Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXII: Musta-aukkoaurinko

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kassiopeia
    Hm.

[gendou] (n) motive
    [gendouki] (n) motor
    [gendou] (n) speech and conduct/(P)
    [gendo] (n) limit/bounds/(P)

Ja sitten:

[ikari] (n) anger/hatred/(P)
    [ikari] (n) anchor/(P)

Eli "Gendou Ikari" voi tarkoittaa mitä tahansa vihan motiivista rajojen ankkuriin.

Hm. Jos rajat = AT Field, niin "viha rajoituksia kohtaan" voisi olla järkeväkin.

Ja "Shinji" tai sen eri muodot tarkoittavat muun muassa "tulokasta", "uskoa", "omistautumista", "tosimiestä"...

Ja Shinji Ikari puolestaan voisi tarkoittaa "uskoa vihaan", sopivaa, eikös? Koko jutun kauneus on siinä että näitä voi tulkita miten päin vain. Anno itsekään ei muistaakseni ole varma kaikkien nimien lähteistä tai merkityksistä.
    /me heittää kassin seinään *

Comment

• Iltasanomissa tänään: Euran Daltoneita yritetään värvätä kansanedustajaehdokkaiksi SNKYn (Väinö Kuisman puolueen) toimesta...

Ei saatana sitä Kuisman poikaa.
      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• SNKY? Se SNKY jonka veppisivuja tässä pällisteltiin?
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• jaa. käväsimpä tänään stokmannin mikroniassa. sielä oli pelattavissa Civ3PTW. nelijä konetta, näytti toimivan ihan ok. akateeminen aukiaa aamulla klo9. mulla ei oo thorstaina koulua (vinkki vinkki).
          niin ja sen PTW:n julukasu päivä on sitte 13.2.
          My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Originally posted by Pekka
            Ande, no en mikään fundamentalisti, mutta kyllä mä aina tulokset netistä katon ja sellasta, ja aina ku oon maassa niin katon tuota oikee yliannostuksen.. ja tietty superbowlit pitää aina nähä muutenkin.
            Oon henkilökohtasesti masentunut, koska tää maa ei tarjonnut mulle mahista pelata tota lajia, ja toi ois ollu mun laji!!!
            miten niin ei antanu mahollisuuksia? täälähän on pilivin pimein jenkki futis joukkueita. jopa rovaniemellä on oma joukkue.
            kyllä mieki ossaan heittää sitä handmelonia ja oon kova juoksija mutta hartiat ei vaan riitä tähän lajiin.

Comment

• Originally posted by aaglo
              Kristalli -
              Ne luvut, joista otat cosinin/sinin (esim 60 astetta), kerro ne ensin luvulla Pii/180, niin saat oikean tuloksen
              Kai mä nyt ton olen tajunnut!!!1
              "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Kristalli opiskelee fysiikkaa yliopistossa, ja radiaanit käsitellään lukion pitkän matikan neloskurssilla
                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• ande, niin mutta sillon kun mä olin joku 10vee niin ei ollu hirveesti. Tai oli mut enmä niistä tienny ku niistä vaiettiin niin tarkasti . Onhan se totta, että nykyään sitä on porukkaa jo, ja tasokin on ihan hyvä täällä jopa.
                  Sanon vaan että musta ois voinu tulla siinä lajissa oikeestikin hyvä, tai ainaki tyyppinä oisin ollu sopivva, noh.. katkera saa aina olla .
                  ei nyt pelinrakentaja-ainesta, vaatii kovaa pelinlukutaitoo, mutta ehkä risiiiveri tai sentteri tai semmonen.
                  In da butt.
                  "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                  THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                  "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• pekka: no kamoon, sie oot vasta kakskymppinen, vielä kerkiää! ei muutaku riisiä nakkeleen.
                    mie tunnen yhen äijän josta tuli ihan parissa vuodessa jenkki futaaja. niin että kyllä sinustaki vielä voi tulla... öö... superbowl voittaja

Comment

• No just se SNKY.
                      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• ande, enmää tiedä.. tavallaan kyl kiinnostais hitosti.
                        Mulla kyllä ois tossa kakskin käsimeloonia.. ei musta tosin mitään superia enää varmaan tule, mut kickerinä vois päästäkin NFL:lään jos ois hyvä.

Muistan kun yks kaveri siellä rapakon takana joskus aikoja sitten sano mulle 'you know what's great? be a kicker! You get scholarship, NFL, money, everything.. all you have to do is kick. They won't even play, they just kick!'.. voi kuinka oikeessa se oli .
                        NOjooo, saas nähä, mä oon taas alottanu juoksureeniä tässä ihan joka päivä, jos sitä vaikka intootuis .
                        Tosin en ole mikään kickeri, tai no kaipa sitä vois joku päivä kokeilla miten se nahkapala lentää. Tiedä vaik ois natural .
                        In da butt.
                        "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius

Comment

• Pekka: sie oot ollu Ameriikassa? tell us all about it.
                          eikö se oo vähän huono juosta ku on nuin liukas tuola ulukona?

niin ja onko tuosa nation statesissa joku vika? ku mulla ei tule uusia asioita käsiteltäväksi. settingit on oikein ja kaikki. eikö sitä pitäs tulla joka päivä jotain päätettävää? ja mulla edellinen issue oli kehissä perijantaina.

Comment

• oonhan mä, monta kertaa.. mun porukat asuu siellä. Taino isukki käy välillä täällä, kun sillä on työhommia välillä, mutta siellä se nytkin on. Ja sitten mä käyn aina siellä vierailemassa kun mulla tulee niitä aina ikävä .
                            Eikai siinä sen ihmeempiä..... kohtahan sitä tästä taas mennään.

Ja juu, tuolla on tappokeli juosta, mä kaatusin pari päivää sitten ja sain pakaraan ihanan mustelman. Vähän loikkimiseks menee, mutta mentävä se on vaan.. Tulee niin huono omatunto jos ei mee.
                            In da butt.

Comment

• vau. porukat ameriikasa ja sie täälä. sie oot sitte tosi suomalainen. onhan se suomi maailman paras paikka mutta silti.
                              eikö se oo kallista reissata ison rapakon taakse?
                              sano nyt vielä että sinun äippä on amerikka lainen.
                              muistu mieleen se sinun kommentti tuosta muutaman kuun takaa että "jenkki lässä ei oo kunnon vessan pyttyjä" ihimettelin sillo että mitä sie nyt tuommosta puhut, mutta kai sie olit just käyny ameriikan maalla.

sie oot sitte fanaattisempi juoksija ku mie, mulle riittää että on liukas niin ei tartte mennä.

Comment

• Ei siellä mitään ihmeellistä ole. Suomi 2 se on, mutta ihmiset on läskimpiä ja yksinkertasempia .
                                Ei se oo niin kallista kun ei tarvi yöpyy hotelleissa ja sellasta.. lentoliput vaan hommailee pari kertaa vuodes ja muuta ei sitten tartte.. ei se tuu niin kalliiksi. Ja äitykkä laittaa ruokaa ja sellasta,, ihan normaalia elämää.
                                mutta ei se jenkki ole.. töitä tekee siellä.
                                Ja se on totta, murrikaanit kävi heti vastaiskuun että onpas, muta paskaa puhuvat. Mä oon yhen ainoon normaalin pöntön siellä nähny ja se oli porukoiden pönttö ja neki sano että sai ettiä tosi kauan että löysi. Ne on ihan vammasia oikeesti.

No nykyään tykkään juosta paljon.. mä oon ollu aina aika huono juoksemaan vaikka urheilin paljon nuorempana.. sitte tuli hetki ku alko kaljamaha häiritsemään niin alotin juoksemaan uudestaan, sitten ku puskin vaan ni alko juoksu olemaan kivaa kun siitä tuli helpompaa, ja nyt se on kivaa ja parashan se tunne on lenkin jälkeen .
                                Oon koukussa siihen tunteeseen ja siks pitää päästä joka päivä, mutta kyllä joskus jää juoksematta, ei aina pääse. MUtta kyllä mä sateellakin meen, jos ei rankasti tuu.
                                In da butt.

Comment

Working...
                                X