The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Originally posted by Jeje2
Kassi: Tiedätkös saako tuon Final Fight of Osaris netistä imattua itelleen? (Sopisituonne Animatrix kansioon kyllä )
Ei sitä taida suoraan saada ladattua mistään, Animatrixin sivuilta saa vain nuo neljä osaa... ajattelin kyllä warettaa DVD-ripin kaikista osista (niitä on seitsemän yhteensä muistaakseni) ed2k-verkosta.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Ainiin, kai kaikki muutkin on menossa katsomaan Matrixia 21.5. kello 00.01? *heiluttaa lippuja*
Eivät?
....kuinkakohan kauan kestää Kristallin postauksesta Pekan postaamaan vitsiin koskien matematiikanopettajaa, joka opetti Kristallia viitisen vuotta sitten?...
Perhana. Vastatkaa. Tuleeko ym. tapauksessa kysymysmerkin jälkeen kolme vai kaksi pistettä?
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Tuome, vannon käsi sydämellä etten lukenut postiasi vaan ryntäsin ensin vastaamaan
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Originally posted by Tuomerehu
Perhana. Vastatkaa. Tuleeko ym. tapauksessa kysymysmerkin jälkeen kolme vai kaksi pistettä?
Käsittääkseni kolmoispiste (ns. 'ellipsis') on tavallaan yksi "komponentti" ja täten niitä pisteitä tulee aina poikkeuksetta kolme. Itse en tosin ole koskaan käyttänyt yhdistelmää "?...", vaan "...?".
Sinänsä yleensä ainakin itse yritän välttää ellipsiksen käyttöä, koska lauseen lopussa se antaa vaikutelman siitä että ajatus lauseessa on jollain tapaa vaillinnainen, ja lauseiden sisällä ajatusviiva ajaa kokolailla saman asian. Lisäksi oikeinkirjoitussäännöt sen kanssa voivat olla vähän mutkikkaita (menee mutuiluksi), eikä niitä yleensä edes paljoa käsitellä koulussa.
Irssissä tosin käytän ellipsistä jonkin verran, mutta IRC onkin suoraa keskustelua eikä mitään pysyväistä esitystä tai miksikä tällaisen foorumin viestiä nyt haluaa kutsuakin.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Matrix: Reloaded on oletusarvoisesti Täysi Paska (tm), joten sen perään tuskin tarvitsee itkeä, ennen kuin Kristalli kertoo meille, onko se oletusarvoni tasoinen, vai jotain aivan muuta.
Käsittääkseni kolmoispiste (ns. 'ellipsis') on tavallaan yksi "komponentti" ja täten niitä pisteitä tulee aina poikkeuksetta kolme. Itse en tosin ole koskaan käyttänyt yhdistelmää "?..." vaan "...?".
No niin, ensimmäisellä kerrallahan et minua osannut auttaa, nyt kiitän neuvoistasi. :-)
Irssissä tosin käytän ellipsistä jonkin verran, mutta IRC onkin suoraa keskustelua eikä mitään pysyväistä esitystä tai miksikä tällaisen foorumin viestiä nyt haluaa kutsuakin
Pikemminkin sen takiahan IRC:ssä ollaan huolimattomampia, koska käyttäjiä, ja sen vuoksi myöskin lukijoita, on vähemmän.
Sima on aika... mielenkiintoisen makuista, täytyy myöntää.
Originally posted by Tuomerehu
No niin, ensimmäisellä kerrallahan et minua osannut auttaa, nyt kiitän neuvoistasi. :-)
Ole hyvä vain. Asiantuntevin taho näissä kysymyksissä olisi varmaan kuitenkin kielitoimisto. Sinne saa minun tietääkseni lähettää ihan vapaasti sähköpostilla kysymyksiä juuri tällaisista seikoista.
Pikemminkin sen takiahan IRC:ssä ollaan huolimattomampia, koska käyttäjiä, ja sen vuoksi myöskin lukijoita, on vähemmän.
No miten sen nyt ottaa. Itse miellän foorumien viestit ikäänkuin julkiseksi kirjeenvaihdoksi, jossa ainakin itse pyrin käyttämään huoliteltua kieliasua. IRCissä puolestaan ei ole niin tärkeää se ulkoasu (paitsi jos liikakäyttää huutomerkkejä ja on muutenkin liian räikeä) koska IRC on jotenkin "välittömämpi". Sanoohan sen nimikin - Internet Relay Chat.
Tuome, Miusta jtnkin tuntuu että oletusarvoisesti siun ja miun lehvamaku poikkeaa aika vahvasti. Pidän esimerkiksi 90-luvun alussa ja jopa 80-luvulla tehdyistä toiminta- ja toimintakomedia-kuvista kaikkein eniten. Ja nykypäivän fantasia-, sarjis- ja jopa sci-fi-kuvat ovat myös loistavaa aivojen tappo viihdettä. Juuri sitä mitä kuvalta haenkin.
-Siunausta.
Why dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
Jos aivojentappoa halajaa, niin kannattaa katsoa se Pritnii Spierssin leffa.
Minä olen sen valitettavasti nähnyt.
En tosin täysin vapaaehtoisesti.
Kannattaa tosin ensin poistaa lähistöltä kaikki esineet joilla on edes teoreettisesti mahdollista tappaa itsensä.
"In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison
Comment