Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXI - Kahta en vaihda: Suomithreadiä ja Turun sinappia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Suomithreadi XXI - Kahta en vaihda: Suomithreadiä ja Turun sinappia

Historiallisten kuvien sarjassa saa kunnian olla nyt Marskin kuva. Ja jos et tiedä kuka Marski on, niin C.G. Mannerheim on ehkä tutumpi nimi.

Jos olet uusi täällä, niin vastaa kaikin mokomin seuraaviin kysymyksiin:

1. Ikä?
    2. Sukupuoli?
    3. Asuinpaikka?
    4. Työpaikka/Opiskelupaikka?
    5. Poliittinen näkökanta?
    6. Savolaisuus?
    7. Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero?
    8. Haluttu osa suomalaisten suuressa Apolytoninvaltaussuunnitelmassa?
    9. Provost Harrisonin ****eriusaste...

Edelliset Suomithreadit aikajärjestyksessä on:

1. Suomalaisten nimenhuuto
    2. Suomithreadi
    3. Suomithredi! (Osa Kolome) (Kilpaileva versio: Suomithredi (Osa 3) )
    4. Suo! Suo! SUOMITHREADI! Kaikkien naapurithreadien alistaja!
    5. Suomithreadi V
    6. Suomithreadi VI
    7. Suomithreadi VII: Joka pelättyyn Suomithreadiin postaa,vaikka kivistä aitaa nostaa!
    8. Suomithreadi VIII: Suomi-threa-di! Rautavuori! Suomi-threa-di! Rautakuori!
    9. Suomithreadi IX: Threadi vasten threadia, bump bump!
    10. Suomithreadi X: Ja mä postaan dirlandaa - DAA DIRLAN DIRLAN DAA!
    11. Suomithreadi XI: Harva meistä on Stefu
    12. Suomithreadi XII: Tunnista Stefun mauttomat postit ja voita maukas palkinto!
    13. Suomithradi XIII: Suomithreadin rippituoli
    14. Suomithreadi XIV: Hah hah haa, Sheikki Ali Kassi
    15. Suomithreadi XV: Haisee kuin teinipirtu
    16. Suomithreadi XVI: Apina mennyt taivaaseen
    17. Suomithreadi XVII: Lossaan uskontoni
    18. Suomithreadi XVIII: Kade taas
    19. Suomithreadi XIX: Aperäruiske
    20. Suomithreadi XX: Nimenhuutojen suomalaisuus!

Ja muistakaa käydä tutkimassa Apolyton Location Survey'tä. Äänestäkää Suomi voittoon! Er, siis suurempaan voittoon!

Hakkaa päälle, Pohjan poika! Eli postatkaa pois kaikki ärräpäät.
    "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Tuhosin mukavan määrän kalkkunaa ja pussillisen lohkoperunoita. Päälle keitinperunoita ja kinkkua. Ja hiukan vaniljajäätelöä suklaakastikkeella. Ja sitten vatsan viereen sängylle lepäämään, kajareista tulee Enyaa ja anime donautuu vauhdilla 25 kt/s.

Life is good.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

ryuokaa + sohva + Kassi + TV + anime = voittamaton yhdistelmä joka ei ole Kassin äidin mieleen
      Nääh, minulla ei ole vielä animea sellaisessa muodossa että sitä voisi telkusta katsoa. DVD:itä voisin ostaa mutta ei ole mitään vehjettä jolla katsoa niitä.

Sitäpaitsi, mitä sinä siellä edellisthreadissä häselsit? Ei se threadi itsestään sulkeudu kohdalla 500. Minkku tulee ja sulkee sen jos/kun tulee.
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Parin päivän suomithreadi-tauon jälkeen ja edellisen threadin läpikatsottuani en voi kuin tiivistää sanomiseni kolmeen sanaan ;RASBE VITUN SPÄMMÄRI!
        You make my life and times
        A book of bluesy Saturdays

Comment

Mitäs pukki toi? Eilen kävin ostelemassa itse itselleni pientä joulukirjastoa...;

García Lorca, Federico - Andalusian lauluja
          Joyce, James - Taiteilijan omakuva nuoruuden vuosilta
          Kazantzakis, Niko - Veljesviha
          Loe, Erlend - Supernaiivi
          Neruda, Pablo - Tunnustan eläneeni
          Niemi, Mikael - Populäärimusiikkia Vittulajänkältä
          Salama, Hannu - Juhannustanssit
          Salinger, J. D. - Sieppari ruispellossa
          Sartre, Jean-Paul - Inho
          Welsh, Irvine - Paska
          Vonnegut, Kurt - Mestarien aamiainen

Comment

Olen kyllä samoilla linjoilla Anodyynin kanssa. Viime threadissä minulla oli 69 postausta ja sinulla 124! Tuollaisiin lukemiin ei ole aiemmin yltänyt kuin ehkä minä. Sehän on melkein 1/4 koko threadista.

Comment

*tarkistaa*

Noh, okei. Suomithreadi XIV - minulla 199/501 . Suhteutettuna sinun suhdelukuusi threadissa XX, 124/505 , se on selkeästi enemmän.

Comment

Dähää... ja minun ennätykseni 89. Vitun spämmärit.

Comment

Eihän Mannerheim ollut Maalaisliitossa

Comment

Originally posted by Anodyne

Parin päivän suomithreadi-tauon jälkeen ja edellisen threadin läpikatsottuani en voi kuin tiivistää sanomiseni kolmeen sanaan ;RASBE VITUN SPÄMMÄRI!
                    Anodyne,

voisit vaikka samalla sitten selittää käytöstäsi tuolla IRC:issä, sillä haukuit minua hintiksi ja sanoit että minun tulisi painua vittuun sieltä. Tapahtui tuossa pari päivää sitten.
                    "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Originally posted by Kassiopeia

Olen kyllä samoilla linjoilla Anodyynin kanssa.
                      Selvä. Voit sitten lukea Anodynen vastauksen ja vaihtaa sanan "Rasbe" sanaan "Kassi."

Comment

Originally posted by Kassiopeia

Suhteutettuna sinun suhdelukuusi threadissa XX, 124/505 , se on selkeästi enemmän.
                        Niih.

Comment

Originally posted by Aivo½so

Eihän Mannerheim ollut Maalaisliitossa
                          Ei ollutkaan, mutta hän on myös yksi suurista suomalaisista poliitikoista ja historiallinen merkkihenkilö.

Comment

Vaihdetaan puheenaihetta sitten...

Vedin juuri puolen tunnin ajan sillä Peugeotilla rundia ruokapöydän ympäri.

Comment

No voi helvettisaatana! MINÄ ALOITAN NÄMÄ THREADIT! Kassi sai aloittaa viime threadin olosuhteiden pakosta johtuen, mutta nyt on aika ottaa ohjat käsiin!

En minä nyt arvannut että te onnistutte spämittämään näin nopeasti yhden threadin täyteen sillä välin kun minä pelailen rauhallisesti Grim Fandangoa läpi. Ja tällä on vielä tyhmä nimikin! JA MARSKI EI OLE KEPULAINEN! Traditio vaatii että Suomithreadin alkukuvina on vain kepulaisia!

Perkele! Tässä on nyt kyse tärkeistä asioista! Minun arvovallastani! Minun egostani! MINUN VIRTUAALIPENIKSENI KOOSTA!

I CALL UPON POWERS OF MING TO CLOSE THIS ABOMINATION AND RESTORE MY RIGHTFUL PLACE AS THE THREADSTARTAH!
                              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Working...
                              X