jepjep, sellainen minä olen, tyttö sulkeissa...
            "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

            "Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

            Comment


            • aijuu, eilen tuli väsy eikä ihan kaikkeen kerinny vastailla.


              joo portto harry on kyllä jonkun laista blashemyä pyhää fantsua kohtaan.
              mutta sen onki kirijottanu joku yksin huoltaja äiti (tietääkseni) jonka ainoa tavoite onkin ollu to sell out.


              niin ja sitä tapaamista pitäs jotenki jälki puida.....
              My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

              Comment


              • Originally posted by Kristalli
                jepjep, sellainen minä olen, tyttö sulkeissa...
                häh?
                My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

                Comment


                • Siis, hän viittasi siihen, ettei tapaamisesta mitään tiennyt ennen kuin jälkikäteen.

                  ...ja mikä salainen ihastuminen Rasbelinilla on syntynyt tuota Halmeen Tonya kohtaan, kun häneen liittyviä uutisartikkeleita koko ajan linkittää.

                  EDIT:
                  Niin, ja pistetään tähän vielä valituksenpoikasia ja pilkun viiltelemistä: Zapnicilla on pointteja, mutta sitä kirjoitusasua voisi hioa paremman näköiseksi. Ande voisi taas editoida tuon asiansa jälkikäteen postiin sisälle, jos asia tulee parin minuutin jälkeen heti mieleen alkuperäisen (sen) yo. viestin postaamisesta. Laurentius saattaisi pystyä pelkästään linkittämään nuo kuvansa tänne sen suoran pistämisen sijaan, ihan vain näin tuota huumorin tasoa kommentoimatta.

                  Näin ST:n ulkoasu tyydyttäisi tämän iki-ihanan ajatuspoliisinni kehoa vieläkin enemmän.
                  Last edited by RGBVideo; July 3, 2003, 18:37.

                  Comment


                  • joo joo Tuome.

                    nyt nqn.
                    My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

                    Comment


                    • Originally posted by Tuomerehu

                      ...ja mikä salainen ihastuminen Rasbelinilla on syntynyt tuota Halmeen Tonya kohtaan, kun häneen liittyviä uutisartikkeleita koko ajan linkittää.
                      Ehehe. Vai niin... no, tuo vain pisti silmään eilen kun kävin läpi HS:n online-uutisia. Jatka samaan malliin, niin saamme kaikki hyvät naurut tuosta pilkunussinnasta.
                      "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

                      Comment


                      • nelonen tai vitonen oli äidinkieli koko peruskoulun ettei mua kannata syyttää vaan mun opettajia
                        gowabunga!!!!!!

                        Comment


                        • Jossei kaikilla muillakin luokallasi ollut yhta huono, niin turha syyttaa opettajia.
                          "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

                          Comment


                          • tai no jaa ainakin mä syytän mun opettajia ne oli täysin leipääntyneitä kuivia ja tylsistyneitä ihmisiä eikä pätkääkään ollut kiinostunnut että joku oppii vai ei
                            gowabunga!!!!!!

                            Comment


                            • Originally posted by Andemagne
                              joo joo Tuome.
                              Ande,

                              eikö tulekin mieleen Tampere tuosta Tuomen jorinasta?
                              "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

                              Comment


                              • Nuh, minä olen Itä-karjalassa reissussa hetikohta (paluumatka taitaa olla kahdeksas päivä tai jotain ja voinen kiertää siinä samalla Mäntässä), katsotaanko sitten siinä vaiheessa että kykenetkö ottamaan vieraita vastaan?
                                En voi, ei tarvitse kiertää.
                                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

                                Comment

                                Working...
                                X