Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XIV: Hah hah haa, Sheikki Ali Kassi

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wutang!
    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Muuten Kassi, tuo Ikari Gendo on varmasti vähintäänkin paholainen. Minä en saa silmiäni siitä irti.
      Tuo on yksi tapa katsoa asioita... Ikari-sama on kyllä tullut jäädäkseen.
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Robert Anton Wilson aiheuttaa minun mielelleni ongelmia... ei kylläkään tällä hetkellä yhtä paljoa kuin Ikari Gendo...
        Last edited by Ari Rahikkala; September 7, 2002, 04:24.
        This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Vastapainoksi nahkahousujen tyylittömyydelle avatariksi on muuttanut albiinovaris.
          Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• Ei taida yksikään noista voittaa tätä nykyistä...
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Helvettiläinen, nyt kaikilla paitsi minulla on hyvä avatari .

Kassi: Ensimmäinen ja toiseksi viimeinen ovat tietyllä tavalla voimallisia ja niistä ehkä näkyy paremmin tämä tyypin ilmeettömyys (josta huomautit useamman kerran). Ongelmana ensimmäisen kuvan kanssa on, että se näyttää aikalailla "miltä tahansa pärstältä", ja on lisäksi myös aivan liian terveen värinen. Viides kuva on paremmassa kulmassa ja sen väri on mukavamman kalpea, mutta ilme on pikemminkin päättäväisen jämäkkä kuin pirullinen (ja vaikka en kovin paljoa hahmosta tiedäkään, voin kyllä sanoa että minä pidän enemmän siitä pirullisesta ilmeestä). Viimeinen kuva kävisi muuten, mutta koska siinä on selvästi tapahtumassa jotain aivan erityistä jonka ymmärtääkseen pitäisi katsoa sarjaa, se ei oikein iske. Toinen, kolmas ja etenkin neljäs kuva ovat aika tasottomia.

Patrik: Tuossahan on sitä suurenmoista TYYLIÄ! Minä luulin sitä ensin värin perusteella kyyhkyksi...

Comment

• Muuten Stefu, sinun maine on "kiirinyt". Etsipä sivun http://pub40.ezboard.com/bimperiumofmenelmacar HTML:stä jotain tuttua .
                Vitut etsin. Minua on aina vituttanut aivan sanattomasti nämä jutut joissa ei suoraan kerrota mitä pitää tehdä, etenkin silloin kun en jaksa löytää.

Mikä vittu siinä on tällä kertaa ihmeellistä? Kerro saatana!
                "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Ai, nytpä löysin. En silti editoi postiani koska siinä oleva viesti on hyvin, hyvin tärkeä.
                  "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                  "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• /me sulkee korvansa *

Comment

• Analyysisi on aika kohdallaan; nuo hehkuvat silmälasit ovat minusta vähän turhan yliluonnolliset kuvassa 5, ja kuvassa 4 Ikari-sama on todellakin lähinnä päättäväinen. Tosin, nelosesta minulla on aika iso kappale, kun taas ei tästä nykyisestä, joten teen sen ympärille taustakuvan.

Kolmannesta kuvasta haluaisin huomauttaa että tuo toimiikin kyllä enemmän kohtauksena kuin yksittäisenä kuvana - kun on katsonut Ikari-saman täydellistä viileyttä neljättä tuntia putkeen, niin tuo tilanne - kun hänen päälleen lentää vieressä käytävästä taistelusta useampi gallona 'verta' (en aio selittää miksi se on 'verta') - ikäänkuin todistaa lopullisesti että hän ei todellakaan osaa säikähtää tai tuntea pelkoa.

Seuraavat silmälasini ovat hiukan soikeat, ohutsankaiset ja oranssit.

Comment

• Muista myös kasvattaa laskemoiva kokoparta ja käyttää valkoisia hanskoja.
                        Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• Valkoiset hanskat? Oi! Niinpä onkin!

Comment

• Parta on jo aluillaan, tuollainen sopisikin minulle. Itse asiassa, Ikari-saman koko tyyli voisi sopia minulle, nyt täytyy vain toivoa että isän geenit tulevat murrosiän viime hetkillä peliin ja tummentavat karvoitusta aavistuksen verran, nyt kun se on ruskeahko, isällä taas musta.

Asentoa olen alkanut jo harjoitella. Kädet hiukan nenän alle, sormet limittäin, kyynärpäät pöydälle, silmälasit hiukan nenänvarren päälle jotta niiden 'yli' voi katsoa, mitäänsanomaton viekas ilme, ja vaatetukseksi punainen pitkäkauluksinen paita, musta takki, valkoiset hanskat, ja se on siinä. Eikä tarvitse olla edes identtinen, pienikin samannäköisyys olisi tarpeeksi.

Comment

• LightE ja kumpp. -> Gabriel García Márquez, suosittelen ehdottomasti Sadan vuoden yksinäisyyttä aivan loistavana lukukokemuksena. Kuulin muuten tuon adjektiivi-jutun nyt ensimmäistä kertaa, en olekaan kiinnittänyt García Márquezta lukiessani siihen huomiota... tietenkin on mahdollisesta että ne on käännöksessä hävinnyt.

Hehee.
                              Perjantaina oli kivaa.
                              Melko normaalit bileet kokonaisuudessaan, mutta hauskaa kuitenkin.
                              Lauloimme varmaan kolme tuntia; päivän kappaleet olivat Varpunen jouluaamuna ja Alkoholin palamista ei voi nopeuttaa, jälkimmäinen omaani sävellys- ja sanoituskäsialaa. Ryhmäkylvyssä taasen kerran nelisteen lauloimme (Varpunen jouluaamuna, tietenkin) sekä vertailimme toistemme perseiden karvaisuusasteita. (akselilla "clean puppe"->"normaali"->"aivan tajuton karvaperse")
                              Lumi on jo peittänyt kukat laaksosessa / järven aalto jäätynyt talvipakkasessa Tiidiidii-diididii, tiidiidii-diididii, tididiidiidiididii, tididiididiidi...
                              Heheh. Uskomattoman koomista varmaan siinä tilanteessa. Aamulla meno jatkui vielä neljäntuulenlakin ja teippirullan kanssa.

Ja niin, kuulin myös hauskaa juttua Mäntän kaupungin ylimmän atk-toimihenkilön (!!!) pimahtamisesta Hemmo vietti lataamossa pari-kolme viikkoa, pimahtaneena Jeesukseen ja Mette Mannoseen.. Kerron koko jutun teille vielä tänään.
                              You make my life and times
                              A book of bluesy Saturdays

Comment

• Ja niin, kuulin myös hauskaa juttua Mäntän kaupungin ylimmän atk-toimihenkilön (!!!) pimahtamisesta Hemmo vietti lataamossa pari-kolme viikkoa, pimahtaneena Jeesukseen ja Mette Mannoseen
                                Hyvä kun muistutit. Nauratti niin kovasti että olin laittaa tähän viestiin hymiön.
                                Muistaaksenihan herra Puserra* uskoi Mannosen lähettävän hänelle säätiedotuksissa salaisia viestejä.

* nimi muutettu minun suojelemisekseni

Comment

Working...
                                X