The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
En voinut valittaa kun Apo ei toiminut. Valitan nyt.
Minä olen masentunut siitä kun luen Jackiä. Pelottava sarjakuva.
Minä olen masentunut siitä että sinä luet Jackiä. Huono sarjakuva.
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Niin epätoivoinen ei kertakaikkiaan voi olla että harkitisi Turkuun muuttoa.
"In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison
No, hemmetti, olen nähtävästi kesäkuun alussa ollut huomioimatta Etelä-Pohjanmaalla sijaitsevan Lapuan uusinta uutta, eli rippikoulun ja maanpuolustusideologian yhdistelyä. Lapuan piispa oli siis nähtävästi näyttänyt vihreätä valoa tällaiselle ajatukselle.
Minusta "Pasi K:n" kommentti kuvastaa hyvin mitä minäkin tuosta ajattelen:
Ei ikinä. Uskonto on ihmiskunnan suurinta harhautusta eikä siihen maanpuolustus sovi. Sopisi Pohjanmaallakin tajuta jo, että uutta Lapuanliikettä ei tarvita!
Mitä te muut suomithreadiläiset ajattelet tällaisesta maanpuolustusriparista jossa opetettaisiin myös maanpuolustukseen liittyviä arvoja (nähtävästi tätä "koti, uskonto, isänmaa"-litaniaa)? Olisiko tämä siirto kohti uskonnollisen fanatismin lisäämistä armeijassa? Onko Pohjanmaasta tulossa yhä takapajuisempi?
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
kieltämättä. Eritoten animen katsominen ja avatarisi lisäävät sitä arvoa.
Ja nyt muuta. Sain näet tänään muutettua tilaustani Tampereen Puhelimen kautta, joten minulle pitäisi olla tulossa tällä tai ensi viikolla DNA Laajakaista ADSL 2 Mbps/512 kbps. Alunperin helmikuun lopussa kirjattuun 0€:n avaustarjouksella tehtyyn tilaukseen tehtiin siis nyt ilmaiseksi muutos 1 Mbps -> 2 Mbps, näin viime tingassa ennen asennusta. Syynä siihen se, että hintojen lasku mahdollisti minulle tuon vähän nopeamman liittymän valinnan. Nyt ovat sitten "ilmaiset" SHDSL-päivät mennyttä.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Jackissä taas kaikki masentuvat. Näin maailma pelastuu!
Mutta kun se on niin huono. Huonosti piirretty Neil Gaiman/Jhonen Vasquez - ripoff, mutta täysin tarpeettomasti ihmiset on korvattu furryilla. JA ON SE NIIN PAITSI 3DGY MYÖSKIN D33P!
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Originally posted by Rasbelin
(nähtävästi tätä "koti, uskonto, isänmaa"-litaniaa)?
Koti on siellä missä sydän, uskonnolle annan piutpaut, ja ne edelliset äijät, jotka isänmaata olivat puolustamassa, on tuo samainen isänmaa kätevästi unohtanut.
Kaikki Lapinjärven Rauhankyyhkylennostoon, mars mars! Se ol kiva paikka, siellä tehdään miehistä ihmisiä.
I've allways wanted to play "Russ Meyer's Civilization"
niin, mitenkäs sen miitin kans nyt sit on? ketä sinne on tulosa? jos oikein ymmärsin niin se olis sinberggyhooffin puistossa klo 1400 lauvantaina 21.8.2004. pitäsköhän sitä Adele pistää viestiä?
Comment