Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Venaa vielä hetki. Ja muista että minun on myös kuultava se kappale.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Aivan, ja myös kirjoitettava mielipiteesi. Ei tässä varsinaisesti kiirettä ole - olen jo valmistautumassa psyykkisesti univaiheeseen siirtymiseen, ja siihen menee joka tapauksessa aikaa.
      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Tulee ihan cyberpunk ja Blade Runner mieleen, ainakin alkutahdeista. Jotenkin mitäänsanomattoman oloinen, mutta kun tarkemmin kuuntelee niin sopivan matalatunnelmainen kappale... hiukan Dyyni-leffan tunnarin tapainen. 1:45 kohdalla tekee samanlaisen mielenkiintoisen nousun tahdissaan kuin B5:n viidennen kauden tunnari; selkeää plussaa. Tämä kappale pitää kuunnella alusta loppuun, eikä siitä jää mieleen selkeää melodiaa, tai edes pysyvää mielikuvaa, vaan sen voi kuulla het perään uudestaan ilman normaalisti väistämätöntä toiston makua.

En kyllä poista tätä kiintolevyltäni, mutta TehokuunteluunTM se ei pääse ainakaan vielä.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• * kumartaa kassille *

KIITOS! Siis siinä kappaleessa EI ole mitään erikoista! Se on vain minun päässäni! Vain minä olen hullu! Kiitos!

* tanssii ilosta *
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Mitäh!!!!

Minä katsoin tähän threadiin viimeksi lauantaina keskipäivällä, jolloin oli n. 50 viestiä. Nyt on jo lähes 300 - mitä te ootte oikein tehneet koko viikonlopun???

Nyt voisi melkein siteerata kanilaulua...

(Onkos mitään kinnostavaa keskusteltu? Ei jaksa lukea kaikkia viestejä)

Olenko muuten ainoa kenen mielestä Ferrari teki aivan oikein määrätessään Schumin voittamaan? (Voi tauti että minua nauratti eilen kaikki ne voivottelut ja puhtaan urheilun nimissä tehdyt oikeusmurhapuheet.)

Jos minä pyörittäisin moista Budjettia, niin en silmääni edes räpsäyttäisi antaessani moisia määräyksiä. Kyllä jämpti on niin.

Comment

• Tekisikö muuten Bernie Cecculasouvi oikein, jos siirtäisi koko saastuttavan
              vormulabisneksen tietokonemaailmaan?

Comment

• kassi:
                Teit sitten ajatteluvirheen... (Laskit vain replyt, mutta kukin threadi on aloitettu myös yhdellä viestillä.)

Eli, kuten tämän threadin ekassa viestissä kerron on viidessä ensimmäisessä threadissa yhteensä 2950 viestiä.

Täten viestin nro: 3000 kirjoittti Demon Allbran.

Comment

• Te ootte hullujaTM. Kaikki, joka ikinen...

Eihän näitä viikonlopun aikana tulleita posteja jaksa lukea...

Viikonloppu muuten meni hyvin, studiossa. 2 biisiä / 2 päivää on ihan ookoo.

Dyyni olikin aika hauska, vähän seksiä, vielä vähemmän väkivaltaa, ja kummallinen leijuva läski. Kaikki mitä hyvältä teeveeohjelmalta vaaditaan
                  I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Dyyni olikin aika hauska, vähän seksiä, vielä vähemmän väkivaltaa, ja kummallinen leijuva läski. Kaikki mitä hyvältä teeveeohjelmalta vaaditaan
                    LMAO!

Comment

• Originally posted by Jeje2
                      Olenko muuten ainoa kenen mielestä Ferrari teki aivan oikein määrätessään Schumin voittamaan? (Voi tauti että minua nauratti eilen kaikki ne voivottelut ja puhtaan urheilun nimissä tehdyt oikeusmurhapuheet.)
                      Todennäköisesti. Oli se sen verran törkeä temppu. Onko Schumacherin ennätykset edes minkään arvoisia, kun ylivoimaisen auton lisäksi hänellä on tallikaveri, jonka ei edes anneta voittaa?

Täten viestin nro: 3000 kirjoittti Demon Allbran.
                      Jesh.

Comment

• Jeje2:

Dyyni olikin aika hauska, vähän seksiä, vielä vähemmän väkivaltaa, ja kummallinen leijuva läski. Kaikki mitä hyvältä teeveeohjelmalta vaaditaan

Comment

• no kai tänne pittää postata jotain joskus päiväsaikaankin.....
                          My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Vitun hullu! Etkö tiedä mitä siitä seuraa!!!
                            I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Rakkoja käsiin? Päivänukkumisvaikeuksia? Karvoja silmiin?

Comment

• Yleisen työkyvyn heikkeneminen? Palkan lasku? Elintason romahdus? Elämättömyys?

Imuroikaa B5n viidennen kauden tunnari. Ette voi väittää kuulleenne MusiikkiaTM jos ette ole kuulleet sitä.

Comment

Working...
                                X