The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Henkilö jota yrität tavoittaa ei ole juuri nyt tavattavissa X vuorokauteen.
Kravatti on tuolinselällä ja hän liikkuu juuri villisti keinahdellen tiiliskivi kädessään kotiinpäin. Hän on ekstaasissa, sillä kesäloman virallinen osuus alkoi juuri kun hän sai kääsiinsä kirjan: Harry Potter and the Order of the Phoenix
Ehdin jo toivoa, että lähtiessäni olisi tämä threadi noussut, mutta vielä mitä... ei päätä eikä häntää, eikä edes parhaita selkäpaloja tässä threadissa ollut poissaollessani. Kassiop, where are you?
Evil.
Hei autakaa!
Ei käy, piste
Onko tämä nyt vaan minun kuvitelmaa, vai näyttääkö Rasmuksen Lauri(tm) Björkiltä?
(1) Kuka (tai mikä) on Lauri?
(2) Kuka (tai mikä) on Rasmus?
(3) Mikä (tai kuka) on Björk?
Hah! Merkittäköön pöytäkirjaan että Suomen ensimmäinen naisjohtoinen hallitus on kaatumassa (Tarmo Ropponen sanoi ykkösellä äsken että erokirje viimeistelyvaiheessa).
Kiitos kun nyt osoitat *köh* suurta mielenkiintoa. Nähtävästi täällä ei voi sanoa mitään ilman että leimaat sen epäkiintoisaksi. Anteeksi nyt vaan, herra no-life Tuome.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Siis, oletan tietysti, että kaikki muut ovat äärimmäisen haltioissasi sinun deittiseuralla braissailustasi...
Sinähän teet päätöksen siitä, kirjoitatko tänne. Ei minun kaikista kirjoituksistani tarvitse välittää, eikä niitä ole aina pakko ottaa henkilökohtaisina fatwan julistuksina.
Siis, oletan tietysti, että kaikki muut ovat äärimmäisen haltioissasi sinun deittiseuralla braissailustasi...
Ja mistä lähtien minä olen brassaillut deittiseuralla? Nähtävästi omia tunteita ei voi ilmaista, jos on iloinen siitä että asiat näyttäisivät sujuvan ihan hyvin loppujen lopuksi. Ehkä - hymiö ilmaisee brassailua.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Hei.. kerrolisää saitti on loistava! Se on tuonut iloa monina sateisina iltoina.
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
ei nyt kolmossivulle asti saa päästää karakaan, eli Lobster Thermidor a Crevette with a mornay sauce served in a Provencale manner with shallots and aubergines garnished with truffle pate, brandy and with a fried egg on top and spam.
je
:p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
You wanna see me spank my monkey?
I'll shake your hand later, I have an...itch.
Comment