The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Ei voisi kyllä nälkä iskeä parempaan aikaan, syömingit käynnistyvät puolen tunnin kuluttua ja kun painokin on vain vajaat 85 kiloa niin kyllä kehtaa mässäilläkin.
Roomalaiset ruokaorgiat mänttäläisittäin?
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Itse häivyn tästä erittäin pian sillä tulee sukulainen kahville, sitten täytyy käydä hautausmaalla ja lopuksi on jouluaaton juhlaillallinen, joten olen online taas joskus (mahdollisesti) yöllä.
Ai niin, johonkin aikaan tänään tulisi tuon Apolyton Christmas Feature 2002-jutun ilmestyä. Suomithreadi on mainittu siinä yhden kerran; jostain syystä.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Örrör. Entäs jos meillä tulee 500 täyteen jo tänään? Mahdollista, tosin epätodennäköistä. Jos Stefu tai Rasbelin ei postaa uutta suomithreadia niin minä teen sen.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment