Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomalaisten nimenhuuto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• OK.
    Nyt minä pyydän teitä kertomaan minulle, mikä näistä 12:sta avatar-kandidaatista sopisi parhaiten.

Transcendence, alien beacon from AX, Secrets of the Human Brain

Infiltration, Diplomatic victory, Hunter-Seeker

Kaksi kuvaa supernova Kassiopeiasta ja UNS Unity

USS Akira ja USS Enterprise Star Trekistä, hävittäjä pelistä Homeworld: Cataclysm

Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Mielestäni kaikki punaiset rastit näyttävät yhtä hyviltä...

Näin juuri The Crashin. Te ette.

Comment

• Pyäh, onko maailmassa vielä sellaisiakin järkiheittoja jotka eivät hoksaa tarkistaa että heidän liittämänsä kuvat voitaisiin ladata jostain muualtakin kuin heidän koneensa c:\omat tiedostoista?

No ei millään pahalla oikeastaan. Eihän se iso virhe ollut. Kaikki SMAC-fanit(ja eritoten fanaatikot)han muistavat kyllä ainakin nuo ensimmäiset kuvat ulkoa. Suosittelisin itse SothB:tä, mutta ruotsin lippu taustalla. Se olisi niin kertakaikkisen oikealla tavalla symbolista.

Muuten Patriqvium, The Beauty of Your Avatars Outshines The Sun.
        This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• 16.11.2001 Civ3SE Suomeen

Tere,
          kuten juuri kerroin tuolla Civ3 osiossa niin 16.11.2001 Civ3SE saapuu suomen maahajtuojalle. LE:stä ei mitään tietoo.

Sitten haluankin ihan täällä kehua Helsingin keskustan Micronian (Stockmann Akateemisen alakerrassa) myyjää Tuomas Seijavuorta. Hänen tietonsa tulevista Civ3 ja EU2 pelistä oli kerrassaan loistavaa. Itse voisin koska tahansa väitellä tohtoriksikin aiheista, niin kyllä Tuomas tiesi todella kiitettävän paljon. Todella mukava yllätys.

Ketkäs teistyä aikoo ostaa Civ3 pelin, SE/LE ja koska?

Comment

• No perhana, en mä sitten oikein voikaan pyytää sitä synttärilahjaksi (viikon myöhässä). Tai ehkä pyydän tuon osan rahassa...

Niin että kyllä aion hankkia Civ III:n. Normaaliversio riittänee hyvin.

Comment

• Mitä sillä LE:lläkään tekis..

Comment

• Originally posted by Jusbaummer
                Mitä sillä LE:lläkään tekis..
                BRASSAILIS

Comment

• NO JOO...

Comment

• LightEning: Kiitos kiitos... idea oli alunperin peräisin yhdestä AC-moninpelistä tuttavien kanssa, jossa Johtajien (tm) naamataulut oli vaihdettu mitä taidokkaimmin (ja alkuperäisen johtajan tyyliseksi) editoituihin pelaajien kuviin.

Kyllähän se Civ3 on tännekin tulossa... ties vaikka jo ennen Suomen-julkaisua, jos joku sukulainen tai tuttava olisi matkoilla oikeaan aikaan oikeassa paikassa.
                    Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• Kivaa, päivitystä listaan:

aaglo
                      Aivo½so
                      Andemagne
                      Cthol
                      Cyber
                      Demon Allbran
                      EtheMind
                      Jaakko
                      Jarouik
                      Jay
                      Jeje2
                      Jusbaummer
                      kassiopeia
                      Kumiorava
                      LightEning
                      Patriqvium
                      Rasbelin
                      Stefu
                      Wilderess
                      Xuenay

20 täynnä, eikös? Woo.

Musta tuntuu, että moderaattorit pelkää meitä. Ne taitaa tietää, miten käy, jos tänne tullaan uhittelemaan.

Comment

• Me Olemme Voima.

EDIT: (en uskaltanut laittaa toiseen postiin) Hui kauhea, Seppo Hovi Skättää...
                        Last edited by Ari Rahikkala; October 20, 2001, 13:50.
                        This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• *Menee nurkan taa itkemään*

No voi sviddunääs... Ei oo mun ala, ehei. Ehkä se tietsikkaliikkeen edestä päivällä löytämäni muistikampa olikin DIMMiä, mutta en vain osannut laittaa sitä paikalleen oikein. No, maanantaina kauppaan takaisin sen vien, ja ehkäpä löytöpalkkion saan saman tien.

16.11.2001 Civ3SE saapuu suomen maahajtuojalle.
                          Jess! Nimipäivä 30.11. ja synttärit 9.12! Kauppaan että pätkähti.
                          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Joo, Civ III on just sellainen perinteinen kolmensadan nimipäivälahja...

Comment

• "Hei saanks mä pelin synttärilahjaks?"
                              "Mutta sehän on niin ja niin paljon kallis -"
                              "Mutta sitten ei tarttis ostaa nimipäivälahjaakaan, jooko?"

Elähän nyt, katsos se on neuvotteluvaltti, ei niinkään itse syy. Vaikka tosin minulle ei koskaan nimipäivälahjaa ole ostettu, mutta ei tarvitse ostaa nytkään
                              Sitäpaitsi nyt sen voi hankkia 10 päivää aikaisemmin nimipäivän varjolla.

Comment

• No höi että oletkin älykäs Kass.

Miksi muuten kaikki yleensäkin puhuvat koko ajan Civkolmosesta? Minä itse kun olen sen verran laiska ihminen että monesta hyvästä aloittavasta yrityskerrasta huolimatta en ole oikein varsinaisesti Civin saloihin jaksanut tutustua. Ehkä pitäisi vain hankkia jostain kakkonen, tai sitten kun se nyt kohta tulee niin kolmonen, ja alkaa sitä pelata. Freeciv kun ei ole ihan aloittelijapuuhastelijoille jotka välittäisivät olla välistä jossain muussakin diplomaattisessa tilassa kuin sodassa kaikkien kanssa...

Comment

Working...
                                X