The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Jotenkin tämä örinä kuulostaa järkevämmältä kuin muu örinä...?
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Voin omalta osaltani varmistaa että minun backstage-tietojen mukaan Suomithreadi instituutiona ei ole uhattuna, joten kyseessä on siis vain Stefua koskeva toimenpide jonka "Minkki" on nähtävästi langettanut. En todellakaan tiedät asiasta juuri mitään, mutta ainakaan tämä ei ole viimeinen ST, joten voimme olla levollisin mielin.
Juuh... tänään alkoi minulla ns. joululoma joka loppuu 7.1.2003.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Äh... nojoo. Kaveri näköjään vietteleekin aikaa tyttöystävänsä kanssa. Pitää huomenna valistaa häntä ihmissuhteiden prioriteeteista; Aina, iankaikkisesti, ensiksi tärkeysjärjestyksessä tulee ehdottomasti känniset kaverit. Sitten vasta seurustelukumppanit jne.
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Todellakin kaverit tulee ennen seurustelukumppaneita.
Ei oo oikeesti mitään ärsyttävämpää kun joku 'seurustelukumppani' joka vaatii toista ettei se saa tavata tiettyjä kavereitaan, koska ei itse pidä niistä. Siis voi helvetti mitä nääkin ajattelee? Laittaa tommoseen tilanteesee, tossa tilanteessa AINOA oikea vaihtoehto on lähes aina kaverien valitseminen, koska tosi kaveri ei pistä tollaseen tilanteeseen vaan on kaveri tapahtuu mitä vaan. Toisin kun eräät helvetin vamppyyrit. Kunniatta kuolkoon he, helvetin alimpiin kerroksiin kontrolloimasta ihmisten keskinäisiä suhteita jotka on ollut olemassa aina. Eikö serusutelukumppanit tajua, että HE ovat niitä jotka tulee ja menee. Kaverit on ja pysyy. Oikee alko vituttamaan. Anteeks.
Ne jotka luulee voivansa omia toista ihmistä, ne pitäis hirttää munista, tai sitten tisseistä.
Milläs serveereillä tämä apolyton kanava on? Ei ainakaa ircnet, tai efnet?
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Tätä sai kyllä odottaakin tuossa iltapäivällä, hympfh Fetukselle.
Olisitpa nähnyt eilisen IRC-chatin sen jannun kanssa #apolyton-kanavalla. Minulla, Wompatilla, Kassila ja Punaisella Härällä oli kyllä hubaa. Teiniparka aikoo haastaa meidät oikeuteen Pohjois-Carolinassa.
P.S. mIRC kirjasi kaiken, joten voin lähettää sen lokin niille jotka haluavat sen.
IRC:stä tuli mieleeni, onko mitään seuraamuksia tullut siitä kaverista, jolle sanoimme
että paras tapa loukata Mingiä on kirjoittaa "Minä rakastan Mingiä"?
Originally posted by Kristalli
Noniih, en sitte huomannu tällästa...no otetaas uusiksi. Pojille hiukan vinkkiä:
http://sinuhe.jypoly.fi/~pasturun/videot/KUINKA~1.MP3
ROFLMAO
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment