Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi X: Ja mä postaan dirlandaa - DAA DIRLAN DIRLAN DAA!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LightEning
    Ai, ai. Ei oikein millään tahdo päästä tasolle 15 ja telekinetic blastin pariin... Ei siinä muuta mutta kun tällä hetkellä ei ole juuri muita paikkoja joihin uskaltaa mennä/pystyy menemään kuin Pyramidi ja kääpiöiden hautuumaa. Ongelmia vaan on useampia; ensinnäkin, hautausmaalle ei oikein viitsisi mennä ennen Pyramidia koska Rehetepin kääröt sekä pyramidista löytyvä hakku ovat niin oleellisia (Nonnakia vastaan sekä Griffin haudan avaamiseen). Toisekseen, pyramidiin ei vielä uskalla koska ilman telekineettistä iskua minulla ei ole muumioita vastaan juuri mitään taistelukeinoa (lähitaistelu kyllä on, mutta ainoa edes lähes hyvä aseeni on kultainen gladius, joka ei ole hyvä). Viidennellätoista tasolla sen saisi, eikä viidestoista taso ole enää edes kaukana, mutta ekspottaminen ei oikein suju; Tähän on syynä se että CoCissa ei pysty laskeutumaan enää alemmaksi, animoitu metsä kun on liikaa (kun kävin sen ensimmäistä kertaa läpi, Thrundarrille rehennellekseni, minulla oli siunattu näkymättömyysjuoma - ei enää) hahmolleni ja Dwarven Halleissa ensimmäinen vastaantuleva monsteri oli skeletal king - sekin vähän liikaa.

Njaa.

Taitaa olla aika käydä gremliniluolassa... sitten ehkä ID:ssä tasolle kuusitoista, sitten vasta pyramidiin.
    You make my life and times
    A book of bluesy Saturdays

Comment

• osuit naulan kantaan kassikka, colistelu on hjyvä peli.
      My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Eikun helevetti!! Vasta nyt luin uudestaan LightEn viestin ja huomasin että sehän kertoi ADOMista

Eli aivan asiaa, anteeksi edellinen

Comment

• osuit naulan kantaan kassikka, colistelu on hjyvä peli.
          Ja harvinaisen civimäinen; rautaisella kolmen vuoden kokemuksella alan peleistä minun ei tarvinnut ihmetellä paljoa mitään aloittaessani ensimmäisen pelikerran. Sotaa en ole tosin vielä ehtinyt käymään, hollantilaisten siirtokunnat kyyhöttävät brittien vieressä ja kuskaavat hopeaa jatkuvalla syötöllä takaisin Nederlandeihin. Koskakohan Finlandia Nova julistautuu itsenäiseksi?
          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• LightE: muumioita vastaan kannattee taistella tulella.
            eikö animoidun metän ohi pääse kierto tietä? IIRC ennen on päässy.
            inifite dungeon on hjyvä paikka expan kerruuseen paitsi että sieltä saa korruptiota.
            mee tarpeeksi ajoissa pyramiidiin tai sen sisään käynti häviää.

Comment

• Weyhey, Pekka Sauri taas äänessä.
              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• kassi: hölländereilläko sitä pelataan?
                koska sie oot colistelun pellaamisen alottanu?

Comment

• Pyran sisäänkäynti häviää kun hahmo pääsee levelille 17. Muumion olen yleensä voittanut taktiikalla, että heti yläkerrokseen mentyäni taistelen tieni (uudessa paikassa oleville) portaille, joilta voin sitten hyvissä ajoin kavuta alas haavojani nuolemaan. Tuli toimii kumman hyvin, samoin kun Dispel Undead (josta tosin ei heru expaa sitten kärvähtäneen kyrsän vertaa). Itse tosin olen useimmiten mätkinyt.

Animoidun metsän ohi pääsee kiertotietä (Dwarven Caverns, muistaakseni...), mutta siellä on viholliset aivan saatanan pahaa luokkaa, että kannattaa ainakin reippaasti voimia / kokemusta kerätä ennen sinne menoa. Monesti on tullut vastaan elementaaleja, molokkeja, titaaneja, tms... Joskus tosin käy parempi tuuri eikä mitään hirveätä satu. Itselläni on vain jämähtänyt tapa ja pakkomielle tutkia joka tason joka ruutu, jonka takia yleensä Dwarven Cavernit on melko yleinen tappopaikka.

Comment

• Hollantilaisilla. Aloitin eilen.
                    Se pelisysteemi on kyllä pirun käytännöllinen ja kätsä, erikoistujat, kouluttaminen yms.

Ensimmäinen ostamani tietokonepeli, Anno 1602, on selvästi ottanut Colonizationista vaikutteita, esim. laivojen varustaminen, tuotanto... eli 'Colistelu' on muiden pelien ansiosta kyllä tuttu tapaus vaikken sitä ole pelannutkaan.

Comment

• kass: sen hopian hinta alakaa laskemaan kyllä tosi nopiaa jos sie raahaat sitä kovin kauan eurooppaan.
                      kannattee pitää taukoja ja kasata sitä ameriikasa varastoon. oonpa nähäny ku ruuastakin saa enemmän
                      rahaa ku hopiasta.

kerronko muutaman hjyvän vinkin vai haluakko ite keksiä?

Comment

• Niin tottakai kysynnän ja tarjonnan laki määrää, ihmettelinkin kun ekasta 100 yksikön hopealastista sai jotain viisi tonttua ja sitten jonkin ajan kulutta vain alle kaksi.
                        Katsotaan nyt innostunko tuota pelailemaan, jos saan Winampin soimaan taustalle niin sehän olisi enemmän kuin hubaa.

Mieluummin keksin itse.

Comment

• Milläs valtioilla Colossa voi pelata?

Comment

• Briteillä, hollantilaisilla, espanjalaisilla ja ranskalaisilla.

Comment

• WTF? Helevetti. Siinä tapauksessa ei tarpeeksi megalomaaninen peli minun makuuni
                              Minä haluan ainakin portugalilaiset, ja myöhemminhän mukaan tulivat Ruotsi, Saksa, Tanska ja Italia, vähintäänkin. Ja Belgia. Tosin tällaisten seikkojen takia olen aina editoinut Civ2:sta omaan makuuni melko reippaasti. Ja Civ3:sta en pelannutkaan, se oli, on ja tulee aina olemaan aivan uskomattoman järkyttävää paskaa. Sori

Comment

• Ruotsi? Eikös niillä ollut Euroopan ulkopuolella kuin pari hassua saarta Tyynellämerellä?

Kolmatta sivukkaa olen pelannut ehkä kahdesti kunnolla lävitse.

Colistelu ei kyllä suurta vaivaa hankkimisen suhteen tarvitse, 3,6 megaa ja löysin paikan josta imuroida tasan kahden minuutin googletuksen jälkeen.

Comment

Working...
                                X