Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jos vaikka Ming olettaa, että tämä threadi tappaisi itse itsensä? Vähän niin kuin Laitinen yrittää tehdä - siinä kuitenkaan onnistumatta...

    Stårgåten jakson näkemisen missaaminen on maailman huonoin tekosyy... joten säästä henkesi ja kiusaa kanssamme.

    tanan perskääpiö - pöljä TM
    I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

    Comment


    • No joo, säästetään sitä itsemurhaa sitten kauemmaksi -- ei helvetti, Hurmaava Joukkoitsemurha! Milloin se jatkuu, vai olenko jo kerennyt olemaan katsomatta kaikki osat ykkösen jälkeen?
      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

      Comment


      • Hurmaava joukkoitsemurhahan tullee suununtaisin IIRC.

        Täytyy kyllä sanoa etääkerrankinovat keksineet mahtavan aiheen josta tehdä pilaa Suomalaisilla. (Toivottavasti säilyttää otteensa loppuun asti.)



        Ehkäpä Ming on lyönyt hanskat naulaan kohdaltamme jaluovuttanut...

        SUOMITHREADI RULEZ 4EVER!!!!

        Comment


        • Niin ja eiköhän tilanne oli nyt niin että vasta eka jaksoon tullut.
          (Joten turhaan pelkäät Light)

          Comment


          • Huh... Seuraava tarkistus: Dyyni? Minä päivänä se taas tulikaan, mihin aikaan?

            (jos muuten ette ole sattuneet huomaamaan, niin minulla ei ole minkäänlaista kykyä muistaa sitä minä päivänä mitkäkin asiat ovat tapahtuneet. Ei vain jää päähän. Minä elän ajan ulkopuolella.)
            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

            Comment


            • Tai siis ilmeisesti elät vain tässä päivässä... tässä hetkessä. Aivan kuten minun ja tyttöystäväni kilpikonna.... yhdessä vaiheessa aivan kauhuissaan, kun sitä kylvetetään, ja seuraavaksi aivan tyytyväisenä syö voikukkaa...
              I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

              Comment


              • Nodyynineka osatuli viime launtaina,tai nooieastaan Sunnuntaiana. (Taisi olla jotain 00:30->)

                Joten katsoppa mitä kakkoselta tulee tämän lauantaileffan jälkeen

                Comment


                • Obligatoric Ecthelion post in Finnthread before closia.

                  Comment


                  • Obligatoric Ecthelion post in Finnthread before closia.
                    Joku yrittää moninkertaistaa postinsa

                    - Ainakin minä
                    Ei kannattais.

                    Comment


                    • I fully agree

                      Comment


                      • Hei, päätin säilyttää hienon äikänkurssille tekemäni novellinalun suomithreadissa. Voin sitten jatkaa kirjoitusurakkaa kotona.

                        Luku 1

                        "Sinä siis haluat että minä tapan itseni?"
                        "Ei, taas sinä olet käsittänyt väärin. Ekstinktionistinen liike ei vaadi ketään tappamaan itseään, mutta..."
                        "Te haluatte ihmiskunnan kuolevan sukupuuttoon, eikö? Anteeksi nyt vaan, mutta kyllähän tuo vähän itsetuhoiselta kuulostaa."
                        "Tuo nyt taas osoittaa ettet sinä olet kuunnellut. Minua etkä ketään meistä! Liikkeemme korkein päämäärä on kyllä ihmiskunnan sukupuuttoon kuoleminen, mutta kenenkään ei tarvitse kuolla ennen aikojaan. Jos kaikki ihmiset lopettaisivat lisääntymisen, niin lopulta ihmiskuntaa ei enää olisi."
                        "Saattaahan se noinkin olla, mutta mitenkä te sitten aiotte tämän sukupuuton saada aikaan?"
                        "No, kaikki liikkeen jäsenet ovat tietenkin vannoneet valan lisääntymisen lopettamisesta. Mitä sitten te muut teettekin, niin me emme enää kuormita kuolemamme jälkeen maapalloa!"
                        "Mutta kaikki ihmiset eivät tule lopettamaan lisääntymistä, siitä olen varma. Tämä tulee johtamaan lisääntymiskieltoon, eikö näin ole?"
                        "No, enpä usko että siihen asti joudutaan menemään. On kyllä totta että liikkeemme pyrkii ihmiskunnan sukupuuttoon. Kuitenkin, jo sekin että ihmisten määrä maapallolla laskisi huomattavasti antaisi maapallolle tilaisuuden hengittää. Edes liikkeen piirissä ei ole monta jotka uskovat että korkein päämäärä saavutetaan. Muutama fanaatikko on aina, mutta niinhän kaikissa liikkeissä. Ja sitä et voi kieltää että olisi parempi meille kaikille jos planeetallamme olisi vähemmän asukkeja."
                        "Entäs Rossavsky?"
                        "Yksi muutamasta fanaatikosta."
                        "Liikkeenne johtaja, kuitenkin."
                        "Median kruunaama johtaja. Media on aina ollut liikettä vastaan. Rossavskyn kaltaiset kiihkoilijat saavat julkisuutta, koska heitä käyttämällä voidaan tahrata koko liike."

                        Mitäs olette aloituksesta mieltä? Huomatkaa, että se on vielä kesken - jopa tämä ensimmäinen luku. Se jatkuu vielä.
                        "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                        "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

                        Comment


                        • Stefu: Onnistuit lähes täydellisesti, tuota ei voi lukea nukahtamatta, joten todennäköisesti tulet voittamaan nobelin palkinnon huomenna.
                          Ei kannattais.

                          Comment


                          • Kuulostaa ihan elokuvalta 12 apinaa.... tässä tapauksessa 12 apolytoninTM suomalaista.... ihan yhtä hulluja puhut... siis ei mitään uutta auringon alla...
                            I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

                            Comment


                            • And another Suomithreadi thread crosses the 500 post barrier...

                              Oh well, time to shut this one down. Feel free to start number VI.

                              Case to be continued...
                              Keep on Civin'
                              RIP rah, Tony Bogey & Baron O

                              Comment

                              Working...
                              X