Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXVI: Pois päästäni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tididii
    My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
      Kisat ja teiniryypiskely Hartwall-areenan lähellä loppuu (asun siis ~140 metrin päässä ko. aparaatista.)
      ei kukaan asu 140m:n pääsä Hartwall-areenasta.
      oon menny kyseisen laitoksen ohi monta kertaa.

Originally posted by Tuomerehu
      Luuletko, että tuo on Paha Juttu?
      Minä en nähnyt Tri. Sykeröä, koska katsoin Papillonin loppuun lauantai-iltana.
      hitto! nekö näyttää vielä tohtori sykeröä! koska se tulee?

Comment

• ei kukaan asu 140m:n pääsä Hartwall-areenasta.
        oon menny kyseisen laitoksen ohi monta kertaa.

se olikin ~140 m

Seli seli Vaikka kyllä mä sua uskon. Oot sä sellanen epeli...

Oliko tuo viimeinen värssy kysymys vai toteamus? Jos 1#, niin ei mitään, mutta jos 2#, niin... vispilänkauppoja, sanon minä...

joopajoo TM
        I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• ketä me äänestetään? kuka suomalainen nousee seuraavaksi hool of feimiin?

Comment

• Originally posted by Jeltz
            Jääkiekosta olla kyse. Olikoshe maali? Luuuishtimen kautta!

siinä kävi just nuin. sonera oli varmaa järijestäny sen.

Originally posted by Rasbelin
            Siis te ette selviä ilman TV:tä paria tuntia kun menetätte jotain? Tai jotain sinnepäin. Itse tulen olemaan ainakin pari kuukautta ilman TV:tä ja en valita. Toisaalta silloin minulla on Yhteys käytössä.
            no mihin se Rasseli on menosa?

Comment

• kaiken kaikkiaan, Suomithradi ja vinnish voorum liikuu aivan liian hitaasti.

Rasseli: se suomithradi piste comin etu sivu oli minusta aika tökerön näkönen. ja se tekstiki oli jotenki harhaan johtava. älä käsitä väärin, hienoase on ku tuommosia jutskia värkkäilet.
              toisaalta uskaltaako tänne enää postailla?, Suomithradista ku on kasvanu oikia intternet instituutio sen Apon suomalaisten kokoontumis ajon sijaan.

Comment

• mie nyt äänestin siinä hall of famissä. kuinkahan monta ääntä mie saan?

Comment

• Ääniharava =

- suosittu ihminen, joka saa vaaleissa paljon ääniä
                  - korvien välissä päässä
                  - ilman sitä ei pysty puhumaan
                  - harava, joka päästää ääniä, kun sitä näppäilee
                  - puhdistaa kurkkua
                  - kampa, josta kuuluu ääniä, jos on täitä
                  - laite, jolla mitataan äänenpainoa
                  - kova puhuja
                  - elin

kyllä ne pähkinärinteen ala-asteelaiset on sitten hullua hauskaa ja fiksua porukkaa
                  Last edited by aaglo; May 14, 2003, 07:00.
                  I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Ehei, aaglo. Pikemminkin Pähkinärinteen ala-asteelaiset ovat järkevämpiä kuin me muut, koska he pyrkivät itse asiassa tajuamaan sanan merkityksen järjellä ja noudattamalla tiettyjä oppimiaan sääntöjä. Sanassa "ääniharava" taasen *ei* ole mitään järkeä.
                    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Ovatkos Pähkinänrinteen ala-asteelaiset sitten niitä jotka tuottavat sisällön Kevätpörriäiseen?

Originally posted by Ignorance
                      Jos aivojentappoa halajaa, niin kannattaa katsoa se Pritnii Spierssin leffa.
                      Minä olen sen valitettavasti nähnyt.
                      En tosin täysin vapaaehtoisesti.
                      Otan osaa.
                      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• v****taa.. :-(
                        gowabunga!!!!!!

Comment

• Originally posted by Ignorance
                          Jos aivojentappoa halajaa, niin kannattaa katsoa se Pritnii Spierssin leffa.
                          Minä olen sen valitettavasti nähnyt.
                          En tosin täysin vapaaehtoisesti.
                          Kannattaa tosin ensin poistaa lähistöltä kaikki esineet joilla on edes teoreettisesti mahdollista tappaa itsensä.
                          Otan myös osaa. Kuulostaa pahemmalta kuin se Kellopeliappelsiinin "Ludovico Treatment".

Originally posted by zapnic
                          v****taa.. :-(
                          Nyt aletaan olla asian ytimessä.
                          "Relax, pay your income tax!" - The Fast Show
                          "Once you discover white paint, you'll never wash your underwear again." - Conan O'Brien

Comment

• Ras, No joku roti se sentään miullakin on. Mie haluun vain tappaa aivoni, en sulattaa niitä lopullisesti. Korvista valuva neste haittaisi hiukan katselu(nautintoa?)a.

Kokeilkaa muuten Beach Boysia joskus jos haluatte lahottaa aivonne, se on täyttä tuhoa.

-Siunausta.
                            Why dosent God just pop up and say "Hi"
                            maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

• aaglo, aivan.. olen joutunut blokkaamaan Kristallin PM:ät koska niitä tulee jo ~5 päivässä, kännykkänumeron joudun vaihtamaan koska vahingossa vuosin sen ja lukot taloon.
                              In da butt.
                              "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                              THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                              "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• tuplapenetraatio
                                In da butt.
                                "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                                THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                                "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

Working...
                                X