Perskuta, olen jo kolmen threadin ajan postittanut enemmän kuin Kassi. Ja luultavasti ainoastaan siksi koska hänellä ei ole ollut Yhteyttä. Nyt alan luulttavasti taas jäämään taakse (siis taakse postitusvauhdissa, en postien määrässä - postien kokonaismäärän suhteen tässä vaiheessa ei aiheuttaisi enää muu kuin murha, ja sitähän me emme tekisi, emmehän?)...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XX: Nimenhuutojen suomalaisuus!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
-
Mmh. Heräsin tänään puoli kolmelta päivällä, hiukset sekaisin ja naamassa puolen viikon sänki. Silti fiilikset ovat aivan erinomaiset! Ja päätinkin juuri äsken suihkussa käydessäni pyhittää tämän päivän kokonaan, täysin, sataprosenttisesti pelkästään, ainoastaan ja yksinomaan totaaliselle laiskottelulle.
Koulussa on tehtävää, ja muutenkin pitäisi hommata vaikka mitä, tiskata astioita jne jne... mutta en viitsi pilata tällaista mukavaa päivää (enpä ole edes vetänyt verhoja ikkunan edestä pois!) turhalla raatamisella.
Ai, kyllä on tämä elämä joskus letkeää
Huomenna nousee stressitaso kolmeensataan ja vituttaa uskomattomasti kun ei ole taas saanut mitään aikaiseksi... mutta NOT TODAY! Nyt olen don't worry be happy
TV, mikroruoat, tietokone, ehkäpä joku (ei koulu-) kirja... Ahh! Ja jos joku kaveri pimputtaa ovikelloa niin lähtöpassit saa
Heh, ehkäpä endorfiini(?)reseptorit aivoissani ovat epäkunnossa mutta näin hyviä fiiliksiä ei todella ole ollut pitkiin aikoihin! Negatiiviset ajatukset ei päätä pakota.You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Comment
-
Joo, laiskottele vaan, mutta älä vietä aikaa tietokoneen ääressä. Se vituttaa aivan uskomattomasti jos on siinä vaan pyörinyt.
Hehee. Vietän kunnes telkusta alkaa tulla jotain hyvää
Ja tiedän että huomenna harmittaa monikin asia... mutta EI tänään
Päätin "lyhentää elämääni" päivällä, eli tällä päivällä. Eli tämä päivä on yhtä kuin ei minun elämässäni, mikä tarkoittaa sitä että voin tehdä, tai olla tekemättä mitä vain. Ei damn! Olen tajunnut ihan uskomattomia elämänkatsomuksellisia asioita, kaikki vain ylettömän rentouden, loivuuden ja progressiivisuuden tuloksena
Tänään toteutan kyllä kuvainnollisesti signatureni rivit.You make my life and times
Comment
-
NP: Babylon Whores - Love Under Will
Pretty love pretty hate inside you
Pretty love pretty hate inside your heart...
Ach, voisin vain istua tuolissa ja bailata! Hihih
Elämän pitäisi olla gr00vausta!You make my life and times
Comment
-
Hei! Eikö ketään kiinnosta nuo MP3-tiedostot?
No, olin tuossa lähes 3 tuntia ulkona. Menin tuolla pimeässä metsässä, mutta oli kyllä loppujen lopuksi hieno sää ja hyvä kävely.Harmittaa vain kun WW jäi kokonaan näkemättä.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment
-
-
Juu, tahti on heikentynyt, mutta sentään jokikiseen threadiin olen postannut. XIX:n kohdalla se oli jo todella lähellä, pari päivää niin...Onneksi sentään on sitä vanhaa varaa joka pitää suvereenissa johdossa.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
Comment