The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Las unidades de infanterÃa, quiero basarlas en un cuadro de Andrea Vizentino, que está en Venecia y que creo es muy bueno.
He aquà una mala versión, de un arcabucero...
Hey, Prom, conoces ese cuadro?.
Necesito opiniones y acciones para su mejora...
"Io non volgo le spalle dinnanzi al nemico!!!" - il Conte di San Sebastiano al messo del comandante in capo, battaglia dell'Assietta
"E' più facile far passare un cammello per la cruna di un ago che un pensiero nel cervello di Bush!!!" - Zelig
"Live fire, and not cold steel, now resolve battles" - Marshall de Puysegur
Originally posted by alf
Las unidades de infanterÃa, quiero basarlas en un cuadro de Andrea Vizentino, que está en Venecia y que creo es muy bueno.
He aquà una mala versión, de un arcabucero...
Hey, Prom, conoces ese cuadro?.
Necesito opiniones y acciones para su mejora...
Pues a mi me parece que esta muy bien. A ver como queda cuando Wakenstein lo reduzca a tamaño civ
"Io non volgo le spalle dinnanzi al nemico!!!" - il Conte di San Sebastiano al messo del comandante in capo, battaglia dell'Assietta
"E' più facile far passare un cammello per la cruna di un ago che un pensiero nel cervello di Bush!!!" - Zelig
Originally posted by Pco
MagnÃfico Alf quizás si quieres adornarlo mas ,una bolsa de munición los pantalones con mas vuelo y sobretodo sombras...
Ah Paco, tu eres quien puede darle ese toque mágico antes de que Guacu lo jubarice....anÃmate.
Te mando el original, es decir el troszo del cuadro de Andrea vicentino donde aparece, por si te sirve de referencia
sala dello Scrutinio
- arco trionfale in onore di Francesco Morosini (1694)
- Vittoria su Pisa a Rodi (A.Vicentino)
- Giudizio Universale (J.Palma il Giovane)
- Vittoria di Venezia contro gli Ungheresi per Zara (J.Tintoretto) - Battaglia di Lepanto (A.Vicentino)
I found this one: the entrance of Marcantonio Colonna in Rome after Lepanto - acquaforte.
"Trionfo solenne fatto in data ... too much fuzzy to read ... in onore di messer Marcantonio Colonna amm. pont. ( Ammiraglio pontificio, i suppose ) per la felicissima vittoria dell'armata cristiana contra li turchi. "
sala dello Scrutinio
...
- Giudizio Universale (J.Palma il Giovane)
...
To Waku
thanks, I see the Colonna's Turchesca dwell in Marino (RM) every Wednsday.
Venezia, Pinacoteca Palazzo de' Dogi ( aka Palazzo ducale in piazza S. Marco ). About your painture...
Post Scriptum
Alf, i saw several incisions of venetian slavonian regiments that fought at Lepanto ( b/w only, sorry... ). Interested in?
Comment