Öö... en ole. Se vain pomppasi mieleeni jostain alitajunnan syövereistä kun mietin että mitä voisi laittaa tuohon lokaatiokenttään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
-
Jaa.
No, siinä oli Dyyni. Kommenttia? Ihan mukavaa sitä oli katsella kun oli kirjat (3 ekaa siis, minisarjan kattaman ajanjakson) jo kerennyt kauan sitten läpi kahlaamaan. Leto Atreides näytti epäilyttävän tutulta...? Suomentajakin oli ainakin tutustunut Dyyni-kirjoihin, benegesseriitat ja Rohdot tulivat mukavasti kohdalleen. Melanssista ei vielä taidettu puhuakaan.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Ei niin... kylläkin tuntuu että ensinnäkin, mikähän se olikaan hunter-killer tai jokin vastaava, niin sen suomennos tuntui jotenkin oudolta. Tällä hetkellä en kylläkään muista suomennosta enkä alkuperäistä sanaakaan, enkä edes juuri osaa kirjoittaa, joten on kai turhaa miettiäkään sitä...
Niin, ja Giedi (Prime) oli kirjoitettu väärin. Ei sen pitäisi olla Geidi. Kai. Niin minä ainakin muistelisin. En kylläkään ole enää aivan varma siitä että mikä on totta ja mikä ei...This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Hunter-seeker oli hakuetsijä itse kirjassa, muistelen minä. Ja Giedi oli taivutettu niinkuin se kirjoitettaisiin Geide, tai Giede. "Giedeen" tai "Geideen". Se pistikin silmään.
Harkonnenien kotiplaneetan ja asuinpaikkojen ja kuteiden pakonomainen huutavanräikeä punaisuus kyllä otti silmään. Se on kauppahuone eikä mikään perhanan Brotherhood of Nod.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Juu... jotain siihen suuntaan... Tiedätkö että tunnen tällä hetkellä oloni suunnilleen samanlaiseksi kuin... öh... jokin... * yrittää turhaan löytää metaforia väsyneillä aivoillaan *
Ja sinä vain ongelmitta heittelet viittauksia Nodiin kuin se olisi mainittu itse elokuvassa... Kadehdin kognitiotasi!This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Mikään ei vie sitä pois...
Mikään ei vie sitä pois..
Mikään ei vie sitä poiss...
Mikään ei vies itä pois..
Mikään ei vie sitä poiss..
Mikään ei vie sitä pios...
(vau! Kokeilkaapa joskus itse tuota - väsyneenä kun kirjoittaa peräjälkeen samaa lausetta useamman kerran niin tuo oudon tunteen se!)This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Itse asiassa, minun aivoni ovat harvoin väsyneet. Ainakin vielä on kokematta täydellinen aivojen väsyneisyyden tila. Lähinnä unideprivaatiosta kärsivät minun motoriset kykyni (bad typing) ja näkökykyni; näkökenttä sumenee mystisesti ja silmäluomet painuvat vaistomaisesti alas.
Saman tunteen, LightEning, viitaten "mikään ei vie sitä pois" -kimaraasi, tuottaa jos syöttää jatkuvasti samanlaisella toistuvalla liikkeellä esim. jotain xiitti-koodia. Shift, Alt, C, Ctrl... toista ad nauseam.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Ja CMX:n kappaleen "shakti" kuunteleminen vaikuttaisi myös saavan aikaan noinsuunnilleen samanlaisen tilan... Tai sitten se on vain niin järjettömän hieno kappale että kyse ei edes ole omituisista mielentiloista vaan puhtaasta onnesta...
Siitä että ovatko minun aivoni väsyneet... Minun tapauksessani on niin, että jos olen uninen, niin ne sitten ovat nimenomaan aivot jotka ovat väsyneet. Tai se oikeastaan riippuu; Jos tunnen itseni väsyneeksi matematiikantunnilla niin aivoni ovat täysin virkeät, mutta silmäluomet eivät. Taas sitten nyt silmäni ovat tulivuoria (hui) ja niin näkökykyni kuin ruumiillinen virkeyteni on täysillä - ongelmana on se, että pikkuaivot ovat väsyneet ja esim. ä-kirjain on vaikea kirjoittaa, se tahtoo vaihtua aaksi. Niin ja muutenkin tulee kirjoitusvirheitä, mutta silti nopeus sinänsä ei juurikaan muutu. Ja kirjoitusvirheet tulee aina korjattua ja kirjattua.
Huijauskoodit eivät ole minun alaani. Häh hä!This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Tai no en mene tuosta aivoväsymyksestäkään takuuseen. Radiosta kaikuu se kappale jossa vislataan alussa ja jossa lauletaan "Don't worry - be happy". Rupesin tässä sitten viheltelemään mukana, mutta se loppui siihen kun aloin nauraa hillittömästi.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Kohta minä varmaan alan laulamaan Mikko Alataloa. Ellen paremmin tietäisi, niin luulisin jonkun ujuttaneen verenkiertooni alkomahoolia.
Ja nyt tulee tämä yksi kappale, jossa toistuu alussa sama kuvio oman käyttäytymiseni suhteen; hyräilen sitä hetken, sitten tulee äkillinen ilon ja riemun purskahdus joka purkautuu naurunpyrskähdyksenä. That's just the way it is, some things will never change...Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Joskus itsekin kyllä meinaan alkaa laulamaan jotain ja lujaa kesken kaiken... hetkellinen onnentunne kesken kaiken, kesken koko olemisen, turhan tärkeyden, ja kesken kaiken... Mä tuijotan kiveä jossa seisoo mun kuolleen toverini nimi; tänne mä päädyn itsekin vaikka kuinka riuhtoisin... Hän nukkuu vasten tahtoaan, matoja poskillaan...This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
When you're in the eye of storm, you'll seeee a lonely dooove...Nyt sitten selviää alle kahden viikon päästä, että pelkäänkö lentämistä vai en...
Miten taivuttaisit sanan "pallo" kreikaksi ja yhdistäisit sen vielä sanaan "phobos" muodostaaksesi sivistyssanan joka tarkoittaa pallopelkoa? Huonoja pesiskokemuksia, meinaan.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Globophobia... Ei kovinkaan vaikea sana luoda...This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
No siis EN MINÄ TIEDÄ!! * huutaa niin että kassiopeian huone tuulettuu entisestään * Minä vain arvelen! Se saattaa ehkä mahdollisesti hyvällä tuurilla ja jumalan armosta olla globofobia (käyttäkäämme suomenkielistä kirjoitusasua, ki-toos!), saattaa olla että se on jotain muuta. Mutta köyhän miehen kreikaksi se ainakin on globofobia.This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
Comment