Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi IX: Threadi vasten threadia, bump bump!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sulla ei varmaan ole ikinä ollut ongelmia myyrien kanssa?
    Kyllä se vain niin on että kaapista kaivetaan esiin kaikki biologiset-, kemialliset- sekä ydinaseet siinä vaiheessa, kun myyrät ovat syöneet kaikista vaivalla istuttamista omenapuistasi juuret jo kolmantena vuonna peräkkäin.
    Se ei enää ole pientä suuttumista, vaan se on helvetillistä vihaa.
    "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Mutta tämä myyräpäs ei tyydykkään sun omppupuiden juuriin. Se syö samalla omenat, nurmikot, salaojat ja talon perustukset. Tuho on likimain täydellinen
      I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Minä olen myyrä, mätäpussit!
        Maansiirtokone, terminaattori!
        Tiluksienne alle minä kaivan katakombini.
        En jää vieraskutsujanne odottelemaan, vaan kutsunpa itse itseni
        vieraaksenne ja vaivaksenne
        ja kotinne on
        linnani...

This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Pois tuollaiset myyriä rienaavat biisit ja lainaukset. Kosto on suloinen

I dig on this...

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
            Perhanan Jeje2, se on Kassiopeia.
            Sitten kun sinulla se kasvaa isoksi olet Kassiopeia. Siihen asti kassiopeia kuvaa tilannettasi.
            Last edited by Jeje2; June 13, 2002, 03:29.

Comment

• Originally posted by Andemagne

no ei se sittä haittaa
              hartioille, puoleen selekään vaiko ihan täys pitkät?
              Hiukan yli hartioiden, mutta kasvatusprosessi on käynnissä... Mitäs sä seuraavaksi haluat tietää, kengännumeron??
              Last edited by Kristalli; June 12, 2002, 14:24.
              "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Ja Aaglo: tuo myyrä on aivan mahtava!
                "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Tuosta miesten kasvamisesta...

Miehethän kasvavat, fyysisesti, mutta hyvin harvoin henkisesti. Tän ei nyt ole tarkoitus haukkua miehiä. Mä itseasiassa olen hiukan kateellinen. Koska eikö asia kuitenkin ole näin? Miehet (tai ainakin suurin osa) ovat ikuisia lapsia, ja osaavat säilyttää leikkisyyden elämässään. Naiset sen sijaan tulevat niin aikuisiksi ja järkeviksi että stressaavat turhaan murehtien asioita eivätkä aina osaa ottaa asioita huumorin kannalta.

Ei, en mä mieheksi halua muuttua...

Comment

• Jippii, jo toinen postini tämänkertaiseen suomithreadiin... kohta otan teidät kaikki stateissa kiinni!

Originally posted by Kristalli
                    Tuosta miesten kasvamisesta...

Miehethän kasvavat, fyysisesti, mutta hyvin harvoin henkisesti. Tän ei nyt ole tarkoitus haukkua miehiä. Mä itseasiassa olen hiukan kateellinen. Koska eikö asia kuitenkin ole näin? Miehet (tai ainakin suurin osa) ovat ikuisia lapsia, ja osaavat säilyttää leikkisyyden elämässään. Naiset sen sijaan tulevat niin aikuisiksi ja järkeviksi että stressaavat turhaan murehtien asioita eivätkä aina osaa ottaa asioita huumorin kannalta.
                    Hyvin mahdollista. Itse asiassa minua kiinnostavat kovastikin mahdolliset erot miesten ja naisten käyttäytymisessä, koska en itse tunne läheisesti yhtäkään naishenkilöä sukulaisiani lukuunottamatta. En voi toisaalta uskoa, että naiset olisivat yleisesti tylsempiä ja vakavampia ihmisiä kuin miehetkään, se olisi pahemmanlaatuista sovinismia - mutta jostakin syystä miehiin tutustuminen on aina paljon luontevampaa ja heidän kanssaan keskusteleminen helpompaa. Onko vika pelkästään omassa päässäni, vai onko kyse myös siitä, että naiset keskustelevat miesten kanssa eri tavalla kuin naisten? Ideaalisessa tilanteessahan keskustelukumppanin sukupuolella ei pitäisi olla mitään väliä, ja luulisi että kaikentyyppisiä ihmisiä löytyisi kummastakin sukupuolesta.

Comment

• LightE: kiitti linkistä just tuollasta hain.

aaglo: kiitti linkistä.
                      *kuolaa* köh köh! *meinaa tukehtua*
                      *selviytyy*
                      *kehrää* grrrr....
                      hey béibé, how are YOU doing?

niin ja tuosta siun myyrästä: onhan se ihan herttanen,
                      ei sille voi suuttua. tosin kerkesin tottua jo siihen
                      insinööriin. onko tämä mäyrä ( ) meille tuttu jostain
                      muualta, sarjakuvasta tai telkkarista kenties?
                      BTW: koska sait "oikeven" kayttää kustom avataaria?
                      Last edited by Andemagne; June 12, 2002, 18:47.
                      My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Originally posted by Ignorance
                        Sulla ei varmaan ole ikinä ollut ongelmia myyrien kanssa?
                        Kyllä se vain niin on että kaapista kaivetaan esiin kaikki biologiset-, kemialliset- sekä ydinaseet siinä vaiheessa, kun myyrät ovat syöneet kaikista vaivalla istuttamista omenapuistasi juuret jo kolmantena vuonna peräkkäin.
                        Se ei enää ole pientä suuttumista, vaan se on helvetillistä vihaa.

Comment

• Originally posted by Kristalli
                          Hiukan yli hartioiden, mutta kasvatusprosessi on käynnissä... Mitäs sä seuraavaksi haluat tietää, kengännumeron??
                          joo kengännumeron
                          älykkyys osamäärän
                          uskontokunnan/maailman katsomuksen/filosofisen suuntautumisen
                          puhelin numeron

Comment

• Noh! Kylläpäs se blondittomuus unohtui äkkiä.
                            Eikö sinulla ole mitään vakaumuksia hyvä mies?
                            "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Ande, toi on se tsekkoslovakialainen 70-luvun tyylikkäin, komein, uskomattomin, asiallisin ja opettavaisin sarjakuvahahmo. Toisinsanoen: MINUN SANKARI!

Oikeus omaan avataariin kopsahti 12.6, jolloin tuli 500 postia täyteen

Comment

• Minulle ei enää nykyään tule juurikaan uusia posteja... Muutama aina parin päivän välein tuolta Apolyton/communityltä, mutta ei oikein muualta. Ehkä pitäisi saada taas AC-fiction-obsessio.
                                This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Working...
                                X