The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Scientific great leaders are also implemented in a random fashion though; whenever a tech is discovered first by a civ, that civ (and only that civ) has a chance to spawn a scientific great leader. The probability is low, 5% for scientific civs and 2% for non-scientific civs, if I remember correctly. Scientific great leaders can still rush wonders, or use an ability called "increase scientific output" which increases all scientific beakers produced by 25% for 20 turns. This is also called a scientific golden age. Scientific leaders also cannot create armies. While scientific great leaders are implemented in a somewhat halfhazard fashion, I greatly approve the reduction in massive swings of luck by toning down military great leaders. On the whole, I feel these are positive changes.
Esos lideres cientificos (y me parece que lo leà en esta misma entrevista) aparecen cuando descubres una tech que nadie ha descubierto aún y puede permitir la aparicion de una Scientific Golden Age.
Originally posted by Chilean President
Esos lideres cientificos (y me parece que lo leà en esta misma entrevista) aparecen cuando descubres una tech que nadie ha descubierto aún y puede permitir la aparicion de una Scientific Golden Age.
Originally posted by Master Zen
mierda que el titulo de este thread si me dio miedo...
Guaruras: Guardaespaladas en mexicano
es que es lo que yo digo, "al desnudo" se oye muy fuerte.
pudiendo usar "en cueros" " en canicas" "en peletier" "en traje de adan" "en pelotas" "al raiz" etc.
es que es lo que yo digo, "al desnudo" se oye muy fuerte.
pudiendo usar "en cueros" " en canicas" "en peletier" "en traje de adan" "en pelotas" "al raiz" etc.
Originally posted by Alfonso
Master Zen: Yates, Guaruras y Hoteles dice:
a ver, entre mis favoritas: el Curragh es un barquito que te sale con Alfabeto, mueve 2, y basicamente es un explorador maritimo.
.....................
Master Zen: Yates, Guaruras y Hoteles dice:
ah. Pues ahora hay lideres cientificos que aparecen cuando eres el primero en investigar una tech.
¡Que no! GD, en tu alocada carrera por llegar a Deity podrias parar a leer los post de los demás.
No te ofendas, pero espero que llegues pronto, porque joder, que cantidad de threads he abierto solo para ver tus post que no dicen nada...
hombre Niessuh, no es para tanto, un poquillo de spam ayuda a la circulacion sanguinea, es un buen laxante, te sirve tambien como ayuda a la digestion y hay quien cree que hasta cura la impotemcia sexual.
Comment