Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi X: Ja mä postaan dirlandaa - DAA DIRLAN DIRLAN DAA!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mitämitä, Kassahtava, tekeekö totuus kipeää?
    "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
    "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Totuus? Kipeää? Wha? Oh. Hmmph.
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Tuo on kyllä tuo 'tekeekö totuus kipeää' heitto aika legendaarinen.

Harmi vaan että se johtaa yleensä siihen että minulla on kipeää.
        "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
        "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Minua taitaa väsyttää. Aivan kuin Stefun edellinen viesti olisi ollut jotenkin... poikkeava Stefun yleisestä tyylistä, jota en tässä lähde lähemmin kuvailemaan. Stefu jopa käytti - hymiötä. Toisaalta, voi olla että Stefuakin väsyttää.
          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
            Minbaareilla on kolme kastia, soturi, uskonto ja työläiset (muistaakseni työläiset oli 3. kasti, en ole varma).
            right on!
            oon kuullu huhuja että näitten kastien kesken ois ollu jotain kränää?

Minbaarit kouluttavat ns. Rajavartijat, Rangerit, jotka ovat myöhemmin tärkeä eliittijoukko Babylon 5:n ja varjosodan kannalta.
            varjosota?

Ja Crusaden tuotanto loppui kesken, sen piti olla yhtä pitkä kuin B5:n mutta sitä tehtiin vain 13 jaksoa. Eli sarja jäi kesken, ja sen, löytyikö, voi tietää vain J. Michael Stracszynski (ei varmana mennyt oikein tuo sukunmi mutta väliäkö sillä).
            B5 viis kautta?
            Crusade vain 1? se siis floppas. miksikkähän?
            My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Juuh, kastien kesken oli tappelua, varsinkin sen Maa - Minbaari -sodan kanssa.

Varjosota, elikkä siis Babylon 5 ja sen liittolaiset varjoja ja Maan pahaa presidenttiä vastaan. En muista tarkkaan, mutta se sotakuvio oli aika monimutkainen.

* etsii Varjojen paratiisin linkkiä *

Crusade floppasi koska JMS:lla ja tuotantoyhtiöllä oli jonkin tyylin erimielisyyksiä. Joten voipi olla parempi että floppasi. Ja sehän oli ainakin IMO ihan tyhmä. B5 jätti aivan liian suuret saappaat täytettäväksi.

Comment

• No niin, Varjojen paratiisi , B5 - juttua löytyy ja ihan suomen kauniilla kielellä.

Comment

• Ei jumankauta. Eka jakso tuli Suomessa 17.8. 1997 eli melkein viisi vuotta sitten. Ja toinen tuotantokausi, jonka puolestavälistä aloitin katsomisen, tuli kun olin vielä yksitoistavuotias... minä katsoin B5:a kun olin 11 wee? ( )

Vau. /me on yllättynyt että siitä on noin kauan.

Comment

• Heitetään nyt se neljäskin viesti ennen nuggumaan menoa.

Major drool - hillitöntä kuolaneritystä havaittavissa

Comment

• kiitti linkistä kass
                      My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Muistan David Brinin kerran kirjoittaneen että Episodi ykkösessä (1) ei ollut pelkästään valtava määrä muita vikoja vaan myös yksi suuri möläys jonka oikea ohjaaja olisi vähemmälläkin kokemuksella kyllä osannut välttää ja helposti. Juonessa ei ollut nimittäin yhtään hahmoa johon katsoja voisi samaistua; Qui-gon Jinn vaikutti alussa päähahmolta, mutta sitten kävi ilmi että hän on vain samanlaisessa kummin roolissa kuin Obi-wan alkuperäisessä. Sitäpaitsi hänen pitää uhrata itsensä sankarin vuoksi. Obi-wan itse olisi ehkä voinut olla sankari, mutta hänestä ei sellaista tehty. Anakin taas tuli juoneen aivan liian myöhään ja oli muutenkin liian söpö.

Mutta minä olen eri mieltä. Minä löysin elokuvasta samaistumisen kohteen. Lähes siitä hetkestä kun hän tuli kuvaan mukaan, tunsin voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta Jar Jar Binksin kanssa .
                        This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Originally posted by aaglo
                          Oletkos muuten TKK:lla töissä jonkinsortin assarina/proffana/jotainsiltäväliltä?
                          jotainsiltäväliltä uskoakseni.

Tuleppa jokus moikkaamaan.
                          Last edited by Jeje2; June 19, 2002, 04:59.

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
                            B5:n paras aspekti oli kyllä eittämättä se koko tarinan kestävä kaari.
                            Aamen.
                            Mutta mitä moni ei ole tajunnut niin B5 on kertomus ihmisistä/alieneista valintatilanteissa. Sarjassa jopa kerrottiin joskus lopputulos ensiksi. Se että tiesimme lopputloksen ei mitenkään latistanut sarjaa - sillä tärkeämpää oli oppia ymmärtämään miten me päädyimme tilanteeseen.

Tosieksi B5 on saippuasarja, tosin tulevaisuuden avaruuten sijoitettu sellainen. Yksi suurimmista kehityskaarista itselleni sarjassa oli Sheridan/Lennier/Delenn kolmiodraama. (Toinen vastaava on mm. Ivanova & Marcus kehitystarina.)

ST:tä voi venyttää loputtomiin ja loputtomiin.
                            Auts...
                            B5:n luoja, Joe M. Straczynski, ei ole halunnut nähdä B5:ä ST:n kilpailijana - hyvää scifiä kun on aivan liian vähän ja molemmista sarjoista voi kyllä pitää.

Mutta miksi minä näistä enää teille puhun...
                            Käykää katsomassa Leopoldin www-seitti: http://www.cs.tut.fi/~leopold/Babylon5/
                            Last edited by Jeje2; June 19, 2002, 04:41.

Comment

• Originally posted by Kristalli
                              Hmm....no, siitä vaan jos sussa on miestä siihen. Odotan soittoa. Mä en sitte muuten maksa matkoja, eli ihan omavastuun puolelle menee...
                              no lähden huomenna mökilleni joka on Tammisaaressa. Sieltä ajaa Turkuun tunnissa. (kokeilin sitä puolitoista viikkoa sitten kaverini häissä, ku yövyin mökillä itse.)

mikäs se numerosi onkaan...

minnes minä sen ko... kameran laitoinkaan?

Comment

• Kassi: Mullapa on koko B5&Crusade sarjat itselläni. (kuolaappa niitten perään vaihteeksi...)

Lisäksi tietokoneellani on Rangers piloottileffa.

Mitä Crusaden lopettamiseen tulee niin lueppa mitä Leopold on asiasta kirjoittanut: http://www.cs.tut.fi/~leopold/Babylo...adeFAQ.html#13

Comment

Working...
                                X