Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XIV: Hah hah haa, Sheikki Ali Kassi

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KaZaahan on kaikkien spywarejen Epäpyhä Isä Baal Magus Nebiros, joten sen poistaminen lienee muutenkin suositeltavaa.
    Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• Jooh, tällaaaanen tieto on munkin korvaan kantautunu. En voi suositella sitä kellekään.
      In da butt.
      "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
      THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
      "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Siksipä käytänkin Kazaa Liteä josta spywarepaska on poistettu.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Pah! Jos sen nimessä ei ole Gnutellaa, se ei ole P2P!
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• You make my life and times
            A book of bluesy Saturdays

Comment

• Hm. Tämä avataari ei ole aivan täysin laillinen, eikä se kerro lainkaan siitä mitä minä osaan (vain siitä mitä yritän aina joinain iltoina osata, ja ei, en osaa kovin hyvin) mutta onpahan kuitenkin mielenkiintoinen löytö .
              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Ja tuon takia minä taistelin kaiken maailman database-erroreiden läpi tieni tänne threadin viimeiselle sivulle? Tuh.
                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by Kassiopeia

Ja tuon takia minä taistelin kaiken maailman database-erroreiden läpi tieni tänne threadin viimeiselle sivulle? Tuh.
                  You make my life and times

Comment

• Toivon puhtaasti mielenterveyteni kannalta että tämä oli nyt pitkästä aikaa tasan viimeinen kerta kun minun on formatoitava ja asennettava Win98 uudelleen. Olen tehnyt sen nyt kolmasti yhden vuorokauden sisään. Jostain kumman syystä Explorer.exeen tuli taas joku virhe. Hermot menee perkele.

Comment

• Hah hah haa, Sheikki Ali Kassi!
                      Kivekset heiluu kuin marakassi!

(tällä kertaa vauhdissa iltarunous)
                      You make my life and times

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
                        Toivon puhtaasti mielenterveyteni kannalta että tämä oli nyt pitkästä aikaa tasan viimeinen kerta kun minun on formatoitava ja asennettava Win98 uudelleen. Olen tehnyt sen nyt kolmasti yhden vuorokauden sisään. Jostain kumman syystä Explorer.exeen tuli taas joku virhe. Hermot menee perkele.
                        Niin, mikä se olikaan sitä ainaista säätöä ?

Comment

• Niin, mikä se olikaan sitä ainaista säätöä ?
                          Windows-säätö tapahtyy sykäyksittäin. On myös pitkiä täysin säädöttömiä jaksoja. Prkleen CIH. Prkleen Dark Forcesin demo. Prkleen minä.

Comment

• Et käyttäisi Windowsia niin et saisi CIH:iä .
                            Käyttäisit pelaamiseen eri käyttäjänimeä (mihin ei kylläkään pysty Windowssissa, ei ennen NT-sarjaa) niin Dark Forcesin demo ei pystyisi tekemään oikeastaan mitään pahaa .
                            Et olisi aina roottina (Windowsissa ollaan (ennen NT-sarjan käyttiksiä) määritelmän mukaisesti AINA roottina) sisässä niin et voisi tehdä virheitä jotka saavat koneella vahinkoa aikaan .

Niin ja muuten... viime kerta kun minun piti säätää tätä konetta muuten kuin omasta tahdostani oli kun vorbis ei enää jostain syystä toiminut. Sen uudestaan toimiminen vaati muutaman symlinkin luomisen oikeassa paikassa, minkä osasin tehdä koska kaikki ohjelmat itse asiassa kertoivat ihan suoraan mikä niiltä puuttui ja mitä ne tahtoivat. Toisella koneella käytin väärän IDE-piirisarjan ajureita (oma vikani) ja se sai koneen lukkiutumaan aina silloin tällöin noin viideksi-kymmeneksi sekunniksi. Tämä loppui kun sorvasin uuden kernelin, minkä tehdäkseni tarvitsi muuttaa vain paria asetusta. Jos en olisi käyttänyt omatekoista (no joo, omakonffattua, ei omatekoista) kerneliä niin senkään kanssa ei olisi ollut mitään ongelmia. Myönnettäköön, Linuxia pitää säätää useammin, mutta silloin kun sitä pitää säätää niin se on yleensä melko helppoa verrattuna esim. Windowsiin, juuri siitä syystä että silloin kun jokin on vialla niin Linux tekee parhaansa kertoakseen mistä on kysymys.

Puhumattakaan nyt FreeBSD:stä, joka vieläkin hämmästyttää minua jos ei muusta syystä niin siksi että se sammuu noin kahdessa sekunnissa ja käynnistyy huomattavasti nopeammin kuin oikein mikään muu PC-käyttis. Mutta se nyt on jo eri asia. FreeBSD:n käyttäjät ovat elitistejä .

Comment

• Helevettiläinen... aika mennä nukkumaan... kyvyttömyys estää itseään pitämästä kahdenkymmenen minuutin (sen verran aikaa tuon kirjoittamiseen meni) ylistyspuhetta Linuxista on varma merkki siitä että mieleni defenssit primitiivisemmän tason toimintaa vastaan alkavat heikkenemään...

Comment

• Täh?

Ma/Ti-yö: 4 h
                                Ti/Ke-yö: 5 h
                                Ke/Ti-yö: 3h (da säätöyö)

Eli aika vajaalla syötöllä ollaan menossa, ensi yönä varmaan 5 h jos hyvin käy. Koulustressi.

Jaa-a, tuo Linuksi voisikin olla ihan varteenotettava vaihtoehto sitten hamassa tulevaisuudessa kun saan uuden tietokoneen käyttööni...

Comment

Working...
                                X