Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomalaisten nimenhuuto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• OIKEIN HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ KAIKILLE APOLYTONINSUOMALAISILLE.

Ruotsalaisia emme ole, venäläisiksi emme tule - olkaamme siis suomalaisia. PERKELE!

Ennustus: vuonna 2030 maailma seuraa, kun Suomen ja Kiinan väliset rajakiistat repivät Siperian tundraa riekaleiksi...
    I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Miksei nimenhuutoa näkynyt threadilistauksessa ollenkaan?

Comment

• Tarkoitan sitä sinun SMAC-editoitua naamatauluasi, Patrikka.
        "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
        "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Itsenäisyyspäivänähän tullaan juhlimaan Suomithreadilla, eikö näin vain? Vaikka jalkovälini ja kainaloideni iho onkin tulehtunut ja märkii ja verenmyrkytys ei ole kaukana niin pärjäilen nyt kuitenkin ihan patriotismin voimalla nämä parit päivät.

Patriotismista puheenollen, tässäpä ihan piruuttaan kopioitu Siianlinjasta (paikallislehden, muistattehan siis että olen pohjanmaalaenen, puhelinlinja yleisölle) yksi juttu:

Mullin mallin

Maailmanmeno on ollut täysin mullin mallin, varsinkin USA:n center-iskun jälkeen. Bin Laden pisti USA:laisten puntit tutajamaan ympäri maailmaa. Rahalla saa ja muulilla pääsee.
          Nyt nämä amerikaanot tempun tekivät, kun alkoivat kloonata ihmisalkioita. Maanantaina 26.11 aamutelevisiossa näyttivät filminpätkän odottavan naisen kohdusta. Katsoin, että ei kai vain Bin Laden ole tilannut koemielessä pikku Ladenin... Olin näkevinäni myös, että sikiöllä oli galasnikov (kyllä, näin se oli kirjoitettu, mutta se kyllä on toimittajan vika) pienen pienessä kädessä... Jos näin on, amerikaanot ovat hätää taas kärsimässä...

V-M Nokkoudenmäki

Tämän luettuani mielessäni on vain yksi järkevä asia: Ei kännisiä ihmisiä kestä selvinpäin. Hän vaikutti aika känniseltä, joten kai pitää opetella juomaan alkoholia...
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Minullakin on luettavissa täällä tämä paikallislehti, mutta sen yleisönosasto tuppaa olemaan täynnä politiikkaa (Demarisellaista). Krooh.

Viime lehti oli kuitenkin aika kiintoisa (sekä humoristisesti että ihan oikeasti). Nimimerkki Teini 87 (Miten kukaan voi olettaa tulevansa vakavasti otetuksi, jos laittaa syntymävuotensa nimimerkkiinsä? _kuka_?) valittaa rasismista. Toinen (nuori siis)oikealla nimellään jankkaa siitä kuinka nuoria syytetään huonoista tavoista jne.
            Mutta. Kävipä päivänä muutamana (tästä tulee pitkä, osaan jo sanoa sen nyt) että koulumme (yläaste ja lukio samassa rakennuksessa) aamunavauksen järjesti kommunismista, kristinuskon vieroksumisesta ja rupisammakon palvontaan perustuvasta mystisestä kultista tunnetuksi tullut poikaporukka. Jutun idea oli se, että oli "tilanne", jossa joku muka lukitsi itsensä aamunavauskoppiin (tai mikä liekään se nimeltään) ja soitti kristillistä gospelia nurinperin. Ja tästä seurasi muka se, että kappaleesta tuli ilmi jokin suorastaan saatanallinen viesti. IMO loistavaa!
            Annas olla. Lukion rehtori, syystä josta en ole tarkalleen selvillä, katsoi touhun pahaksi ja pahoitteli (!) parin päivän jälkeen ja selitti että suvaitsemattomuutta muita uskontoja kohtaan ei haluta (ei suvaita, vai? paradoksi sanon minä).
            Tuloksena oli että em. poikaporukka sai porttikiellon aamunavauskoppiin; siis ei enää aamunavauksia heille. Sittenpä viime paikallislehdessä oli yleisönosastokirjoitus nimimerkillä "Iloinen lukiolainen". Siinä tartuttiin sarkasmin keinoin, tietty, edellämainittuun tapahtumasarjaan, ja sitten oli tällaista tekstiä:

...ja "kiusatutkin" ovat vain pahatahtoisuuttaan koulun ilmapiiriä pilaavia häiritsijöitä, eihän meidän iloisessa lukiossamme kiusaajia ole lainkaan...
            ja

...ja suositut, trendikkäät vegaani - ja muut vaihtoehtoruokailijat saavat ruoan kannettuna pöytään, kun taasen ruoka-allergiaa sairastavat joutuvat tuomaan monta kertaa todistamaan terveydentilastaan nipun lääkärintodistuksia...
            Sitä rataa. Jos jaksoit lukea loppuun asti, niin sanonpa että oli silti kavereilla asennetta.
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Vaihdoin muuten signatureani hiukan uuteen uskoon.

Ennustus: vuonna 2030 maailma seuraa, kun Suomen ja Kiinan väliset rajakiistat repivät Siperian tundraa riekaleiksi...
              Ja kanukit pelkäävät että etelänaapureiden sauna-, Sibelius- ja sisu -kulttuuri valtaa oman...
              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by Stefu
                Tarkoitan sitä sinun SMAC-editoitua naamatauluasi, Patrikka.
                Nosiis niitä on kaksi, University-muunnos ja tämä kyborgimuunnos. Älykkäänä nuorena miehenä voit tietysti skaalata sen irssigallerian kuvan SMAC:n faktiotiedostoon (kuten jo sanoin, muuta grafiikkaa ei ole) ja toisen kuvan voin kaivaa jostain.
                Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• No mitä odotat, Bägi? Pistä nyt se koko yleisönosastokirjoitus tänne!

Olen muuten käyttänyt -smiliötä aika paljon viime aikoina. Mistä johtunee?

Ja parhaat lukijakirjeethän löytyvät ehdottomasti Koululainen-lehdestä. Pistän nyt itsekehittelemäni esimerkin:

Moi kaikki

Mä haluisin puhuu yhest asiast mikä kiinnostaa mua. Mix maailmassa on saasteita ja kaikkee??? Me ihmiset ollaan niin typerii!!! Sit viel mä tahtosin sanoo sulle Harry Potter-88 et mustakin Hermione on paras. Lopuks mä haluun sanoo että Limp Bizkit rulaa!!! Ottakaa kantaa!!!

Girl-87

Sehän oli niin huvittavaa puuhaa, että kehitetään toinenkin.

Moi Koululaisen toimitus

Eix teidänki mielest oo ihan tyhmää, ett 16-vuotiaat polttaa tupakkaa ja juo viinaa ja on kovixii???? Niin mustakiii!!!! Mix kaikki kiusaa mua koko aja, ku mä käytän Nalle Puh-paitoja ja mu äiti o mun paras kaveri? Ja sit viel haluun sanoo että Rasmus rulaa!!! Ottakaa kantaa!!!!

Poitsu-83

En voi vastustaa kiusausta. Vielä yksi!

Yo!

Mix kaikki sanoo ett MicMäcin housuja käyttävät on tyhmii? Mä käytän MicMäcin housui ja kuuntelen hiphoppii ja tanssin breikdänssii joka päivä ja kaikki tulee aina haukkuun siitä! Ja sit vielä sulle Kukkaruukku-85, ett mäkin annan meidä kukkaruukuille nimii ja niill on perheit ja lapsii ja kaikkee! Lopuks tahtosin sanoo ett Eminem rulaa!!! Ottakaa kantaa!!!!

Gangsta-88
                  "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                  "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• kassiopeia, koulussani on muuten ryhmittymä joka on keskittynyt kommunismiin, ties-minkä-uskonnon kannatukseen ja Iku-Turson palvontaan. Ihan totta.
                    Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• Originally posted by Stefu
                      Olen muuten käyttänyt -smiliötä aika paljon viime aikoina. Mistä johtunee?
                      Korvastasi roikkuu outo elin?

Aika hyviä noi kirjoituksesi muuten. En ole ihan muutamaan vuoteen Koululaista lukenut, mutta voin hyvin kuvitella nykynuorien kirjoittavan noin.

Harry Potter ja (The) Rasmus tosin rulaa ihan oikeasti.

Comment

• Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

(VAROITUS - AIHESEEN LIITTYVÄ MATERIAALI ALKAA)

Sain eilen illalla Regentillä, kaikki maailma-asetukset oletuksina, loppuun viime pelini (2263 pinnaa, "Military Victory") ja ajattelin päivän teeman kunniaksi aloittaa suomalaisilla huge mapilla. Haluankin kysyä, onko kukaan teistä tehnyt tätä ennen? Onko jossain valmis Huge World Map jossa suomalaiset olisivat oikealla paikallaan vai saanko tehdä sen itse editorilla? Onko hommassa jotain yleisiä sudenkuoppia? En ole tosissani käyttänyt editoria, ainoastaan käynyt vaihtamassa ranskalaisten vaaleanpunaisen värin vähemmän ällöttäväksi.

(AIHEESEEN LIITTYVÄ MATERIAALI LOPPUU)

Pöh. Yritin kirjoittaa vain suomea käyttäen, mutta eipä se näytä olevan mahdollista, koska pelin käsitteet ovat tuttuja kaikille vain englanniksi.

Tuomas Seijavuori
                        Stars! 2.7i Online Sales

Comment

• Tuomas Seijavuolle palkinto tähän asti mielikuvituksettomimmasta suomalaisen nimimerkistä... Paitsi että, odotas, kyse on siis Tuomaasta joka on Espoosta, mutta ei, et sinä voi visiiri olla, visiirihän muistaakseni myy videokasetteja eikä pelejä.

Mitäs me Civkolmosta omistamattomat, aiheeseen liittyvää materiaa... PÖH.
                          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Oi Suomi maamme, synnyinmaa, soi sana kultainen.
                            Ei laaksoa, ei kukkulaa, ei vettä rantaa rakkaampaa.

Originally posted by Patriqvium
                            kassiopeia, koulussani on muuten ryhmittymä joka on keskittynyt kommunismiin, ties-minkä-uskonnon kannatukseen ja Iku-Turson palvontaan. Ihan totta.
                            Pelottaa. Niitä on kaikkialla.
                            Näillä kavereilla (Mäntässä siis) on tosin aavistuksen verran mielikuvitusta, Iku-Tursohan on vanha keksintö. Nämä taasen palvovat rupisammakko "Valpuria", joka on luonut maailman viisi vuotta sitten. Me luulemme että maailma on ollut sitä ennen olemassa, mutta se johtuu siitä että Valpuri on luonut muistot kalloihimme.
                            Että sillävissiin.

Yo!

Mix kaikki sanoo ett MicMäcin housuja käyttävät on tyhmii? Mä käytän MicMäcin housui ja kuuntelen hiphoppii ja tanssin breikdänssii joka päivä ja kaikki tulee aina haukkuun siitä! Ja sit vielä sulle Kukkaruukku-85, ett mäkin annan meidä kukkaruukuille nimii ja niill on perheit ja lapsii ja kaikkee! Lopuks tahtosin sanoo ett Eminem rulaa!!! Ottakaa kantaa!!!!

Gangsta-88
                            Suomen Tasavallan herra presidentti vuonna 2044.

Tämä on karmeaa. Aiemmin -88 syntyneet olivat natiaisia, nyt ne ovat jo yläasteella samaan aikaan. Ja vaikka ikäeroa on vain muutama vuosi, silti tuntuu siltä että seiskaluokkalaiset olivat yleensäkin paljon sopuisampaa ja puhdassuisempaa kansaa kuin silloin kun itse oli seiskalla. Taitaa alkaa ikä painamaan.

Inspiraation lähde:
                            Sachmo71 (ei suomalaisia) postasi tämän joskus kauan sitten.

I weep for the future.

President: sup?
                            Congress: nutin.
                            President: cool.
                            Congress: .....yeah
                            President: So can I, like, bomb these dudes?
                            Congress: coo
                            President: they like attacked us, or somthin
                            Congress: yaeah
                            President: Can I like, nuke em?
                            Congress: got any smokes?
                            President: nah
                            Congress: yeah, nuke em, whatever the f*** that is. I dont care.
                            President: yeah I hate my dad
                            Congress: me 2

Armageddon. I'm SO glad these people are going to take care of me when I'm old.
                            Bravo!

Comment

• Minä en sitten postita tätä muun kuin STEV-projektin ja omantunnon takia, joten älkää kertoko Tahoille Jotka Ovat.

Comment

• Kyllähän aina niitä laulunsanoja voi esitellä. Samalla olkoot tämä todella helppo lauluntunnistuskisailu. Sensuroin pari kohtaa tehtävän vaikeuttamiseksi.

-----------

Silmämme avataan ja suljetaan
                                Me maailman pyörällä kuljetaan
                                Ylöspäin ja alas ja ympäri hei
                                Maailman pyöräni vei
                                Elämäni oli tylsää niin
                                Sitä tylsyyttä katselin silmät kii
                                Silmäni avasin ja maailman näin
                                Maailmaani katsomaan jäin

On sensuroitu, kauan on aikaa on siis
                                Siitä kun viimeksi ylöspäin pyörähdin pyörassä näin

Täällä metrossa maailman lauluja kirjoitan,
                                Lauluja siitä mitä mä nään ja mitä tunnen sisällä pään
                                Ja missä kuljin milloinkin, mietin nyt, silloinkin,
                                Mietin kenelle lauluni teen, missä oon, minne meen

Näin poikanne pollella ratsastaa

[välisoitto]

Konsertoin toisin sanoen
                                Rämpytän lanttia anoen
                                Kuinkahan pitkälle poikanne näin
                                Kävelee seinää päin
                                Kirjettä kotiin kirjoitin
                                Ei pysy enää kädessä soitin
                                Vielä viimeinen sana vaan
                                Sitten menen kanavaan

Siitä kun viimeksi ylöspäin, pyörähdin pyörässä näin

Täällä metrossa maailman lauluja kirjoitan
                                Ja missä kuljin milloinkin, mietin nyt, silloinkin

Näin poikanne maailmaa katsastaa

Siitä kun viimeksi ylöspäin, pyöräni pyörassä näin

Näin poikanne pollella ratsastaa

lauluja siitä mitä mä nään ja mitä tunnen sisällä pään

Ei lopu täältä polle
                                Ei amfetamiini
                                Täältä kukkaloistosta Amsterdamin
                                Ojat pullollaan pitkätukkiaan
                                Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan

------

Comment

Working...
                                X