The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Ande: Kyllähän se muuten, mutta kun tapanani on olla saamatta kolmannen tason fire resistancea . No, tällä kertaa pelaan ihmismindcrafterilla ja aion harjoittaa food preservationia, eiköhän tässä vielä jossain vaiheessa eteeni kupsahda fire draken ruumis!
Voi kääk....
Tänään on kyllä pahin ikinä kokemani seuraamus VYVSistä (VYVS = vielä yksi vuoro syndrooma, a.k.a. one-more-turn-syndrome)....
Eilen illalla ei millään voinut lopettaa civ3:sta... minkä ihmeen takia se on sellainen peli, että pitää jatkaa aamuyöhön asti. Nukkumaan 'pääsin' vasta klo 3:40...
Kamala olo, kamala väsymys, kaikki on ihan kamalaa.
voi pillu.
I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
ADSL tulossa itsellenikin kohta. Sitä ennen useita viikkoja täysin tietokoneetta. Dammit. Samasta syystä olen ollut melko abstain suomithreadeistakin. Tämäkin posti koulun koneelta.
Ja tosi kivaa. Huomasin että kutsunnatkin läjähtää ensi tiistaina voimalla päälle... onneksi ei ainakaan tulevana aseistakieltäytyjänä tarvi minun vetää itseäni jojoon armeijatouhuista
Mutta kutsuntojenkin paha olo lähtee myöhemmin päivällä; In Flames Tampereella. Ja humaladelirium on kova.
Itseasiassa olen viime aikoina palvannut humala-Jumalaa jo niin kovalla kädellä että pelkään kohta vetäneeni itseni jo totaalisesti dojoon. Ja vielä enemmän dojossa olen Suomen huumausainepolitiikasta
Mutta joo. Hauska tappa vanhat tutut jne.
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Ari: kato other games foorumin adom threadi. sinne oon laittanu pari hyvää linkkiä. linkeistä seleviää että mistä muusta saa 3. fire resistancen kuin fire draken ruumiin syönnistä.
NPKMT (niiin pitkäle ku mie tiiän) foood preservation vaikuttaa vain siihen etä kuin kauan ne ruumiit säilyy sielä repusa.
aaglo: sori että kuulin tuon (sorry to hear that ) elä ainakaan juo kahvia, se pahentaa vain asiaa. mie oon päässy peleistä lähes kokonaan irti (ehkä se johtuu siitä ettei minun civ3 ees toimi. ) mitä nyt tuosa viimeksi eilen illalla mietin väli vuoden pitämistä opiskelusta, että vois omistautua pelaamiselle ja kirja klassikoille.
jeje: kamoon, kyllä pystyy pistää. "lainaat" töistä sen piuhan.
ja vieläkö sie haluvat niitä Akun taskareita, tiiän yhen tosi hjyvän paikan hellsingisä. ja onko tuohon sinun nimen valintaan vaikuttanut mahollisen jeje1:sen olemassa olo?
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Food preservation: This skill is automatically used. Certain
types of food (mainly corpses) decompose over the time and finally
vanish. Food preservation helps to prevent such food from decomposing. If
given enough time, food will nonetheless decompose... this skill only helps
to slow down the process. It also makes it more likely to find corpses
of monsters you slay.
Last edited by Ari Rahikkala; October 30, 2002, 13:06.
Kun nyt kerran on niin pitkä aika siitä kun on viimeksi postiteltu linkkejä outoihin/hyviin kappaleisiin (ja Kassin latausjonot ovat ehkä enää vain muutaman kuukauden mittaisia)...
NetworkSolutions.com - Original domain name registration and reservation services with variety of internet-related business offerings. Quick, dependable and reliable.
Ihan menevä viisu, mutta en kyllä Tehosoittoon (tm) tuota laittaisi. Saa nähdä kuuntelenko ollenkaan uudelleen, urut tosin ovat aina olleet heikko kohtani mutta rajansa kaikella.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Hmnjaanjoo. Tutkin gtk-gnutellassa huvikseni passiivista etsintää ja löysin sieltä aika suuren osan NGE-sarjasta. Ensimmäinen osa (kuutisenkymmentä megatavua) on tulossa noin 1 kt/s. No, jätetään kone yöksi päälle. Jos kovalevytilaa olisi, laittaisin luultavasti jonoon tulemaan koko sarjan (kyllä Kassi on sen verran hyvin saanut minua houkuteltua siihen suuntaan) mutta kun kovalevytilaa ei ole. Pitäisi vaan saada se uusi kone ostettua (ei viitsi ostaa kolmatta IDE-levyä...).
(siirryin eLinksin puolelle stabiiliussyista, alkaa odottako skandeja talta postilta)
Vau. Mista tietaa ett* on ollut liian pitkaan Apolytonilla? Siita, etta osaa ulkoa osoitteen jolla paasee suoraan off-topicille ilman etta olisi sen erikseen opetellut. Yllatinpas itseni kerrankin ihan kunnolla.
Muuten, mista oikein johtuu etta on oikeastaan aika helppoa kirjoittaa suomenkielta kayttaen skandiean paikalla a- ja o-kirjaimia? Luulisi etta tallaisen kielen, jossa pisteet kirjainten paalla eivat ole pelkkia koristeita, puhujalla olisi ainakin jonkin verran vaikeuksia vaihtaa yksi kirjain aina toiseen kirjoittaessaan mitaan tekstia. Mutta toisaalta, ehka minulla on vain liikaa/aivan tarpeeksi kokemusta englannin kielesta...
* laulaa jotain laulua jossa sanotaan etta "Se mustaa valoa on" ja joka on aivan helevetin hyva. Hieman samantyylinen kuin Dead Can Dancen "How Fortunate The Man With None" vaikkakin kuulostaa aivan oikealta laululta eika runonlausunnalta. *
Vielä kerran:
1. Ensimmäinen jakso ei anna oikeaa kuvaa koko sarjasta. Gendoukin tuntuu puhuvan 1. osassa enemmän kuin muissa osissa yhteensä.
2. Kuten eivät anna oikeastaan 13/15 (riippuu näkökulmasta) ensimmäistä osaakaan. Kun katsoin erään ystäväni kanssa (hänelle 1. kerta), hänen kommenttinsa oli aika osuva: "Nämä ensimmäiset 20 jaksoahan ovat melkein tarpeettomia."
3. Kuitenkaan näitä osia ei jälkimmäisten 13/11 osan vuoksi kannata jättää katsomatta.
4. Jos vielä osan 24 jälkeen ei halua katsoa enempää, voi jo harkita sitä vakavissaan minunkin puolestani.
5. Sinulta tulee menemään paljon tavaraa ohi ensimmäisellä katselukerralla. Kaikilta menee. Ja luultavasti et tajua oikein mitään ensimmäisen kerran jälkeen. Harva tajuaa. Minä en tajua oikein vieläkään viiden kerran jälkeen.
6. Luulisin ettei parin osan (esim. 2 ja 10) aika mauton slapstick-huumori pure sinuun, mutta Evangelionissa sitä on muuhun animeen verrattuna todella vähän. Muutenkin verrattuna johonkin tyypillisen mecha/robottianimeen, Evangelion on harvinaisen realistinen/aikuismainen.
7. Homma tietysti käryää vähän koska kuitenkin löytyy 14 x 23 minuuttia verrattain turhaa ainesta, mutta... yritä jaksaa. Minä jaksoin kun kaveri oli hypettänyt niin paljon.
Kirjoitanpa viela vahan skandeitta: ei tama erityisen vaikeaa ole, pitaa vain ajatella puhuvansa nain.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment