The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Jos toi kortti ei tuu 3d pelaamiseen edes yhtään, niin 128 megaa on aivan liikaa. Yksikään peli ei ole vielä tähän päivään mennessä tarvinnut yli 64 megan näyttistä. Saa nähdä tuleeko sellaisia tänä vuonna edes. See resoluution vääntää tosi korkealle että ylimääräisestä muistista mitään hyötyä...
jos Kassi hankkisi kovaan 3D-pelaamiseen kortin, niin silloin esim. joku Radeon 9500 tai Radeon 9700 pohjainen kortti olisi se oikea valinta
No en aivan omasta mielestäni näitä ollut suosittelemassakaan
Juuh, en minä kyllä 128 megan korttia tarvitse! Radeon 9000 Pro 64 megatavulla olisi ihan kivasti. En minä mihinkään kauheaan loistoon ole tähtäämässäkään, ja eiköhän tuolla nyt suurinta osaa tällä hetkellä kaupoissa olevista peleistä pyöritä, eikö totta? Eli Radeon 9k Pro 64 megatavun muistilla vaikuttaisi sopivalta.
Ja jos sitä näyttistä huonontaa niin se hintakin varmaan laskee 822 eurosta aika lailla, eikös?
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Näin se vain on. Tarkistin tuossa asian uudestaan. Muista toki että muistin määrä on ainoa ero noin kahden kortin välillä ja muisti ei ole isolle valmistajalle kallista.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Hm, voisitko sinä sitten laskea paketin jossa on noin samanhintainen (tai ehkä hiukan halvempi) GeForce 4 -kortti? Kun minä en ole näistä yhteensopvaisuuksista niin tietoinen.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Perskuta, tarkoitin siis että Radeon 7500, ei Radeon 7000. Ei sillä että sillä paljoa väliä olisi, näytönohjain kuin näytönohjain, mutta joka tapauksessa se on riittävä...
Voisin vielä lisätä että mitään prosessorituuletinta ei ole laskettu mukaan, sillä kyseessä on boxed-mallin prosessori jonka mukana tulee Coolermaster'in jäähdytin (hintaero 20 €, mutta on halvempi ostaa yhdessä, kuin erikseen). Ja näytönohjainten tämän hetkiset yksittäishinnat ovat 131 € ja 170 €.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Näen. Taidan tyytyä siihen Radeon 9k Prohon ja hankkia uuden näytönohjaimen ehkä joskus tulevaisuudessa.
Paljonkos 256 Mt lisää RAM:ia maksaisi?
Edit- katsoin jo, 67 e. Voisi myös harkita 128 megaa, se olisi 27 e. 512 + 128 = 640 MB
Last edited by Kassiopeia; February 3, 2003, 07:18.
En suosittele lisää RAM-muistia. Käytät rahasi paremmin vaihtamalla AMD Athlon XP 2100 (boxed)-prosessoriin. 512 Mb riittää ihan hyvin käyttöösi, jollet ala editoimaan videoita tai AutoCAD:in ahkeraksi käyttäjäksi. Myös sijoitus aikaisemmin mainittuun käyttikseen olisi järkevämpi ajatus.
In other news, minua ketuttaa koska olen sairaana, mutta en ole sairaana. Mahassa kiertää ja oksettaa, mutta kun menee pöntölle ja laittaa sormet kurkkuun niin ei tapahdu mitään.
Comment