Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XX: Nimenhuutojen suomalaisuus!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tuome,

hyvä pointti noista Budapest-konvehdeista.

Mutta yksi huomautus: vain pari viestiä oli monologia.

Kolmannen kerran kysyn...

Kiinnostaako jotakuta MP-pelisessio?
    "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Ainiin... unohdin listastani pelit HoMM3 ja HoMM3 AB.
      "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• HoMM2 > HoMM3,
        jos suhteutetaan aikaan.

Comment

• Katsotaanpa nyt sitten yksitellen:

Civ II UCC
          Ei ole enää Civ II Classicciakaan, ja siinä ei ole MP:tä.

RT2 RT2 TSC
          Railroad Tycoon 2:et? CD:t ovat menneet rikki, ja niissähän ei ollut MP:tä, eihän?

Rally Trophy
          Mä en pelaa sellasii paskoja pelejä.
          IL-2 Sturmovik
          Never heard.

MOHAA ja BF1942 MP Demo
          CS-P33loilu ei nyt jostain syystä jaksa innostaa...

HoMM3 ja HoMM3 AB
          Auts. Näistä ei ole olemassa kuin W-versiot (jotka siis eivät tue MP:tä...

Comment

• Ei UberKrux mikään ****er ole
            ja.

Comment

• RT2 ja RT2 TSC sisältävät MP-tuen. Mitä Rally Trophy'iin tulee, niin kyseessä on minun mielestä yksi kautta aikain paras Suomessa tehty kaupallinen peli. Ehkä Max Payne hakkaa sen, mutta hieno se kuitenkin on.

Ohimennen: W-versiot? Warez? Windows?

Comment

• En minä minnekään ole kadonnut. Meinasin vaan pitää täältäkin lomaa kun se muutenkin pukkaa päälle. No joo...oikeestaan syy miksi olen ollu poissa on se että mulla oli töitä pari viikkoa. Ei oikein tullut muuta tehtyä kuin nukuttua. Niin ja siis töitä myös.

Kohta lähdetään hautausmaalle viemään kynttilöitä ja sitten joku kukkanen parille mammalle. Ja sitten kinkku uuniin!
                "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• /me miettii kuinka jaksaisi odottaa pubivisaa.

Comment

• Kinkku jo nyt uuniin? Täytyy olla aika iso kinkku sillä 1 tunti uunissa (120 Celsius astetta)/1 kg kinkkua. Eli esim. 2 kg kinkku on 2 tuntia uunissa. Sitäpaitsi, eikö kynttilät useimmiten viedä jouluaattona vasta?

Comment

• Ai niin, unohdin ihan mainita että sain siitä pirun matikankurssista jonka kanssa olen tapellut jo kauan 2-!! Ja tämä oli tentin toiseksi paras arvosana.
                      /me on ylpeä itsestään
                      Harmittaa kyllä se ensimmäisen tehtävän mokaaminen...
                      "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Originally posted by Rasbelin
                        Kinkku jo nyt uuniin? Täytyy olla aika iso kinkku sillä 1 tunti uunissa (120 Celsius astetta)/1 kg kinkkua. Eli esim. 2 kg kinkku on 2 tuntia uunissa. Sitäpaitsi, eikö kynttilät useimmiten viedä jouluaattona vasta?
                        Sä et kanssa yhtään lue mitä mä selitän. Siis, ensin kukat ja hautausmaa, SITTEN kinkku uuniin. Kinkku menee uuniin joskus kahdentoista aikaan... Nih.
                        Ja kynttilät menee tänään koska yleensä ne on viety vasta aattona. *naurua* Ja onhan sinne hautausmaalle viety kynttilöitä jo viime viikosta lähtien. Ettäs tiiät.

Comment

• Luinhan minä että käytte ensin hautausmaalla ja tökkäätte sen joulukinkun sitten vasta uuniin, mutta vaikka laittaisitte sen mötikän sinne uuniin vasta puolelta öin, niin se olisi kuitenkin yöllä valmis (esim. 3 kilon kinkku olisi valmis noin kello 4), mutta voihan teillä tietenkin olla joku steroideja ja muita pillereitä popsineen superkarjun lihamötikkä joka painaa vaivaiset 10 kiloa ja on sikahalpa. Silloin kinkku olisi valmis johonkin siedettävään aikaan, eikä keskellä yötä.

Comment

• P.S. Tuollainen superkinkku olisi kyllä todellinen meatloaf.

Comment

• Originally posted by Kristalli

Ja kynttilät menee tänään koska yleensä ne on viety vasta aattona. *naurua* Ja onhan sinne hautausmaalle viety kynttilöitä jo viime viikosta lähtien. Ettäs tiiät.
                              Tiedän varsin hyvinkin sillä satun asumaan hautausmaan lähellä. En kuitenkaan hautausmaalla ihan, mutta joku saattaisi luulla niin.

Comment

• Rasbelinin kanssa olisi tietty ihan kiva ottaa matsia jossain pelissä, mutta ainoat varteenotettavat vaihtoehdot minun päässäni olisivat Anno 1602, Homeworld ja tietysti SMAC. Tosin, eikös System Shock kakkosta voinut pelata co-operativena?
                                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Working...
                                X