Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi IX: Threadi vasten threadia, bump bump!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jäänee sitten minun harteilleni laskea 5000. viesti.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• enkä tiedä viitsinkö minäkään tänne weekendina ilmaantua.

Top Gunin tunnari. ROCK!
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Pakkohan sun on, kun menit ottamaan harteillesi 5000. viestin laskemisen.
        Ei sillä että sinun laskutaitoihin luotettaisiin.
        "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• No, Stefu ja Kassi, olkaa kiltisti sillä aikaa (viikonloppuna) kun aaglo menee hellimään omaa kultaansa.
          ...kynsien leikkuu, manikyyri ja känsäinpoisto?
          "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
          "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Jessus. Minä luen Eric Steven Raymondin tähänastiset blogikirjoitukset niin sinä aikana Kassi ehtii olettaa minun polttavan itseni (olenhan itse Linuxiin liittyvä ihminen) sekä heittämään hyökkäyksen joka vaikuttaa sen verran tehokkaalta että se saattaisi vähäsen koskeakin. Tai itse asiassa ei luultavasti ehtisi koskea. Mutta mitäs siinä. Suosittelen muuten tuota ESR:in blogia, osoitteessa http://armedndangerous.blogspot.com/ , siinä on... ehh... mielenkiintoisia kirjoituksia.
            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Jumalauta saatana Stefu. Threadin aloitusviestissäsi on vääärän Suomithreadi III:n linkki. Suomithreadi III:n aloitin MINÄ!

Comment

• Mainos: Moulin Rouge on muuten hyvä leffa, mutta se vaatii useamman katselukerran auetakseen. (Ainaskin vaati minulle.)

Kerkiänköhän laisinkaan katsomaan SW2:sta leffateatteriin?

Comment

• Punaista myllyä on minulle suositeltu myös toiselta harvinaisen Luotettavalta TietolähteeltäTM. SW2:n menen lopultakin katsomaan ensi tiistaina.

* jättää threadin spoilerien pelossa *

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
                    Punaista myllyä on minulle suositeltu myös toiselta harvinaisen Luotettavalta TietolähteeltäTM.
                    Kiitoksia luottamuksesta...

Comment

• Ole hyvä. Vääk, perhanan typÃ¥t, tai siis muotoiluerheet...

Tähän loppuun vielä... tunnari elokuvasta The Great Escape! Klassikko jo syntyessään.

Comment

• OK, kuka teistä laverteli äiti-luonnolle että kesälomani alkaa juuri nyt?

Tässähän kastuu kotimatkalla...

No hyvää kesää kaikille vaan, nyt lomille lomps

Comment

• Tässähän kastuu kotimatkalla...
                          Ei kastu vaan saa suihkun...
                          Ei kannattais.

Comment

• Originally posted by Stefu
                            Minä vaan haluan tietää miltä ihmiset näyttävät.

Ja seuraavaksi alastonkuva... *hieroo käsiä+itseään, hikoilee*

Ööö, viimeinen vaatimus oli kohdistettu Kristallille, tietenkin, tietenkin.
                            Mä luulen että mun alastonkuvasta ei olisi suurta iloa. Tai tietysti...äh, sori, kyllä mä muuten mutta kamera puuttuu...

Eikä tää nyt tarkoita että odotan kuvaustarjouksia....
                            "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Originally posted by Jeje2

Mutta Andehan menee etsimään timatteja jolla koristaa somaa pikku kättäsi, vai haluaisitkos mielummin vain kristalleja sormesi ympärille?

P.S. Onnittelut lienevät paikallaan
                              Äläs nyt vielä innostu

Asiasta toiseen, tämä homma on menny aivan mahdottomaksi. Sitä kun on 18 tuntia poissa niin on tullu yli sata postia lisää...puuh. Menee taas tunti näihin kommentoidessa. Haluan muuten äkkiä tän threadin loppuun, sillä olen innokas tietämään kuinka suuri prosenttini on tässä threadissä enkä jaksa itse laskea...
                              "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Originally posted by Andemagne

niin, kato ny Krisu Kulta, Jeje setäkin ymmärtää näitä asiota,
                                niin mikset sieki vois?
                                *taikoo selkänsä takaa ison kimpun punasia ruusuja*
                                *pyörtyy*

Comment

Working...
                                X