Tälle kappaleelle minä perkele kirjoitan vielä sanatkin. Sanoitusprojektini ovat kyllä vähän jäissä, Vangeliksen Chariots of Firekin on vielä aloittamatta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XIV: Hah hah haa, Sheikki Ali Kassi
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tälle kappaleelle minä perkele kirjoitan vielä sanatkin. Sanoitusprojektini ovat kyllä vähän jäissä, Vangeliksen Chariots of Firekin on vielä aloittamatta.
Comment
-
Edit: no editoit sen sitten pois mutta vastaan silti; hyvä pointti ja pisti miettimään.
Yleensä sanat tuhoavat kaikki hyvät biisit.
Ei mutta oikeassa olet tietyssä mielessä... Silti, Chariots of Fire olisi hyvä jonkin maan kansallislaulu/hymni tjmv. ylipaatoksellinen 'me rulataan, kunniaa, toivoa, rauhaa' -ylistys.
Flightista, josta nyt siis on kyse, on sitä paitsi olemassa jo säveltäjän itsensä (siis Yasunori Mitsudan) tekemä japaniksi laulettu versio, ja se kappale on kyllä melkeinpä luotu laulettavaksi. Ainoa ongelma on että tämä vokaaliversio on pilattu koska lopussa se toistaa itseään kuin rikkoutunut levy, ihan tarkoituksella. Yäkh.Last edited by Kassiopeia; August 24, 2002, 09:37.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Suomeksi lauletut biisit on muuten yleensä ihan arsesta."Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Comment
-
Kreetan härkä kuulostaa enemmän vaikka Orbitalilta kuin CMX:ltä.
Suomeksi lauletut biisit on muuten yleensä ihan arsesta.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Jos siis oikein ymmärrän, kappale jonkan alaslatasin oli SMAX-nöräx
-paranneltu versio SMAX-noräx kappaleesta?..
Imuroit kappaleen Chu Chu's Flight, ainakin jos minun Hyvä Kappale -linkkiä käytit.
Gamingforce-Audiosta (linkin annoin tsätissä) voit imuroida Xenogears-pelin kappaleen Flight, jonka remix Chu Chu's Flight on. Samalta sivustolta löytyy pelin toisen soundtrackin, nimeltään Xenogears - Creid, kappaleet, joiden seassa on Spring Lullaby, joka on laulettu versio Flightista..
Selkiskö? Mistä tuon SMAXin repäisit?Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
No, älä huoli, minä olisin luultavasti assosoinut sen Half-lifeen jos olisin nukkunut viime yönä vähemmän ja pelaillut kyseistä peliä paljon... mutta kun olen viime aikoina käyttänyt aikani lähinnä Railroad Tycoon kakkoseen niin en hoksannut yhdistää sitä mihinkään.This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
Comment