Bueno, aquí va la bandera del Off Topic corregida
Announcement
Collapse
No announcement yet.
¡Leon Traidor! ¿Escenario de Civ3?
Collapse
X
-
Last edited by El León; June 29, 2004, 12:22.II. 193 And fight them until there is no more tumult and oppression, and there prevail justice and faith in Allah; but if they cease, let there be no hostility except to those who practice oppression.
Comment
-
Originally posted by Kelzad
Pos, este es el producto que ofrezco... Llame ahora, llame ya! compre con garantía, compre con .:KELZAD:.
La República Popular de Chile
A menos que alguien tenga una idea de bandera para Al Idrisi, Aid...II. 193 And fight them until there is no more tumult and oppression, and there prevail justice and faith in Allah; but if they cease, let there be no hostility except to those who practice oppression.
Comment
-
Si es de Al-Qaeda, que asco. ¿Me pregunto que dice? Si son versos del Corán, de nuevo queda demostrado que mas que fundamentalistas son una bola de ignorantes.II. 193 And fight them until there is no more tumult and oppression, and there prevail justice and faith in Allah; but if they cease, let there be no hostility except to those who practice oppression.
Comment
-
Curzon:Attached FilesSos groso, sabelo!
"Yo a mis equipos los coloco bien el la cancha, lo que pasa es que cuando empieza el partido los jugadores se mueven" - Alfio "Coco" Basile
"En el fútbol la que manda es la pelota" - Ángel Cappa
Comment
-
El del turbante con la pierna pa' fuera:Attached FilesSos groso, sabelo!
"Yo a mis equipos los coloco bien el la cancha, lo que pasa es que cuando empieza el partido los jugadores se mueven" - Alfio "Coco" Basile
Comment
-
Me apuré al Submit ReplySos groso, sabelo!
Comment
Comment