The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Pero si son tan astutos los economistas, como es que les ponen esos chalequitos anaranjados.
(@ Mexicanos - Parecen meseras del Sanborn's)
Un Dr. en economía con una que otra publicación bajo el brazo que me dió clases una vez me dijo:
La gente piensa que el problema es que la economía la manejan los economistas, pero la realidad es que nadie no escucha a menos que digamos lo que quieren escuchar.
Lo mismo aqui hay varias vacantes para economistas...
Pero necesitan bicicleta propia...
Ya en serio...
FELICIDADES
II. 193 And fight them until there is no more tumult and oppression, and there prevail justice and faith in Allah; but if they cease, let there be no hostility except to those who practice oppression.
Felicidades Kramsib disfruta a concho el tiempo que te tomes antes de empezar a buscar trabajo (en especial las primeras dos semanas) que luego los amigos no paran de joder con "y cuando vas a empezar a trabajar" y no te dejan disfrutar en paz
¡Hala!, sin las gafas ya no pueden decir que me parezco a Bill Gates
Originally posted by Alfonso
Yo no salgo a buscar trabajo por si lo encuentro.
Woody Allenesque.
Y felicidades, Kramsib!
"The world is too small in Vorarlberg". Austrian ex-vice-chancellor Hubert Gorbach in a letter to Alistar [sic] Darling, looking for a job...
"Let me break this down for you, fresh from algebra II. A 95% chance to win 5 times means a (95*5) chance to win = 475% chance to win." Wiglaf, Court jester or hayseed, you judge.
Comment