Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi VIII: Suomi-threa-di! Rautavuori! Suomi-threa-di! Rautakuori!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Jeje2
    aaglo: Olet vain hyödyntänyt minun viimeaikaista armotonta työmääräkuormitustani. Kun ei ole aikaa teille niin helppoahan sinun on ohitella...
    Työmäärä??? Etkös sinä ole se tyyppi, kuka postaili jostain Aca/Mingapulcosta mehicosta? A-MITÄ-HÄH?

Enkä minä täällä ole ketään pahemmin kiilaillut. Ei VITTU jaksa lukea liten ja kassin jaarituksia ja posteja tyyliin:
    "*mulla on kakki tulossa housuun "
    "*no mene vessaan, äläkä näppikselle pakso!

I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Tuominen, oletko nero?
      En, vaan olen jumala.

Mutta kiitos hyvästä siguideasta!

Comment

• Huh, Andemagne vaatii postailemaan tänne ja aaglo komentaa vastakkaista... Taidanpa antaa apotuksen olla koko ensi viikon ajan niin katsotaan tuleeko ikävä!

* kumartaa Tuomerehua ja uhraa tälle palan napanöyhtää *
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Jaa, kassi siirtyi uhkailun tielle - jolta ei ole paluuta, ellei sieltä tule poijes...

Et kuitenkaan pysty olemaan aposta pois niin pitkään - ellet ole jossain mökillä tai muualla koettelemassa suomalaisen sisun perimmäistä olemusta.... Hahaa!

PÖLJÄ TM

Comment

• Originally posted by aaglo
            "*mulla on kakki tulossa housuun "
            "*no mene vessaan, äläkä näppikselle pakso!
            Hei, ei kumpikaan meistä ole siniverinen/värinen ...
            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• aaglo > Aion olla kotona, tietokoneella ja jopa ajoittain netissä.

LightEning > Olen kuullut Oxygene Neljän ennenkin, nyt sen alkutahtini kuullessani huomasin... ja tämähän on Kappale viimeisen päälle. *ysk* Jarre = Jumala.
              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Täällä vallitsee hillitön perjantain sietämätön keveys, näämmä.

Comment

• Koulu on loppu!

Comment

• Täällä vallitsee hillitön perjantain sietämätön keveys, näämmä.
                    Hillitön spämmikeveys, jos sitä tarkoitat.

Comment

• Originally posted by kassiopeia
                      Koulu on loppu!
                      Miten minä sen nyt saatoin unohtaa? Haa, riemuitkaa, nuoret!

Comment

• Stefu Onelineri (TM) iskee!

Helvetin palikkakalikat! Saatana. Perkele.

Ach. Borink.

Comment

• Höh... koulu loppui n. 11 vuotta sitten...

...aijjjaaa... toi olikin vaan tarkoitettu nuorille...

IKÄRASISMIA!

Comment

• Originally posted by Wilderess
                            Miten minä sen nyt saatoin unohtaa? Haa, riemuitkaa, nuoret!
                            Kiitos kiitos.

* riemuitsee *

Comment

• Re: Suomithreadi VIII: Suomi-threa-di! Rautavuori! Suomi-threa-di! Rautakuori!

Originally posted by Stefu
                              Jos olet uusi täällä, niin vastaapas seuraaviin kyssäreihin:

1. Ikä?
                              2. Sukupuoli?
                              3. Asuinpaikka?
                              4. Työpaikka/Opiskelupaikka?
                              5. Poliittinen näkökanta?
                              6. Savolaisuus?
                              7. Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero?
                              8. Haluttu osa suomalaisten suuressa Apolytoninvaltaussuunnitelmassa?
                              9. Provost Harrisonin ****eriusaste...
                              1. 21
                              2. Mies
                              3. Kuopio
                              4. Kuopion yliopisto
                              5. Mikä?
                              6. 85-105% riippuen näkökulmasta.
                              7. Ei harmainta muistikuvaa.
                              8. Der Fuhrer
                              9. Yes, that's very, very true...
                              "Baruk Khazad! Khazad aimenu!"

Comment

• Originally posted by Andemagne
                                muppetit muistan kyllä mutta en nuita SW aluksia.

miten anakin ois voinu olla hemmoteltu? minusta hänen kiukutteluunsa oli vähän aihettakin...

ookko muuten nähny ritarin tarinaa (knight's tale),
                                soli hyvä kuva.
                                No siis se Muppet-juttuhan oli tähtien sotaa, se tomaatti vastasi Kuoleman tähteä!
                                Meinaan kiukuttelulla sitä, että ihmettelen jos joku naispuolinen...mitä mä tätä selitän? Ette te kuitenkaan ymmärrä. Äijät.
                                Ri Tarin Tari Naa en ole nähnyt.
                                "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

Working...
                                X