/me päättää mennä vain ruokakauppaan ja jää kotiin pelaamaan BNT-peliä ja kirjoittamaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XX: Nimenhuutojen suomalaisuus!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Örrrör! Ei kellään sattuisi olemaan Ghost in the Shelliin englanninkielistä .sub - tai .smi -tiedostoa? Ainoa löytämäni tiedostot (2 kpl) ovat jollain kielellä jonka merkkejä ei ole edes asennettu tietokoneeseen. :/Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
No zäppädämmitetäänpä sitten että saadaan uusi threadi jouluksi. Minä lähden luultavasti perjantaina tai lauantaina Rantsilaan ja en tule olemaan linjoilla paljoa ennen joululoman loppua, joten joudutte lienee pärjäämään ilman minue. No, olenhan käynyt lomilla ennnenkin...
Ja... ja... joo. Gnutella on siisti systeemi. Gentoo on hauska distro. Ja jotain. Minä taidan mennä taas kauppaan päin. Kohta. Sitten chattiin. Ja pitää vielä etsiä filosofian oppikirja kun huomenna on koe (ja minä en ollut siis edes tietoinen siitä että koeviikko edes alkaa nyt)...This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
No zäppädämmitetäänpä sitten että saadaan uusi threadi jouluksi. Minä lähden luultavasti perjantaina tai lauantaina Rantsilaan ja en tule olemaan linjoilla paljoa ennen joululoman loppua, joten joudutte lienee pärjäämään ilman minue. No, olenhan käynyt lomilla ennnenkin...
Comment
-
Originally posted by Jeje2
Mitäh???
Onks toi vain ehdottomille absolutisteille??
(Eiks todellaakaan saa ottaa kurkun kostuketta?)
2. Monet Suomithreadiläiset voisivat kuitenkin osallistua, vaikka olisi joku tiukka viinapolitiikka, sillä Anodyne ja Pekka ovat ymmärrettävästi siirtyneet "kevyisiin" aineisiin ja minä ja Ari olemme raittiita. Kassilta ei tarvitse edes kysyä.
Kassi,
ei ole, sorry."Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment
-
Rasbelin, mitäs täällä puhutaan? Oon nyt ihan pihalla? Mitä mitä mitä? Kertokaa heti.
Toisekseen, en käytä kanipusta, jos näin vihjasit. En käytä alkoholia, enkä mitään muutakaan. Tosin alkoholiin saatan palata joskus tulevaisuudessa, mutta nyt olen nauttinu selväpäisyydestä hyvin hyvin hyvin pitkään.In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Comment
-
Originally posted by Jeje2
Miksi??
Kyllähän se tilasto on thredissa jo.
Vai pitäisikö minun rakentaa ihan oma www-sivu tilastoa varten, johon sitten laitettaisiin aina linkki uuden threadin ekassa viestissä?
no tuo oma sivu ideakin on oikeen hyvä. mistä me saatais tila sille? apon serveriltä?
tuome: miten tuo tsernobyyli liittyy tähän? ethän sie ollu vielä sillo ees syntyny.Last edited by Andemagne; December 17, 2002, 18:00.My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
Comment