The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Aivan, ja myös kirjoitettava mielipiteesi. Ei tässä varsinaisesti kiirettä ole - olen jo valmistautumassa psyykkisesti univaiheeseen siirtymiseen, ja siihen menee joka tapauksessa aikaa.
Tulee ihan cyberpunk ja Blade Runner mieleen, ainakin alkutahdeista. Jotenkin mitäänsanomattoman oloinen, mutta kun tarkemmin kuuntelee niin sopivan matalatunnelmainen kappale... hiukan Dyyni-leffan tunnarin tapainen. 1:45 kohdalla tekee samanlaisen mielenkiintoisen nousun tahdissaan kuin B5:n viidennen kauden tunnari; selkeää plussaa. Tämä kappale pitää kuunnella alusta loppuun, eikä siitä jää mieleen selkeää melodiaa, tai edes pysyvää mielikuvaa, vaan sen voi kuulla het perään uudestaan ilman normaalisti väistämätöntä toiston makua.
En kyllä poista tätä kiintolevyltäni, mutta TehokuunteluunTM se ei pääse ainakaan vielä.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Minä katsoin tähän threadiin viimeksi lauantaina keskipäivällä, jolloin oli n. 50 viestiä. Nyt on jo lähes 300 - mitä te ootte oikein tehneet koko viikonlopun???
Nyt voisi melkein siteerata kanilaulua...
(Onkos mitään kinnostavaa keskusteltu? Ei jaksa lukea kaikkia viestejä) Olenko muuten ainoa kenen mielestä Ferrari teki aivan oikein määrätessään Schumin voittamaan? (Voi tauti että minua nauratti eilen kaikki ne voivottelut ja puhtaan urheilun nimissä tehdyt oikeusmurhapuheet.)
Jos minä pyörittäisin moista Budjettia, niin en silmääni edes räpsäyttäisi antaessani moisia määräyksiä. Kyllä jämpti on niin.
Eihän näitä viikonlopun aikana tulleita posteja jaksa lukea...
Viikonloppu muuten meni hyvin, studiossa. 2 biisiä / 2 päivää on ihan ookoo.
Dyyni olikin aika hauska, vähän seksiä, vielä vähemmän väkivaltaa, ja kummallinen leijuva läski. Kaikki mitä hyvältä teeveeohjelmalta vaaditaan
I'm not a complete idiot: some parts are still missing.
Dyyni olikin aika hauska, vähän seksiä, vielä vähemmän väkivaltaa, ja kummallinen leijuva läski. Kaikki mitä hyvältä teeveeohjelmalta vaaditaan
Originally posted by Jeje2
Olenko muuten ainoa kenen mielestä Ferrari teki aivan oikein määrätessään Schumin voittamaan? (Voi tauti että minua nauratti eilen kaikki ne voivottelut ja puhtaan urheilun nimissä tehdyt oikeusmurhapuheet.)
Todennäköisesti. Oli se sen verran törkeä temppu. Onko Schumacherin ennätykset edes minkään arvoisia, kun ylivoimaisen auton lisäksi hänellä on tallikaveri, jonka ei edes anneta voittaa?
Täten viestin nro: 3000 kirjoittti Demon Allbran.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment