Minäkin yritin....lopputulos tais olla 85 kurssia....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XV: Haisee kuin teinipirtu
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eikä minulla edes ole ylimääräisiä kieliä kuin latina. Jos olisi joku saksa-ranska-venäjä-cocktail niin yli 75 kurssia kuulostaisi uskottavalta. Mistä niitä oikein sikiää?Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
85 ei ole vielä korkein luku minkä itse olen kuullut. Kaverini pikkuveljellä oli jotain 90 tai jotain muuta vastaavaa.Muistaakseni kuitenkin karsi niitä viime tingassa. Omaa kurssimäärääni en tiedä enkä muista, sillä valintani muuttuivat (= lisää kursseja
). Alun perin taisi olla 76/77, mutta päästötodistuksessa tulee luultavasti olemaan noin 80.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment
-
Oman lukioni ennätys on ~105 kurssia, tuon tehnyt henkilö roikkuu koululla vieläkin neljättä vuottaan. Allekirjoittaneen ohjelma näyttäisi tuovan 38 kurssia ensimmäisen vuoden jälkeen, tavoite on kirjoittaa 2½-3:ssa vuodessa.Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.
Comment
-
Rasbelin: no voi kamala sentään, tuhosinko mä nyt pyhän threadin poikkeamalla asiasta??"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
-
Originally posted by Kristalli
Rasbelin: no voi kamala sentään, tuhosinko mä nyt pyhän threadin poikkeamalla asiasta??
- Olvin markkinointiosasto"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment
-
Ihmiset, jotka kirjoittavat alle kolmessa vuodessa, ovat psykopaatteja. Ihmiset, jotka ottavat yli 80 kurssia, ovat psykopaatteja.
Repäisin muuten 90/90 englannin kuuntelusta. Hiphip."Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Comment
-
Originally posted by Rasbelin
"Älä ota sitä vakavasti."
- Olvin markkinointiosasto"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
Comment