The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Hmm, en tullut miettineeksi sitä, kun kenelläkään ei ole vielä ollut asiaa tänne, vai onko muka?
[älkää jaksako lukea]Toisaalta nyt tulee oikeaa asiaa(TM) kun sanon, että uusi kassisi on lähestulkoon hieno. Siis aivan fantastinen, etenkin tuo hieno nauha.[/älkää jaksako lukea]
Nyt taitaa olla hyvä paikka mennä nukkumaan. Suosittelen sitä teille. Minä en voi vielä mennä nukkumaan sillä minulla on lukuhommia, joita ei yksinkertaisesti pysty tekemään päivänval - *katsoo ikkunasta ulos* öh, silloin kun mieli on kirkas.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Samaa ajattelin, jep. Jos peba kestää niin olen tosimies ja pistän kellon soimaan ennen jalismatsia. Paljon mukavampaa "brains-off -ohjelmaa" kuin paskat jenkkisarjat.
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
tämmöset statit oli miun ent. koululla. mitähän se tarkottaa?
kassi: miun tietokone tuoli on vuojelta '85
btw: hieno kassi.
EDITOI.....
ehkä stef-uu:n pitäs ottaa miehen lailla härkää sarvista ja aisat valjastaen sanua minkulalle että sulkee tämän ja alottaa uus sillo ku on laina koneella täälä käymäsä niin ei tarttis tälleen köyhäillä.
*miettii*
1)onkohan suomithreadilla lurkkereita? jos näin niin montakohan?
2)mitähän joku uluko puolinen tästä ST:stä sanos ja apottamisesta yleensä?
3)jos mie alottasin Saamithreadin(TM) niin menestysköhän se?
EDITOI TAAS
Krisu: minen tiiä puolto äänistä yhtään mitään.
Comment